بستن

سوارکاران به یاد شاهدان بصیر پریدند

هفت‌برکه (گریشنا): چهاردهمین رویداد پرش با اسب استان فارس، یادواره شاهدان بصیر، با تقسیم بیشتر مقام‌ها بین سوارکاران گراشی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات سوارکاری شهرستان گراش، این مسابقات جمعه نهم بهمن‌ماه، به میزبانی هیات سوارکاری شهرستان گراش در باشگاه سوارکارى رخش گراش و با حضور سوارکاران برتر استان در سه رده مبتدی، مالکین و open برگزار گردید. در پایان مسابقات، در رده O1 مالکین، مصطفى مقدسى با اسب مقام به مقام اول رسید؛ و محمد جنگجو با اسب آبسند؛ و على فانى‌لارى نیز با اسب رخش در جایگاه دوم و سوم ایستادند. هر سه نفر اهل گراش هستند، اما مقدسی در باشگاه شیراز فعالیت دارد.

در رده open بالاى ١۴ سال، مقام اول را آرزو دهقانى از شیراز با اسب پارکو کسب کرد؛ و آقاى مجتبى پورشمسى با اسب کوئین؛ و ابراهیم مقدسى با اسب مقام در جایگاه دوم و سوم ایستادند. پورشمسی و مقدسی نیز در باشگاه شیراز فعالیت دارند.

در پایان به نفرات برتر هر رده جام قهرمانی، رزت و جوایز نقدی اعطا گردید. این رویداد با همکاری هیات سوارکاری استان فارس و اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، با قضاوت داوران ملی و پارکورچینی علی ده‌دشتی از تهران برگذار شد. حامیان مالی این رویداد فرمانداری گراش، شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش و همچنین املاک نیلی بودند.

 

Savarkari09111394 (1)

 

4 نظر

  1. الحمدالله با جابجایی که در ریاست اداره ورزش گراش انجام شد و تغییراتی که رئیس محترم اداره ورزش و جوانان در رأس هیآت بوجود آوردند ورزش گراش نفس تازه ای کشیده است و هر روز و هفته شاهد خبرهای مسرت بخش از ورزش گراش می شنویم

  2. تشکر از استاد حسن نژاد و مهندس مهرابی واقعا از مسابقات جمعه لذت بردیم دستتان در نکند مردم گراش هم بایدیک حمایت بیشتری از ورزش بکنند تا حالا که ورزش گراش سر و سامان گرفته جوانان ما به سمت اعتیاد نروند

  3. چه خوبه که ورزش بانوان با حجاب همراه باشه،اینجوری چندبرابر به ارزش کار افزوده میشه
    خدایا
    بهمون توانایی ده که درصورت افتخارافرینی،خودمون رو گم نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top