بستن

حمایت جمعی از دانشجویان گراشی مقیم تهران و شیراز از نظر کارگروه انتخابات

هفت‌برکه (گریشنا): جمعی از دانشجویان و دانش‌آموختگان گراشی مقیم شهرهای تهران و شیراز با انتشار بیانیه‌ی مشترکی، حمایت قاطع خود را از نظر کارگروه انتخابات گراش اعلام کردند. در بخشی از این بیانیه مشترک که به امضای پنجاه و یک دانشجو و دانش‌آموخته رسیده، آمده است: «ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های کارگروه انتخاباتی، سایر کاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی را افرادی صالح و توانا برای خدمت به مردم در سایر عرصه‌ها می‌دانیم و از همشهریان عزیز و نیک‌اندیش می‌خواهیم که با حمایت همه‌جانبه از نظر کارگروه محترم انتخاباتی، با حفظ وحدت، انتخابی آگاهانه و مدبرانه داشته باشند.»

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی از برکات نظام جمهوری اسلامی است که به مجاهدت ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن حاصل شده است.

اینک که در آستانه‌ی یک انتخاب سرنوشت‌ساز در جهت تعالی و پیشرفت شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش قرار داریم، ما دانشجویان و دانش‌آموختگان گراشی مقیم تهران و شیراز ضمن اعلام حضور در انتخابات باشکوه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه سال جاری، حمایت قاطع خود را از نظر کارگروه محترم انتخاباتی گراش که برآمده از معتمدین خدمتگزار است، اعلام می‌داریم.

بی‌شک، راه پیشرفت و ارتقای منطقه در انتخاب فردی اصلح برای نمایندگی مردم شریف لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی است. از این سو ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های کارگروه انتخاباتی، سایر کاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی را افرادی صالح و توانا برای خدمت به مردم در سایر عرصه‌ها می‌دانیم و از همشهریان عزیز و نیک‌اندیش می‌خواهیم که با حمایت همه‌جانبه از نظر کارگروه محترم انتخاباتی، با حفظ وحدت، انتخابی آگاهانه و مدبرانه داشته باشند.

امید است با حضور مردم در پای صندوق‌های رای، بار دیگر اتحاد و اقتدار ملت ایران در برابر جهانیان به نمایش گذاشته و مسیر عزت مردم ایران پیموده شود.

جمعی از دانشجویان و دانش‌آموختگان گراشی مقیم تهران

جمعی از دانشجویان و دانش‌آموختگان گراشی مقیم شیراز

 

 

Entekhabat05

26 نظر

  1. با عرض سلام و خداقوت ب همه…
    بنده مطمئنم اینکه نوشتن جمعی از دانشجویان تهرانی و شیرازی رو هم رفته ۱۰ نفر هم در جریان این بیانیه نبودن.
    اکثر دانشجوها روحشون هم از این بیانیه خبر نداره
    حتی نمیدونم اعضای کارگروه چه کسانی هستن
    متاسفانه سایت گریشنا از همان ابتدا جانبدارانه متن ها و بیان ها رو گذاشت
    خواهش میکنم عدالت رسانه ای رو رعایت کنین.
    ب امید موفقیت و سربلند شهرمان
    یاعلی در پناه حق…

    1. اسامی امضا‌کنندگان در هفت‌برکه موجود است. در مدتی که از انتشار خبر می‌گذرد، چند نفر به تعداد امضاکنندگان نیز اضافه شده‌اند.

      1. آقای غفوری به دوستان بفهمونید منظورتون از هفت برکه همان موسسه هفت برکه است . با شناختی که از اینا دارم بعید نیست برن کنار شیخ حسین تو برکه ها رو بگردن!

  2. حداقل دوستان اسمشان را می نوشتند تا بدانیم چه تعداد و تفکری این بیانیه را صادر کرده اند.
    بنظر من این بیانیه یک جنگ روانی برای به انفعال کشاندن کاندیدای دیگر است.
    البته الحق و الانصاف از پیشنهاد کارگروه برای قرعه کشی و شناخت اصلح حرفه ای تره.
    البته ما هم به عنوان جمعی دیگر از دانشجویان گراشی مقیم تهران، شیراز، اصفهان، و کلا داخل و خارج کشور از تصمیم کارگروه تبری می جوییم.

