بستن

تحویل سال ۹۵ در کنار شهدا

هفت برکه (گریشنا): امسال نیز عده‌ای از هم‌شهریان سال جدید را در کنار شهدا و در محل گلزار شهدا تحویل می‌کنند.

به گزارش معاونت فرهنگی حوزه مقاومت بسیج سردار شهید قاسم بهادری، مراسم تحویل سال امسال هم طبق روال سال‌های گذشته با حضور مداح کشوری حاج جواد برزگر از قم روز یک شنبه، یکم فروردین ساعت ۶:۳۰ دقیقه در جوار قبور شهدا و در محل گلزار شهدا برگزار می‌شود، این مراسم از سال ۱۳۹۱ تاکنون به صورت مستمر در این مکان اجرا می‌شود.
هیات رزمندگان اسلام شهرستان گراش و پایگاه مقاومت حضرت علی اکبر(ع) و همچنین حوزه مقاومت بسیج سردار شهید قاسم بهادری برای برگزاری این مراسم با هم همکاری داشته‌اند.

index

10 نظر

  1. سلام
    ضمن تقدیر از فرماندهی محترم سپاه بسیج ناحیه گراش که در سال های اخیر این حرکت زیبا را در آغاز سال نو انجام می دهند. ضمن احترام به مداح محترم و ذاکر اهل بیت پیشنهاد می شود در شهری که مداحان خوبی تربیت یافته مکتب اهل بیت (ع) وجود دارند نیازی نیست از بیرون مداح دعوت شوند. حالا در موارد خاص در ماه های محرم از حضور مداحان کشوری دعوت شود مردم استفاده می کنند و این خوب است اما نباید به یک عادت تبدیل شود.
    مداحی دوستان مداح در گراش سابقه ۱۰ ساله دارد و در برخی از شهر های همجوار دعوت می شوند ولی متاسفانه ارگان ها و برخی نهاد ها به جای حمایت از مداحان بومی شهرمان گزینه های دیگری را انتخاب می کنند.
    البته جسارتی به این مداح بزرگوار نشود.
    بنده حقیقتی را گفتم که میدانم بزرگواری دوستان مداح شهرمان به این مطلب نیز اعتنایی نخواهند داشت و خویش تندار هستند.
    شهر گراش در حال حاظر سخنرانانی مانند استاد حسن زاده استاد نام اور / حاج اقا معصومی و الا ماشالله …..
    مداح های زیادی ام داریم که حالا اسم برده نشود بهتر است.
    لطفا کمی سیاست گذاری داشته باشیم.
    البته جاهای مثل تکیه شهدا این مساله رو درک کردند که جای تشکر دارد.
    پیشنهاد می شود برای جذب جوانان به جای اینکه مداح از کشوری دعوت بگیریم برنامه ها را محتوا ببخشیم و به روز کنیم.

  2. کدام گلزار شهدا در گراش شهدای عزیز البته بنده که گراشی هستم میدونم منظورتون گلزار شهدای ناساگ است ولی غیر گراشیها که نمیدونند در گرلش حتی برای مراسم شهدا نیز تبعیض قایل هستند و ایکاش یکبار هم در گلزار شهدای برفروز مراسمی برگزار میشد .

  3. حالا چون بیشتره نباید گلزار شهدای برق روز رو حساب کرد. تازه الان گلزار شهدای بالا مکان مناسبی به دلیل بهسازی نیست ولی گلزار شهدای برق روز وضعیت بهتری دارد.

  4. متاسفم برای شهرم که هنوز همچین تفکرات پوسیده ای درآن جریان دارد و هنوز عده ای هرچند قلیل دم از ناساگ و بلَلِز میزنند! واقعا متاسف شدم! نمیدونم چقدر دیگه باید از تفکرات افراطیون و سطحی نگران ضربه بخوریم تا به این نتیجه برسیم که همه ما گراشی هستیم و شهدا به همه ی ما تعلق دارند نه به یک محله یا یک مکان!

  5. با سلام؛
    جناب(I’m gerashI
    باید خدا را شکر کرد و تشکر از چنین تفرکراتی که احترام شهدا و نام شهدا را با این محله و آن محله نکردن حفظ و پاسداری می کنید،و برای رسیدن به خواسته های نفسانی از نام و یاد شهدا بهره برداری نمیکنیم .باید گفت و توصیه کرد که به جای این چرا ها و اما و اگر ها …اگر درخواست کننده ای باشد مورد احترام خواهد بود وگرنه به بهانه ی شهدا و خون شهدا و محله و ..کردن فقط تخم نفاق و تفرقه که به کار منافق نزدیکتر است بیشتر دست میابیم تا وحدت و اخلاص و رضای خداوند که به دور از اخلاق انسانیت است.یا علی

  6. دوستان عزیز امسال حوزه شهید بهادری برنامه ریزی کرده است و هر دو گلزار برنامه سال تحویل باشهدا برگزار میگردد.ولی تعجب دارد برخی ها دوست دارند اختلاف افکنی نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top