بستن

برای کلینیک تخصصی بیمارستان نام پیش‌نهاد کنید

هفت‌برکه (گریشنا): برای کلینیک ویژه‌ی تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش نام انتخاب کنید.

بنا به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش، مسئولین بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) شهرستان گراش در نظر دارند با توجه به ساخت کلینیک ویژه‌ی تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) برای این کلینیک بهترین نام را از نام‌های پیشنهادی شما انتخاب کنند.

شما هم‌شهریان می‌توانید نام پیشنهادی خود را (مرتبط با حوزه سلامت و یا ترجیحا ارتباط با اسماء یا القاب مبارک ائمه‌ی اطهار(ع)) تا تاریخ پانزدهم اسفندماه به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۷۱۲۲۲ با درج نام و نام خانوادگی خود ارسال کنید. به بهترین نام جایزه‌ای تعلق خواهد گرفت.

vizheh4

25 نظر

  1. نظر باینکه کارهای بزرگ جناب آقای شیخ احمد در ایران بویژه در گراش فقط و فقط برای رضای خداوند بوده است و هرگز چشمداشتی جز اجر آخرت و دعای خیر مردم نداشته است و یاد این بزرگوار برای همیشه در ذهن و خاطر مردم گراش خواهد ماند و ان شاء الله هر چه زودتر شفای عاجل پیدا کند اگر نام احمد را انتخاب نمایید بنظرم خوب است چون احمد هم نام مبارک پیامبر(ص) است وهم اسم این بزرگوار و سخاوتمند . چون اگر شیخ احمد گذاشته شود قبول راضی نخواهد شد

  2. “ابن سینا” یا “رازی” که دانشمندان عرصه پزشکی و شیمی این مرز و بوم هستند و حتی در کشورهای خارجی هم بیمارستان و داروخانه های زیادی بنامشان است

  3. پیشنهاد من اینه که بجای این همه ساخت و ساز فیزیکی (توسعه سخت افزاری) بیمارستان، کیفیت خدمات بیشتر و بهتر بشه.

    بنظر من اگه بجای این ساختمان و افتتاح فلان و بمان پروژه تو بیمارستان، گرفتاری مردم رو تو گرفتن نوبت سر و سامان بدن، مردم بهتر میپسندن.

    توسعه نرم افزاری، از سخت افزاری واجب تره.

    اگه یک درصد این هزینه ها رو خرج کیفیت بخشی خدمات میکردن، بیمارستان از این رو به اون رو میشد.

    ولی متاسفانه فکر آقایان، همش تو اضافه کردن ساختمان و نوسازی تابلو بیمارستان و تعویض کاشی های ورودی بیمارستانه، باضافه عوض کردن دیوار دور بیمارستان و نرده های اطرافش

    سکون و انجماد هم حدی داره

  4. به نظرم به احترام تلاشهای دکتر قریب به پزشکی این مملکت به نام ایشون نامگذاری بشه… چون هم وجهه کشوری گراش با اسم کلینیک تخصصی دکتر قریب بالا میره.. هم پزشکان عزیز میفهمن که مردم قدر دان زحماتشون هستن. … در صورت انتخاب اسم هم هزینه جایزه رو به استان مقدس امام رضا تقدیم کنبید…

  5. جناب اژدری
    علارغم احترامی که برای شما قائلم ولی با برخی نظراتتان مخالفم .اول اینکه توسعه سخت افزاری و گسترش امکانات فیزیکی نگاه بلند مدت به اینده علوم پزشکی و ارائه خدمات بهتر به مردم شریف منطقه است .اگر در گذشته امکانات سخت افزاری انژیوگرافی پیش بینی نشده و به زعم نطرات شما ساخته نمیشد ایا الان گراش حرفی برای گفتن داشت .ایا بیماران قلبی مجبور به سفر به مرکز استان و یا کشور نمیشدند با هزینه های گزاف .پس بیاییم به اصل قضییه خوشبینانه نگاه کنیم و قدر و ارزش کار خیر نیکوکاران را ارج بگذاریم که اگر قدر نعمات را ندانیم کفران نعمت است .صد البته که در هر نهاد و ارگانی اشکالاتی هم است که در زمان مناسب و مشورت با کارشناسان خبره واگاه حل میشود .شما هم اگر پیشنهادی برای حل مشکل دارید بهتر است به مدیران بیمارستان ارائه نمایید با شناختی که از مدیران محترم دارم حتما ارج می نهند ‌و انتقادات منطقی را میشنوند .راهش انتقال معقولانه و منطبق بر منطق به مسئولان مریوط است . نبودن فضای کافی جهت کلینیک تخصصی کاملاً مشهود است و هرگونه برنامه ریزی بقول شما نرم افزاری مستلزم داشتن یک دفضای فیزیکی مناسب است تا پزشکان بتوانند در محیطی مناسب و آرام بیماران را ویزیت نمایند امکانات سخت افزاری مانند بخشهای ویژه نوزادان ، آنژیوگرافی و …

