بستن

فرمانده پیشین ناحیه سپاه گراش به شهرستان مهر رفت

محمد فرزانه فرمانده سابق ناحیه گراش به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مهر معرفی شد. به گزارش خبرگزاری فارس از مهر، فرماندهان پیشین و جدید سپاه ناحیه مهر با حضور جانشین سپاه فجر فارس، فرماندار و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان تودیع و معارفه شدند.

در این مراسم از زحمات چند ساله عبدالرسول عبدالهی تقدیر و محمد فرزانه فرمانده سابق ناحیه گراش به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مهر معرفی شد.

ابوالفضل گزنی جانشین سپاه فجر فارس در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه مهر که در اولین روز از خرداد ماه، در سالن ۹ دی فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر اظهار داشت: توکل بر خداوند، خودباوری مردم و رزمندگان از بزرگترین دستاوردهای این عملیات بود و همین عشق به خداوند، خودباوری و خداباوری و اعتماد به نفس دست به دست یکدیگر داد تا این پیروزی رقم خورد و در نهایت فتح خرمشهر را به دنبال داشت.

جانشین سپاه فجر فارس از دیگر دستاوردهای این عملیات بزرگ را تغییر در وضعیت سیاسی کشور، تغییر در تاکتیک‌های دفاعی و تغییر در ماهیت جنگ برشمرد و گفت: امروز شکل و تاکتیک جنگ از حالت نظامی و سخت به جنگ نرم تبدیل شده و گفتمان انقلاب اسلامی، همان گفتمان ابتدایی انقلاب یعنی استکبارستیزی است.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top