بستن

منوی انتخابات: بفرمایید سخنرانی

هفت‌برکه (گریشنا): تب تبلیغات با نزدیک شدن به روز انتخابات بین نامزد‌ها شدید‌تر می‌شود. در این پست برنامه‌های امروز نامزدهایی که موفق شدیم با آن‌ها تماس داشته باشیم را بخوانید.

برای پیگیری خبرهای لحظه‌ای می‌توانید کانال گراش در تلگرام به آدرس Telegram.me/gerashmagرا دنبال کنید.

منصور محتاجی در مسجد النبی لار

منصور محتاجی فرماندار پیشین لارستان امروز را در شمال حوزه انتخابیه و روستاهای بخش جویم می‌گذراند. اما مهم‌ترین برنامه امروز او سخنرانی در مسجدالنبی لار بعد از نماز مغرب و عشا است.
با توجه به نامه محتاجی به شورای شهر لار در موضوع اجماع، سخنرانی او در مسجد النبی می‌تواند دلایل نوشتن این نامه را شفاف کند.

مهندس حسین‌زاده در مسجد رییس و مسجد دروازه

مهندس حسین حسین‌زاده نامزد انتخابات مجلس امروز سوم اسفند سه برنامه دارد. او بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جوادالائمه (مسجد رئیس) واقع در خیابان امام پایین‌تر از پاساژ صادق، سخنرانی خواهد کرد. حسین‌زاده بعد از ظهر به فیشور و حسین آباد و بیغرد سفر می‌کند و بعد از بازگشت به گراش ضمن سخنرانی در مسجد صاحب‌الزمان (عج) (مسجد دروازه) در جلسه پرسش و پاسخ شرکت می‌کند.

سفر سپاده به خنج و ارد و بیرم

داریوش سپاده جوان‌ترین نامزد این دوره از انتخابات، امروز سوم بهمن‌ماه، صبح تا بعد از ظهر به کورده و بخش محمله سفر می کند و سخنرانی در مسجد جامع ارد و مسجد میان محله بیرم در لیست برنامه‌های امشب او گنجانده شده است.

دیروز ستاد سپاده در شهر گراش فعالیت خود را آغاز کرد. ستاد سپاده در خیابان امام روبه‌روی مدرسه ام‌البنین (س) قرار دارد.

علی‌زاده در جنوب غربی حوزه انتخابیه

علی علی‌زاده دیگر کاندیدای مجلس دهم، امروز سوم اسفندماه، ساعت ۱۰ در یکی از مساجد خلیلی، ساعت ۱۲ در مسجد زایر حسینی فداغ، ساعت ۱۴ در حسینیه لاغرستان، ساعت ۱۶ در بالاده بیرم و بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد میان محله‌ی بیرم سخنرانی خواهد کرد.

بهمنی در خنج و اوز

میرزاخلیل بهمنی امروز سوم اسفندماه ساعت ۹ تا ۱۱ در جمع مردم اوز سخنرانی می‌کند. او ظهر و بعدازظهر امروز را در خنج و روستاهای اطراف خنج می‌گذراند و همچنین دیداری نیز با عشایر خنج خواهد داشت. بهمنی بعد از نماز مغرب و عشا به اوز برمی‌گردد و سخنرانی دیگری در این شهر خواهد داشت. او دیشب همچنین ورزشکاران و مدال‌آوران شهر را ملاقات کرد.

حسنی‌پور در شهر خود

عبدالحسین حسنی‌پور، نامزد اهل خنج، امروز سوم اسفندماه در صورت انجام هماهنگی در مسجد حاج هاشم خنج و یا در مسحد امام رضا (ع) شهرک، سخنرانی می‌کند. او امروز همچنین به روستاهای اطراف خنج نیز سر خواهد زد.

سفر حسین‌شیری از لار تا جویم

حسینعلی حسین‌شیری بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد النبی لار سخنرانی می‌کند. این برنامه از نخستین برنامه‌های نامزدهای گراشی در شهر لار است. حسین‌شیری عصر به بخش بنارویه می‌رود و شب نیز در یکی از حسینیه‌های جویم سخنرانی خواهد کرد.

