بستن

مدال طلای کشوری بر گردن کاراته‌کای خردسال گراشی

هفت‌برکه (گریشنا): ملیکا آخوندزاده، کاراته‌کای گراشی با کمربند نارنجی در رده سنی خردسالان، مدال طلای قهرمانی کشوری در سبک شیتوریو ایتوسوکای را به گردن آویخت.

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، پیکارهای قهرمانی کشور بانوان سبک شیتوریو ایتوسوکای با حضور سیصد و شصت کاراته‌کا از هشت استان در قالب نه تیم، روز جمعه چهاردهم اسفندماه به میزبانی سالن شهدای مشیریه استان تهران برگزار شد. این رقابت‌ها در دو بخش کاتا و کومیته از ساعت ۹ صبح بر روی ۳ تاتامی آغاز شد و تا ساعت ۱۸ به طول انجامید. در این مسابقات، ملیکا آخوندزاده، کاراته‌کای گراشی با کمربند نارنجی در رده سنی خردسالان، مقام اول کشوری را در این سبک از آن خود کرد.

در بخش کاتا و کومیته، سمیه باختر دیگر کارته‌کای گراشی نیز به عنوان یکی از پنج داور میدان، این دوره از مسابقات را قضاوت کرد.

از دیگر عنوان‌های قهرمانی ملیکا آخوندزاده می‌توان به کسب طلای کشوری سبک شیتوریو ایتوسوکای در اسفندماه، کسب طلای کشوری سبک شیتوریوکوبه اوزاکا در بهمن‌ماه، طلای کشوری سبک وادوریو بین‌المللی در شهریورماه، نائب قهرمانی کشوری در سبک‌های سنتی کاراته در مردادماه، طلای استانی سبک شوتوکان در تهران، کسب طلای استانی سبک وادوریو بین‌المللی در تهران و کسب طلای سبک‌های کنترلی بانوان اشاره کرد.

aghondzadeh

 

5 نظر

  1. قهرمان خردسال و افتخار آفرین گراش ﮐﺴﺐ مدال خوشرنگ و طلایی که زیبنده شماست به خودت و والدینت تبریک عرض میکنم . به امید ایستادن در سکوی قهرمانی جهان و پر آوازه کردن نام گراش

  2. با سلام؛
    تبریک ویژه به خانواده محترمتان و تشکر از زحمات مربیان و.. همچنین به تمام مردم شریف شهرستان بخصوص خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران که تمام این موفقیت ها مرهون از خودگذشتگی آنان است.
    (قَوِّ علی خِدمتکَ جوارحی).

  3. باعث غروره که با نام گراشی در سطح کشوری افتخار آفرین بوده وانشاءا… در سطح جهانی نام منطقه وشهرستان گراش را پرآوازه نماید.

    تبریک به مادر موفق ودختر قهرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top