بستن

برق در صدر فوتسال ادارات گراش

گریشنا(هفت برکه): مسابقات فوتسال ادارات با قهرمانی تیم اداره برق به پایان رسید.
به گزارش احسان جوکار؛ این دوره از بازی‌ها با شرکت اداره برق، اداره ورزش و جوانان، هلال احمر، کمیته امداد، بیمارستان، دادگستری، آموزش و پرورش، شهرداری انجام شد.

در پایان اداره ورزش و جوانان با شکست دادن شهرداری و اداره برق نیز با شکست دادن بیمارستان بازی فینال را برگزار کردند که در بازی پایانی اداره برق با نتیجه شش بر دو اداره ورزش و جوانان را شکست داد و شهرداری و بیمارستان به طور مشترک سوم شدند.

جام اخلاق این رقابت‌ها به دادگستری تعلق گرفت، این بازی‌ها زیر نظر هیات فوتسال انجام گرفت. احسان جوکار، مسئول برگزاری این مسابقات بود.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

7 نظر

  1. با سلام اداره ورزش و جوانان از زحمات احسان جوکار مسوول کمیته فوتسال داوران گرامی بازیکنان ادارات شهرستان تماشاچیان و روسا ادارات که نهایت همکاری را داشتند کمال تشکر را به عمل می آورد امیدواریم بتوانیم در راستا گسترش ورزش شهرستان و کمک به پیشرفت ورزش ادارات گام های بیشتری برداشته شود

  2. گزارش بسار ضعیفی از مسابقات بود.از اینکه تیم ورزش و جوانان بازی رو ۷-۱ باخه چنین خبری زدید؟؟؟؟؟؟؟
    بازی نهایی با حساب ۷-۱ به پایان رسید ولی ۶-۲ اعلام کردید.
    عکسی از تیم قهرمان نیست
    لطفا کمی وجدان داشته باشید یا بهتره خبرنگاری رو کنار بزارید

    متاسفم

  3. سلام این کار اشتباهی است که نتیجه با آن چی که رقم خورده و اعلام شده متفاوت باشه جالب اینکه عکس تیم قهرمان نزده این جای تاسف داره مطمنا با این کارتان از ارزش و اعتماد اخبارتان کاسته می شود نه اینکه باعث افتخار تیم دیگر می شود

  4. اگه کمی دقت کنید عکس ارسالی که آقای حسین پور پشت میز قرار گرفته نتیجه واضح و مشخص روی تابلو نمایان است البته اگه نخواهید عکس رو حذف کنید….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top