سخنرانی زاهدی هم در شهر قدیم، هم در شهر جدید

اسعد زاهدی امروز سوم اسفندماه صبح تا نماز ظهر و عصر در فداغ حضور دارد و در این بخش سخنرانی میکند. او عصر به دیدهبان و روستای باغ خواهد رفت، و شب به لار برمی گردد و مابین دو نماز مغرب و عشا سخنرانی کوتاهی در مسجد محله کهنویه خواهد داشت و بعد از نماز عشا به مسجد امام جعفر صادق (ع) در شهر جدید لار می رود تا سخنرانی دیگری در این مسجد داشته باشد. زاهدی ساعت ۲۰ در ستاد خود با جمعی از برادران اهل تسنن دیدار می کند و در صورت هماهنگی ممکن است در پایان شب دیداری نیز با تشکل لارستان بیدار داشته باشد.

فراست در مسجد فضل‌الله‌خانی

حسین فراست امروز سوم اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد فضل‌الله‌خانی سخنرانی می‌کند.

فرج‌پور هم به خنج می‌رود

حسین فرج‌پور امروز سوم اسفندماه برای انجام تبلیغات در خنج و روستاهای اطراف خنج سخنرانی می کند.

سخنرانی قاسمی در گراش، لار و اوز

هاشم قاسمی نیز امروز ساعت ۱۶ به گراش می‌آید و در مسجد ولی عصر (عج) با مردم دیدار و سخنرانی می‌کند. او ساعت ۹ صبح امروز در روستای هرم و ساعت ۱۱ در کاریان بود. قاسمی بعد از نماز مغرب و عشا به مسجد جامع لار می رود و ساعت ۲۰ با شهروندان اوزی در مسجد نامور اوز دیدار می کند.
قاسمی نیز از جمله نامزدهایی است که در گراش ستاد دارد. ستاد قاسمی در میدان شهید برزگران قرار دارد.

جعفر‌پور در جمع بازاریان شهر لار

دکتر جمشید جعفرپور، نماینده مجلس نهم، امروز صبح با بازاریان شهر لار دیدار کرد. او امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد شازده لار سخنرانی می‌کند.

در آخرین روز تبلیغات، محبی به خور می‌رود

به نقل از کانال تلگرامی حامیان محبی، یوسف محبی در آخرین فرصت تبلیغات انتخابی چهارشنبه، پنجم اسفند در خور سخنرانی خواهد کرد. این سخنرانی بعد از نماز عشا در مسجد جامع قدیم خور برگزار می‌شود.

Entekhabat01

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

5 نظر

  1. آقای بهمنی چقدر میری خنج مگه تمومی نداره چه از جون اینا میخوای
    اصلا بمون اونجا نمی خواد هی بری و بیای والا
    یکم از آقای حسین شیری یاد بگیر لار دو قدم راه هستش یه سری اونجا هم بزن یه چندتا شهر و روستا هم اطراف لار هستش اونجا هم برو چسپیدی به خنج بابا ول کن تورو خدا ول کن اونارو دیگه هر گلی می خواستی بزنی دیگه زدی اونجا خیلی جاهای دیگه هم هستن توی نقشه یه سرکی بکشی بد نیست

    1. دوست عزیز . مهم سخنرانی در شهر لار نیست . این اثر بخشی کار است که مهم است . این که یک گراشی رای زیادی از لار جمع کنه محاله همنطور که رقیب هایی مثل محبی و زاهدی هیج موقع رو گراش سرمایه گذاری نمیکنن . این کار اقای حسین شیری هدر دادان وقت است .

  2. البته رقبای لارهم بلاغتشون!!!بدنیست .فکرکنم ازاین نظرقرابت زیادی به …دارن.بر.ای همین روی لاربیشتروقت میزارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top