بستن

این بار دختران به شهرداری رفتند

هفت‌برکه (گریشنا): دانش آموزان مدرسه دخترانه کریمیان از شهرداری گراش بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش؛ دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی به همراه مربیان خود از واحدهای مختلف شهرداری بازدید کردند. فاطمه خواجه، مسئول فرهنگ‌سرای آفتاب تابان و عضو شورای شهر، در این بازدید توضیحات لازم را ارائه داد. پیش از این دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه‌ی شاهد شهید بهزادی نیز از شهرداری بازدید داشتند. (دانش‌آموزان خود را برای شهردار شدن آماده کردند)

دیدار با شهردار آخرین برنامه از این بازدید بود که شهردار گراش به پرسش‌های دانش‌آموزان پاسخ داد. اهدای لوح یادبود از سوی مدرسه کریمیان به شهردار و اهدای هدایای کوچک به دانش‌آموزان و پذیرایی پایان بخش این بازدید بود.

این بازدیدها به همت انجمن مدرسه  و به خصوص حسین افشار، نماینده شورای آموزش و پرورش انجام گرفته است. در روزهای آینده دانش‌آموزان از دیگر ادارات نیز بازدید خواهند کرد.

shardari5

3 نظر

  1. خدا کند صدای ما به گوش شهردار برسد . میوه فروشان در کنار پارک لاله چرا جمع نمیشن هر روز تصادف تا حالا چهارمرتبه خود من در اثر این که دید کافی نگزاشتن با این شلوغی در خیابان این جا تصادف کردم .شهردار محترم فکری کندبرای این قسمت از شهر هر روز دوا وتصادف رخ میدهد.متشکریم.

  2. کو گوش شنوا ،ماهم گرفتاریم پیاده هم نمیتونیم راه بریم چه برسه باماشین،رسیدگی کنین لطفا برای هزارمین بار

  3. شهردار محترم یکم به فکر کارمندانتون که از ابتدای سال به زیر نظر شرکت اقبال گستر فرستادین باشین، چرا باید این همه اخراج از کار داشته باشیم. چرا باید حقوقشون از سالهای قبل کمتر باشه، چرا به فکر اضافه کاری کارمندان نیستن، چرا به فکر عیدی کارمندان نیستن، اینا هم خانواده دارند، آیا تا به حال نظارتی از نظر مالی و حقوقی به این شرکت داشته اید که آیا حقوق کارمندان به درستی پرداخت می شود یا خیر؟ ، در ضمن چرا باید این شرکت غیر گراشی بیاد گراش؟ مگه خود شهرداری نمیتونست که یک مسئول فضا سبز و خدمات شهری استخدام کنه و حقوق رو به ایشان بده به جای پرداخت به یک شرکت خصوصی غیر گراشی.

    در ضمن چرا این همه قطعی درخت در سطح بلوارهای گراش داریم نگاه کنید چهره شهر خیلی بد ریخت شده با اون درخت ها شهر قشنگ بود، این درختها کارایی خود را بیشتر در تابستان نشون میدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top