    1. اسامی امضا‌کنندگان در هفت‌برکه موجود است. شما هم می‌توانید بیانیه خود را همراه با امضا و اسامی برای ما ارسال کنید.
      قرعه‌کشی پیش‌نهاد کارگروه نبود و توسط جمعی از متعمدین ارایه شده بود.

    2. این که ۵۱ نفر بوده اند یا نه را نمیدانم ولی شخصا حدود ۱۷نفر از دانشجویان رو میشناسم که در این حرکت مشارکت داشته اند. ولی این روش شماست که هر چیزی را زود به دید مکر و حیلی نگاه میکنید.

      1. در تمام دنیا مرسوم است که بیانیه با اسم و رسم منتشر می شود. اینکه شما قائل به این حداقل هم نیستید، نشان از کم تجربگی شما در فعالیتهای مدنی است و اینکه دوستان این خبر و واقعه را بدون ذکر اسامی منتشر کرده اند نشان از کم تجربه فرض کردن ما است.

  3. پنجاه و یک رای دانشجوی مقیم تهران و شیراز رای الکترال قوی به حساب میاد.
    با توجه به اینکه عموم دانشجویان ساکن در تهران و شیراز در دانشگاه های دولتی و مقاطع تکمیلی هستند، درخور توجه است.

  4. عزیزان اگه مشرف به امورآموزشی ونحصیلی شهربودن میدونستن که همون تعدادهفده نفردانشجوهم برای تهران یاشیرازبودن زیاده چه برسه به پنجاه نفر.نکنه انتظاردارین کل دانشجوهای تهران به این کمپین بپیوندن که صدالبته اون موقع بازهم شماان قلتی دیگرداشتین…
    پای استدلالتان چوبین بود
    پای چوبین سخت بی تمکین بود…

  5. اینرا میدانم که اگر گریشنا اصل امضا دانشجویان نداشت منتشر نمیکرد .در هر حال این دانشجویان نظرشان را گفتند و همه ازادند که نظرشان اگر مخالف قانون و شرع و عرف نباشد بدهند منتشر میکنند .اخلاق رسانه ای برو بچه های گریشنا این را نشان داده است .

  6. همیشه از دست این غضنفر ها ضرر کردیم. اخه یکی نیست به این بابا بگه تو خودت رو با دکتر بهمنی مقایسه میکنی؟ برو کنار بزار باد بیاد

  7. ما رای میدهیم شما هم رای بدهید .در اخر هر کس بیشتر رای اورد .سرفراز خواهد بود ولی کسی که کمترین رای داشته باشد […] خطابش میکنیم .چون لاری ها به ما خیط میگویند.رای ما دکتر بهمنی تا آخر بمانی. وسلام علی من تبع الهدا

  8. آقای علی شما گفتین برو کنار بذار باد بیاد…یه سوال دارم ازتون…
    همه طرفدارای اقای بهمنی مثله شما بی ادب هستن یا تنها شما از ادب بویی نبردین؟؟؟

  9. چندروز پیش یه نوشته برده بودند به پاشگاه پرورش اندام واز جوانها امضاء می گرفتن بچه ها هم بدون اطلاع فقط امضاء می کردند از یکی از امضاء کنندگان پرسیم چی را امضاء کردی گفت نمی دانم همه امضاء کردند من مثل بقیه .قضیه دانشجویان شاید اینجوری بوده

  10. اینکه اسامی به صورت عمومی در سایت منتشر نشده به دلیل کاستن از حاشیه های بی مورد بوده و اگر کسی خیلی براش مهمه میتونه به دفتر هفت برکه مراجعه کنه اونجا ببینه اسامی رو

  11. آفرین بر سردبیر محترم گریشنا.
    تازه متوجه شدم چرا جناب خواجه پور به شدت اصرار داشتن تک تک امضا کنندگان رو لیست کنم براشون. فرمودن تا امضاها رو لیست نکنین برامون متاسفانه نمیتونیم روی سایت بار گذاری کنیم
    ممنونم از اینکه اینقدر حرفه ای رفتار می کنید.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

26 نظر
scroll to top