بستن

پاسدار گراشی نماینده ایران در مسابقات حفظ قرآن عمان

هفت‌برکه (گریشنا): عبدالرضا ابراهیمی، از مربیان مجمع‌القران فاطمیون گراش، با کسب رتبه سوم در رشته حفظ بیست جزء در مسابقات سراسری قران کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به مسابقات بین‌المللی عمان راه یافت.

به گزارش روابط عمومی مجمع القران فاطمیون شهرستان گراش، مسابقات قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهران برگزار شد. این دوره از مسابقات به مدت سه روز از بیست‌ و هفتم بهمن‌ماه با حضور چهارصد و پنجاه و دو نفر از متسابقین قرآنی سپاه برگزار شد.

در این دوره از مسابقات قاریان و حافظان پایور و وظیفه در رشته‌های حفظ کل، حفظ بیست، پانزده ،ده و پنج جزء قرآن کریم، قرائت (تحقیق، ترتیل، اذان)، مفاهیم و نکات تفسیری قرآن کریم جزء هیجده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسابقات قرآنی سپاه در سه سطح مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی برگزار شد که هر چهارصد و پنجاه و دو نفر از برگزیدگان قرآنی به مرحله نهایی راه یافتند. در مرحله نهایی سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه، شصت نفر از پایوران و نیروهای وظیفه برگزیده شدند.

عبدالرضا ابراهیمی از مربیان مجرب مجمع القرآن فاطمیون در رشته حفظ بیست جزء در این مسابقات حضور داشت که در پایان با کسب رتبه سومی به مسابقات بین‌المللی عمان راه یافت.

IMG_9515-1

5 نظر

  1. تبریک میگم به جناب آقای ابراهیمی عزیز انشاءالله در تمامی مراحل زندگی موفق و سربلند باشید و در این راه و لباس پاسداری راه شهیدان را ادامه دهید

  2. برادر ارجمند جناب آقای عبدالرضا ابراهیمی ﺣﺎﻓﻆ ﮐﻞ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ
    ﮐﺴﺐ ﻣﻘﺎﻡ سومیﮐﺸﻮﺭﯼ ﺣﻔﻆ بیست جزء ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ و راهیابی به مسابقات بین المللی کشور عمانﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺗﺒﺮﯾﮏ
    ﻣﯽ ﮔﻮﯾﯿﻢ .ﻭﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﯾﻢ ﺩﺭ ﭘﻨﺎﻩ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻭﺗﻮﺟﻪ ﻭﯾﮋﻩ ﺍﻣﺎﻣﺎﻥ ﻣﻌﺼﻮﻡ ‏(ﻉ ‏)
    ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺗﻌﺎﻟﯿﻢ ﺁﺳﻤﺎﻧﯽ ﮔﺎﻡ ﺑﺮﺩﺍﺭﯾﺪ .

  3. برادر گرامی و حافظ محترم کل قرآن کریم جناب آقای عبدالرضا ابراهیمی
    افتخارآفرینی و کسب رتبه سومی مسابقات قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رشته حفظ بیست جزء قرآن را به جنابعالی و جامعه قرآنی شهر عزیزم گراش تبریک عرض نموده و دوام توفیق شما را از خداوند متعال مسألت می‌نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top