بستن

فولادی رییس صنف خرازان و طلافروشان باقی ماند

هفت برکه (گریشنا): حسین‌علی فولادی با بیشترین رای رییس اتحادیه خرازان و طلافروشان باقی ماند.

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت: صد و پنجاه و سه نفر برای انتخابات اتحادیه‌ی خرازان حق رای داشتند که رای‌گیری بین شصت و سه نفر انجام شد. با شمارش آرا، حسین‌علی فولادی با چهل و هفت رای به عنوان رییس، محمود فرسوده با سی و نه رای به پیشنهاد خودش به عنوان دبیر اتحادیه، حسین دل‌پیشه با سی‌ و دو رای به عنوان نائب رییس دوم، جواد آتش‌تر با سی و یک رای به عنوان خزانه‌دار، ابراهیم شکوه با بیست و هفت رای به عنوان نائب رییس اول انتخاب شدند. محمد رضوی با بیست و یک رای و سعید حسینی نیز به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند. در انتخابات هیات مدیره اتحادیه‌ی خرازان، دو رای سفید نیز دیده شد.

اما در بخش بازرسین، یونس صداقت با چهل و پنج رای به عنوان بازرس و حسن قدسی با پانزده رای علی‌‌البدل شد. سه رای سفید نیز در این بخش به صندوق انداخته شد.

فولادی رییس اتحادیه‌ی خرازان و طلافروشان مهم‌ترین برنامه دوره‌ی جدید این اتحادیه را اجرایی کردن و افتتاح بازار طلافروشان اعلام کرد و گفت: «این طرح از دوره‌ی قبل دنبال می‌شد و دلیل به تعویق افتادن آن، دنبال کردن مقدمات اداری و توسعه‌ی این بازار با خرید دو خانه‌ دیگر بود.»

karazan12

 

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

4 نظر

  1. جناب آقای فولادی از امروز شما وظیفه شرعی و قانونی دارید که چنانچه طلا فروشان در گراش از راه غیر مجاز و قاچاق طلا وارد کشور میکنند به گمرک و ستاد قاچاق کالا و ارز گزارش نمایید تا حقی از بیت المال بابت تعرفه طلا و جواهرات از بین نرود .

  2. جناب رییس صنف طلا .ازاینکه شما انتخاب شدید خوشحال میشویم اگر بقول دوستی با قاچاق طلا مخالفت کنید و نگذارید بازارچه طلا به محل فروش قاجاق تبدیل شود .اگر پیرو رهبر هستید ایشان گفتند جنس ایرانی بخرید.یقینا طلای ایرانی هم زیباست .اگر هم خارجی است دقت کنید قانونی وارد شده باشد این وظیفه شما است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top