بستن

فرج‌پور به نفع جعفرپور کنار رفت

هفت‌برکه: حسین فرج‌پور نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی به نفع جمشید جعفرپور از نامزدی انتخابات کنار رفت، اما اعلام کرد دور بعد با قدرت بیشتر در انتخابات حاضر خواهد شد.

حسین‌ فرج‌پور نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «در طی این مدت تماس‌های زیادی از سوی مردم داشتم. من هم عزادار بودم و نمی‌شد که به خوبی از فرصت تبلیغات انتخاباتی استفاده کنم. سرانجام دیشب با مشورت با بزرگان و هواداران تصمیم به کناره‌گیری گرفتم.»

فرج‌پور که به عنوان نامزد اقوام ترک‌زبان منطقه وارد انتخابات شده بود در مورد حمایت خود از جعفرپور گفت: «هدف این بوده است که این دوره ارتباط خوبی با نماینده منتخب داشته باشیم و دوره بعد بابرنامه‌تر و با قدرت بیشتر وارد انتخابات شویم.»

فرج‌پور امروز ۴ اسفندماه با حضور در فرمانداری لارستان انصراف خود را اعلام کرد تا تعداد نامزدهای انتخابات به ۱۵ نفر برسد. فتحی، جهانبانی و فقیهی از گراش و فرج‌پور و یگانه‌فرد از لار نامزدهای کنار کشیده از انتخابات تا امروز هستند.

Farjpoor Farjpoor (2)

14 نظر

  1. آقای حسین شیری درگیر جوو اطرافش هست
    اگه آقای حسین شیری خودش تصمیم بگیره مطمئنا به نتیجه میرسه
    ولی متاسفانه دارن براش تصمیم میگیرن
    آقای حسین شیری وقتی نمونده ( میره تا ۴ سال دیگه)
    به خاطر مردم

  2. اقای محمد ای حرفها رو باید به اقای بهمنی بزنین ، چون بهمنی خودش تصمیم نمیگیره ، چهار نفر پشت سرش هستن که اگه حتی بره مجلس بدون اجازه نمیتونه حتی اب بخوره

  3. اقای جسین شیری بخاطر مردم گراش نه بخاطر شخص یا حزب خاصی لطفا به اجماع برسید و قبول کنید
    بخاطر مردم شریف گراش
    انقد مردم رو دلسرد و نا امید نکنید …
    به خاطر شهدا عزیزمون بخاطر جانبازان و ایثارگران …

  4. دیگه بی فایده است نه بهمنی نه حسین شیری ونه حسین زاده هیچکدام دلشون برای گراش ومردم نجیبش نسوخته وهمشون فکرخودشون ومنافع خودشون هستندچون اگرشهربراشون مهم بود این همه لج ولجبازی نمی کردندهمشون بااین کاراشون به کاندیدای لاری تعارف میکنند یقین بدونیدیک لاری به مجلس راه پیدا میکند واین سه عزیزخیانت بزرگی به شهرستان گراش میکنندوایندگان گراش هیچگاه این خیانت رافراموش نخواهندکرد

  5. مبارکه با این اتحاد لاریها امسال هم در مجلس لارى داریم ، نه مثل این جند نامزد فقط لج و لج بازى در گراش

  6. در جواب محمود باید بگم مهندس حسین زاده رو از این قافله جدا کنید..درود بر مهندس حسین زاده که تا اخرین لحظه برای اجماع تلاش کرد… دوستان جوان وقتی چند تا […] که خودشون رو بزرگتر شهر میدونن و هیچ اعتمادی به ما جوونها ندارن ما چه طور حرف اونها رو به عنوان مثلا کار گروه قبول کنیم..

  7. سلام .
    کار درست و بجای آقای فرج پور قابل تحسین هست .
    جناب فرج پور در حالیکه عزادار برادر زاده جوان خود بودن ولی مردانگی خود رو در این شرایط سخت نشون دادن .تسلیت به آقای فرج پور و خانواده محترمشون . با آرزوی موفقیت برای ایشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 نظر
scroll to top