محمد فرزانه فرمانده سابق ناحیه گراش به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مهر معرفی شد. به گزارش خبرگزاری فارس از مهر، فرماندهان پیشین و جدید سپاه ناحیه مهر با حضور جانشین سپاه فجر فارس، فرماندار و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان تودیع و معارفه شدند.

در این مراسم از زحمات چند ساله عبدالرسول عبدالهی تقدیر و محمد فرزانه فرمانده سابق ناحیه گراش به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مهر معرفی شد.

ابوالفضل گزنی جانشین سپاه فجر فارس در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه مهر که در اولین روز از خرداد ماه، در سالن ۹ دی فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر اظهار داشت: توکل بر خداوند، خودباوری مردم و رزمندگان از بزرگترین دستاوردهای این عملیات بود و همین عشق به خداوند، خودباوری و خداباوری و اعتماد به نفس دست به دست یکدیگر داد تا این پیروزی رقم خورد و در نهایت فتح خرمشهر را به دنبال داشت.

جانشین سپاه فجر فارس از دیگر دستاوردهای این عملیات بزرگ را تغییر در وضعیت سیاسی کشور، تغییر در تاکتیک‌های دفاعی و تغییر در ماهیت جنگ برشمرد و گفت: امروز شکل و تاکتیک جنگ از حالت نظامی و سخت به جنگ نرم تبدیل شده و گفتمان انقلاب اسلامی، همان گفتمان ابتدایی انقلاب یعنی استکبارستیزی است.