بستن

سفرهای نامزدها در چهارمین روز تبلیغاتی

هفت‌برکه (گریشنا): تب تبلیغات با نزدیک شدن به روز انتخابات بین نامزد‌ها شدید‌تر می‌شود. در این پست برنامه‌های امروز نامزدهایی که موفق شدیم با آن‌ها تماس داشته باشیم را بخوانید.

برای پیگیری خبرهای لحظه‌ای می‌توانید کانال گراش در تلگرام به آدرس Telegram.me/gerashmagرا دنبال کنید.

 

دکتر بهمنی در جمع جویمی‌ها

دکتر بهمنی نامزد انتخابات مجلس، امروز را در بخش جویم و روستاها آن می‌گذارند. بهمنی دیشب در جمع حامیان خود در ستاد مرکزی گراش صحبت کرد. او بعد از بیان سوابق و پیشنیه خود، بخشی از برنامه‌هایش را تشریح کرد. در بخش پایانی برنامه، دکتر بهمنی پاسخ‌گوی برخی از سوالات حاضرین بود.

حسین‌زاده در کرمستج، صحرای باغ و گراش

حسین حسین‌زاده در چهارمین روز تبلیغات انتخاباتی، بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در خیابان بسیج سخنرانی کرد. سفر به جنوب حوزه انتخابیه و دیدار با مردم کرمستج و صحرای باغ برنامه عصر حسین‌زاده بود و بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن عسکری واقع در کمربندی ابتدای خیابان تمیز سخنرانی می‌کند.

حسینشیری و حسین‌زاده در مسجد امام حسن عسکری (ع)

حسینعلی حسین‌شیری نامزد انتخابات، امروز دوم اسفندماه بعد از نماز ظهر در مسجد امام حسن عسکری (ع) (حاجی فضل علی) واقع در کمربندی، ابتدای خیابان تمیز سخنرانی کرد.

حسین حسین‌زاده امشب بعد از نماز مغرب در همین مسجد سخنرانی خواهد داشت.

زارعی به کورده می‌رود

حشمت‌الله زارعی از شهرستان خنج، امروز دوم اسفندماه به منطقه‌ی کورده می‌رود و با مردم شهر و روستای این منطقه دیدار و گفت‌و‌گو می‌کند.

حسنی‌پور و سخنرانی در کورده و خنج

عبدالحسین حسنی‌پور از خنج می‌گوید به صورت مستقل وارد گود شده است. او امروز دوم اسفندماه، بعد از ظهر را در کورده و حوزه‌ی بخش محمله می‌گذراند و شب در خنج سخن خواهد گفت.

فرج‌پور در کورده، گراش و خور

حسین فرج‌پور از لار، امروز دوم اسفندماه به کورده می‌رود و بعد از آن در مسیر برگشت به لار به گراش می‌آید و در صورت انجام هماهنگی‌ها بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد صاحب الزمان (عج) سخنرانی می‌کند. او امشب نیز بعد از نماز مغرب و عشا در یکی از مسجد خور حضور خواهد داشت.

حسین فراست در جمع دانش‌آموزان گراش

حسین فراست نامزد فرهنگی حاضر در انتخابات، دوم اسفندماه به گراش آمد و در دبیرستان امام رضا (ع) با دانش آموزان مدرسه نمونه دیدار کرد. او امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد النبی لار سخنرانی خواهد کرد.

علی‌زاده در فیشور و خنج

علی علی‌زاده پزشک و رییس پیشین شبکه بهداشت لارستان است. او امروز، دوم اسفندماه در فیشور سخنرانی کرد و شب نیز در ادامه‌ی تبلیغات خود در مسجد حاج هاشم خنج حضور خواهد داشت.

انصراف محمد اسماعیل یگانه‌‌فرد از حضور در انتخابات

یگانه‌فرد از لار، امروز دوم اسفندماه با حضور در فرمانداری لارستان به صورت رسمی از حضور در انتخابات انصراف داد. در متن انصراف او آمده است: «مردیم شریف و همیشه در صحنه‌ی لارستان بزرگ: اینجانب محمد اسماعیل یگانه‌فرد (کارشناس ارشد اقتصاد)، کاندیدای دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی با احساس مسئولیت و درخواست بزرگان و معتمدین و شورای محترم شهر، جهت انسجام هر چه بیشتر آرا شما عزیران، ضمن احترام به سایر کاندیدای گرانقدر، به نفع لارستان بزرگ انصراف می‌دهم.

امیدوارم با تاسی از فرمایشات رهبر فرزانه در سال همدلی و هم زبانی بار دیگر در هفتم اسفند حماسه‌ساز باشید و نتیجه‌ی این انتخابات، به کام مردم ولایتمدار لارستان بزرگ شیرین باشد. با احترام محمد اسماعیل یگانه فرد»

اسعد زاهدی در همایش مشترک گروه وحدت و کارگروه اوز

اسعد زاهدی، نامزد اعتدال‌گرای لاری، امشب، دوم اسفند ماه ساعت ۱۸ در همایش مشترک گروه وحدت و پیروزی و کارگروه اوز در مسجد سلمان فارسی اوز سخنرانی می‌کند. او ساعت ۲۱ نیز جلسه‌ای با اعضای ستاد و حامیان دکتر کاظم رحیم‌نژاد در شهر جدید، چهل متری اول، نرسیده به مسجد امام علی(ع) خواهد داشت.

photo_2016-02-21_13-24-19

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top