بستن

گره میدان شهید برزگران همچنان در دست بررسی

هفت‌برکه (گریشنا): در دومین جلسه‌ی بررسی ترافیک میدان شهید برزگران، پیشنهاد مشاوره، مطالعه و برگزاری همایش برای ارائه‌ی طرحی جامع‌تر در راستای حل گره‌ی ترافیکی این میدان مطرح شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا، این جلسه هفتم بهمن‌ماه با حضور مهندس غلامعباس زارع، شهردار؛ حبیب‌الله مهرابی، رییس شورای شهر؛ مهندس اسدی، مهندس عمران شهرداری؛ سروان گرمنجانی، جانشین مسئول راهنمایی و رانندگی شهرستان؛ مهندس مهرابی، رییس اداره‌ی راه و شهرسازی؛ مهندس جعفری از فرمانداری، ابوالحسن حسینی، روابط عمومی شهرداری؛ برهان ثابت، مجری طرح اصلاح ترافیکی میدان شهید برزگران؛ و شیروان از شرکت فراطرح سیحون در محل شورای شهر برگزار شد.

مهندس ثابت در ابتدای جلسه شش طرح خود را با تاکید بر طرح ایجاد زیر‌گذر با در نظر گرفتن دو مقوله‌ی امنیت و رفاه برای رفع مشکل ترافیکی میدان شهید برزگران ارائه داد.

BARZEGARAN2

زارع، شهردار شهر، در این جلسه بیان داشت: «این گره می‌بایست با کمترین ایراد در قالب یک طرح قانونی، کامل و پخته رفع شود. از آن‌جایی که احداث زیرگذر چند میلیارد هزینه‌ در بر خواهد داشت، قبل از اجرایی کردن آن می‌بایست تحقیق، بررسی و مطالعه‌ی بیشتری روی این پیشنهاد صورت گیرد تا در آینده با طرح بی‌نقصی روبه‌رو باشیم و پیشمان نشویم.»

سروان گرمنجانی با این پرسش که ضرورت اصلاح میدان شهید برزگران چیست، سخنان‌اش را آغاز کرد و گفت: «به نظر من مشکل امنیت در این میدان با نصب سرعت‌گیر و کاهش سرعت رفع می‌شود.»

مهندس ثابت با اشاره به حضور پنج‌ماهه‌ی سروان گرمنجانی در گراش در جواب به او گفت: «این میدان جزو نقاط حادثه‌خیر و پرتصادف و پرتردد شهر محسوب می‌شود و نصب سرعت‌گیر و کاهش سرعت، تنها راهکار موقتی است. در صورتی که دنبال کردن طرح‌های آینده‌نگرانه با احتساب به این موضوع که جمعیت و رفت و آمد از این میدان در حال افزایش است، راهکار مناسب‌ و کامل‌تری برای رفع مشکلات خواهد بود.»

مهرابی، رئیس شورای شهر، نیز گفت: «هر طرحی که ارائه می‌شود، مشروط به این است که به تایید استان برسد. راه‌حلی که هم آرامش و امنیت و هم زیبایی ورودی شهر در آن گنجانده شود و لازمه‌ی آن این است که روی حل این مساله و طرح‌های پیشنهادی همه‌جانبه فکر و تحقیق شود. پیشنهاد من به سروان گرمنجانی این است یک نقشه هوایی از میدان شهید برزگران تهیه کنند و آن را به یک کارشناس راهنمایی و رانندگی نشان دهند و از او بپرسند آیا قوانین راهنمایی و رانندگی در این میدان رعایت شده است یا خیر؟»

در پایان این جلسه، مشاورین و کارشناسان ترافیکی از سوی شهرداری به مجری طرح اصلاح ترافیکی میدان شهید برزگران معرفی شدند، و برگزاری همایشی در این زمینه برای گرفتن نظرات و پیشنهادات تخصصی و مردمی پیشنهاد شد.

BARZEGARAN1

 

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

11 نظر

  1. کاش خیرین گراشی یه فکری به حالش میکردن
    جای مسجد های که هیچ نماز خونی نداره این زیر گذر و درست میکردن
    از مسولین و بوجه دولتی که خداروشکر هیچ خبری نیست

  2. درسته ایجاد زیر گذر سرمایه سوز و وقت سوز هسش ولی بهترین روش برای بهبود ترافیک هسش..من به شورا پیشنهاد میدم چهار راه میدان برزگران رو همانند سیستم کشورهای عربی و اروپایی طرح ریزی کنن… .یعنی با نصب چراغ راهنما و ایجاد گردش به راست در مواقع چراغ قرمز.یعنی خودروهایی که به سمت راست گردش دارن بی جهت پشتدچراغ قرمز انتظاز نمیکشن نسبت به خودروهایی که میخوان مسیر مستقیم برن. ایجوری هم در کاهش مصرف سوخت صرفه جویی میشه و هم در الودگی برای دراز مدت.

  3. بهترین و سریع ترین راه حل نصب چراغ راهنمایی و رانندگی است زیرگذر هم اگر دنبالش برن چند سالی طول میکشه تا زمان ساخت زیر گذر چراغ راهنمایی احیا کنید خدا رو شکر مردم هم نشون دادن که رعایت می کنند در سه راهی درمانگاه بدون حضور پلیس خیلی خوب رعایت میکنن

  4. درسته زیرگذر ضروریه ولی این لازم دردی از آشفتگی رفت وآمد ماشینها دوا نمیکنه…رانندگی کردن تو این قسمت شهر وحشتناکه

  5. فقط فقط چراغ راهنماه نصب کنید و بقیه پولها خرج کوچه ها کنید باتشکر ، ، ، گاگولک گش پره ان. ، دوموش سخت واکردایی، ، ، ، ، ، اگه واقعا پول دارید مخارج کوچه های افتضاح خراب شده ، درسش کنید

  6. غلوم(میدان شهیدبهشتی ازلحاظ قانون راهنمایی ورانندگی هیچ مشکلی نداره وهیچ نیازی به چراغ راهنمایی نداره)فقط مردم بایدخودشون قانون رورعایت کنن…..برای میدان شهیدبرزگران هرطرحی که میخواداجرابشه اول ازلحاظ امنیت دوم ازلحاظ زیبایی بایدطرحی باشه که درخورمردم شهرگراش باشه وتومنطقه تَک باشه،،،،ان شالله به امیداجرایی شدن هرچه سریعتراصلاح میدان شهیدبرزگران

  7. بیشترین تخلف، خلاف رفتن، رعایت نکردن قانون و حق تقدم مخصوصا توی میدان ها مربوط به رانندگان تاکسی تلفنی ها هست. کسی هم انگار کاری به کارشون نداره. از ناشناس بودن راننده ها، تابلو مشخصات راننده و تابلو تاکسی تلفنی نداشتن گرفته تا عدم رعایت قوانین اینا کسی بهشون کاری نداره

  8. اقای گرمنجانی بهتر است فنی و اینده نگر نظر بدن نه إحساسی و مقطعی…بهترین راهکار احداث زیر گذر هست و بس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top