بستن

تشکیل صندوق حمایت از قهرمانان، درخواست روسای هیئت‌های ورزشی

در دومین نشست شورای ورزش شهرستان، روسای هیئت‌های ورزشی خواستار تشکیل صندوق حمایت از قهرمانان شدند. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش، دومین نشست شورای ورزش شهرستان گراش با حضور مهندس خواست‌خدایی، فرماندار شهرستان و اکبری، رئیس اداره ورزش و جوانان گراش در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مهندس خواست خدایی فرماندار گراش ضمن تسلیت شهادت حضرت احمد بن موسی(ع) گفت: همانطور که قبلا گفته بودیم سال۹۱ سال پروژه محبی است و سعی خواهیم کرد با هماهنگی اداره ورزش و جوانان دیداری با مهندس کمانه مدیرکل ورزش فارس داشته باشیم تا مشکلات بررسی شود.

دهقانی معاونت فرمانداری شهرستان نیز با تشکر از حضور روسای هیئت‌های ورزشی و حاضرین درجلسه به بیان جایگاه ورزش گراش در استان پرداخت و اظهار داشت درخشش ورزشکاران گراشی درعرصه رقابت‌های قهرمانی استان و کشور باعث شده تا اداره ورزش و جوانان شهرستان کارنامه قابل قبولی داشته باشد.

اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان باعرض تسلیت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت ا… آیت اللهی امام جمعه محبوب لارستان گفت: ادغام دو سازمان تربیت بدنی و جوانان وظایف ما در قبال خواسته جوانان را دو چندان نموده. او با تأکید بر فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان از روسای هیئت‌های ورزشی خواست تا از تمامی امکانات و بضاعت خویش در جهت غنی کردن اوقات فراغت جوانان بهره گیرند. اکبری ضمن قدردانی از زحمات روسای هیئت‌های ورزشی اظهار داشت، میلاد با سعادت حضرت علی بن ابیطالب(ع) بهانه‌ای شد تا تلاش مسئولین ورزش شهرستان را ارج نهیم.

مهندس موغلی رئیس هیئت پینگ‌پنگ گراش نیز به تفصیل درخصوص مشارکت همه ارگان‌ها در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان سخن گفت. درادامه جلسه برخی از روسای هیئت‌های ورزشی به بیان مشکلات خود پرداختند و در پایان خواستار تشکیل صندوق حمایت از ورزشکاران (قهرمانان) شدند.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top