    1. در پاسخ به دوست عزیزم، جناب نوبهار، باس بگم که :
      پروژه نوبت دهی الکترونیکی بیمارستان، پس از اطلاع رسانی سایت گریشنا درباره مشکلات نوبت دهی بیمارستان در چند ماه پیش، با همکاری کامل دکتر بهمنی، ریاست وقت دانشگاه، در حال انجام بود و علی رغم کار سه ماهه روی این قضیه و تهیه طرح توجیهی و برگزاری چندین جلسه با مسولین دانشگاه و بیمارستان و مشورت با دهها نفر متخصص مربوطه در داخل و خارج منطقه، متاسفانه با برکناری دکتر بهمنی، مسوولین بیمارستان علنا اعلام کردند که این طرح باید متوقف بشه و این مشکل اصلا در اولویت بیمارستان نیست و تامین حقوق دو تا نگهبان، مهمتر از اون هست!(عین گفته یکی از مسوولین بیمارستان)

      جناب نوبهار:
      من اگه تو این زمینه انتقاد میکنم، چون مطلع هستم که همچین فرصتی از دست رفته، و صرفا بخاطر حب و بغض شخصی بعضیها ، این مشکل مرتفع نشده،وگرنه منکر خدمات مجموعه بیمارستان و بانی خیر بزرگوار اون نیستم.

      بنظر من هم، نباید مسایل رو قاطی کرد و اجر و پاداش این خیر ارجمند، نباید با سوء مدیریت برخی ها، کم اثر بشه.

      داشتن یه ویترین زیبا کافی نیست،و اگر مردم چیزی نمیگن، نباید به حساب این گذاشت که مشکلی نیست، بلکه چاره ای ندارن.

  6. بنده کاملاً بانظر جناب اژدری موافقم ،اقای نوبهار لزومی نداره از دوستانی که تو بیمارستان داری جانب داری کنی لطفاً فکر اسایش مردم باش

    1. چرا آدم هایی مثل تو سریع مسئله رو شخصی میکنن؟
      حرف آقای نوبهار کاملا منطقی و حساب شده است. ایشون نگفتن سیستم نوبت دهی مشکل نداره بلکه لزوم توسعه رو بیان کردن.

  7. باسلام خدمت دوستان.
    با احترام به همه دوستان و گراشی های عریرم.بنده نه از اقای نوبهار دفاع میکنم نه حق رو به اقای اژدری می دم.ولی اینکه این موضوع را با موضوع دیگری گره بزنیم خیلی زیبنده نیست.البته دیدگاه اقای اژدری رو هم باید پیگیر شد و حل کرد و مطمءنا راه حلی واسش وجود داره.
    از اینجا برای بزرگ مرد گراش ارزوی سلامتیو عمر با عزت می کنم.جدیدا نقل قولل موصقی از ایشون شنیدم که به حال خودم غبطه میخورم.بدین مزمون که اگه دوباره عمری از خدا بگیرم دیگه می دونم واسه امام حسین چه جوری خرج کنم.ماشالله به این بلند نظری.و افسوس برای خودم که واسه امام حسین یه استکان هم توی مجلسش از زمین بلند نکردم.

  8. سلام . ببخشید ک من از شهر دیگه میخام نظر بدم
    ولی بنظر من اسمش بزارین زینب کبری
    اولین پرستار و اولین زن پرستار کربلا

    1. ۱ – بحث رو لطفا شخصی و مدیریتی و سیاسی اش نفرمایید فراموش نکنید اینا فقط یه اسم از شما خواستن نگفتن بپرید بهمدیگه .
      ۲ – اسم باید بامسما باشد. متناسب با شرایط منطقه و بومی مردم این دیار باشد . با روحیه مذهبی آنها سازگار باشد . فاطمه بنت اسد !! دوست عزیز اینجا گراش است لحظه ای فکر کردم نکند در سرزمین عربستان و در شهر مدینه یا مکه یا طائف بسر میبرم.
      ۳ – کوروش کبیر و یا تریتا !! دوست خوبم خداییش این اسما اصلا توی این منطقه با این حال و روحیه و با این پیشینه و با این حوزه یعنی سلامت جایگاه و دلیلی برای آن و جود دارد.
      ۴ – ضمن عذرخواهی و در پاسخ به دوستانم نوبهار و اژدری : توسعه سخت افزار ضروری است اصلا لازمه توسعه نرم افزاری همان توسعه سخت افزاری است. هیچکدام تناقض یا منافاتی باهم ندارند مگر اینکه در قالب تسویه حسابهای شخصی و مدیریتی قرار بگیرد. سیستم نوبت دهی هم بالاخره اصلاح میشود و نباید نبود آنرا فدای راه اندازی کلینیکی با این عظمت کرد .
      ۵ – گل بانو از شهرک اوز که همیشه نظراتتان متین ، معقول و زیباست من متاثر از این کامنت شما شدم ، به احترامت کلاه را از سر برمیدارم . کمترین کاری که میتوانم انجام دهم تحسین و تقدیم هزارتا لایک برای این نظر شماست همزبان عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

25 نظر
scroll to top