بستن

فرماندار پیگیر مشکلات مخابرات

هفت برکه(گریشنا): فرماندار گراش به منظور پیگیری مشکلات مردم، در بازدید سر زده از شرکت مخابرات شهرستان در دیدار با رئیس و کارکنان این مرکز بر تسریع در اجرای طرح‌ توسعه‌ی مخابرات و خدمات‌رسانی به همشهریان تأکید کرد.
به گزارش فرمانداری؛ فرماندار گراش در بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز خواستار ارتقای زیر‌ساخت‌های مخابراتی شهرستان شد و گفت:«رضایت‌مندی مردم در شهر و روستا از خدمات الکترونیکی و ارتباط مخابراتی باید در حد مطلوب باشد و در این راستا لازم است نیاز‌ها و مشکلات مردم را بررسی و پیگیری کرد.»
اصغر فرودی دسترسی به اخبار و اطلاعات و استفاده از وسائل ارتباطی مانند تلفن و اینترنت را یکی از مولفه‌های توسعه پایدار جوامع عنوان کرد و افزود:«در شهرستان گراش به هجده هزار مشترک خدمات‌رسانی می‌شود.»
وی با بیان این که در دیدار با مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس نیاز‌های شهرستان مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار داشت:«در دیدار با مهندس روزگار و معاونین وی مشکلات حوزه‌ی مخابرات شهر گراش و بخش ارد و دهستان‌های فداغ و خلیلی مورد بحث و پیگیری قرار گرفته است و با توجه به این که ایجاد زیرساخت‌های ارتباط مخابراتی در هر منطقه یک نیاز اساسی است امیدواریم قدم‌های اثر‌بخشی در این راستا برداشته شود.»
اصغر فرودی، فرماندار گراش با بیان این که وضعیت اینترنت و پوشش تلفن همراه در برخی نقاط شهرستان خوب نیست و مردم از وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه ناراضی هستند، اظهار داشت:«بحث ارتباطات و فناوری از نیازهای اولیه‌ی افراد است و ایجاد امکانات مخابراتی در مناطق روستایی نیاز به عزم جدی مسئولان دارد.»
در این نشست فرماندار گراش از خدمات رسانی پرسنل و کارکنان شرکت مخابرات شهرستان تقدیر کرد.

moghaberat1

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

13 نظر

  1. با سلام و ممنون از زحمات فرماندار محترم آنتن دهی موبایل در بخش ارد در حد صفر میباشد در روز استقبال از شهدای گمنام هم که فرماندار محترم در بخش ارد بودند خدمتشان عرض کردم معلومه که آقای فرماندار خیلی به فکر مردم هستند و امیدواریم که مشکل انتن دهی هر چه سریعتر بر طرف شود در ضمن یه دکل هم زدن ولی تجهیزات نداره الان نزدیک یک ساله این دکل بلاتکلیف است لطفا پیگیری بفرمایید

  2. حالا اینترنت وموبایل به کنار
    تلفن ثابت ما به مدت بیست روز قطع بود وهر بار هم میگفتن در دست اقدام است
    میفهمین تلفن ثابت که این دوره زمونه از پیش پا افتاده ترین تکنولوژی نسبت به سایر چیزها برخورداره

  3. پول قبض تلفن دادیم ولى باز هم قطع مى کنن و چند بار هم باید بریم پست بانک و مخابرات تا وصل بشه.
    فکر کنم عمداً قطع مى کنن که هزینه وصل رو بگیرن.

  4. فرماندار بازدید کردن و اینا هم عمل. به همین خیال باشین. نه تلفن ثابت که سه ساله اقدام کردیم کاری کردن ،نه آنتن دهی همراه اول و ایرانسل خوبه تو خونه .تازه خط موبایل رو هم که شارژ ده تومنی می کنیم تو عرض یه ساعت پیام می آد تموم شده، بدون هیچ گونه تماسی . آخه چه اوضاعی شده . مگه یه کارگر ساختمون با این اوضاع کار چقدر می تونه درآمد داشته باشه و از پس خرج قبض موبایلا بر بیاد .اگه تلفن ثابت بود صددرصد هزنیه خیلی کم می شد. اما با این اوضاع مخابرات گراش ، گمون نکنم امیدی باشه.

  5. با سلام
    ضمن تشکر از فرماندار محترم
    اداره مخابرات از نظر توسعه وامکانات زیربنایی در زمان ریاست آقای حمید حسن زاده دوران طلایی را سپری میکرد و از جمله پیشرفته ترین شهرهای استان بود.
    متاسفانه با بازنشسته شدن ایشان این اداره روز به روز ضعیفتر و نارضایتی مردم بیشتر شد.
    تنها یک مدیر قوی، متعهد و متخصص همچون حسن زاده میتواند اقتدار را به مخابرات شهر برگرداند.

    با تشگر از گریشنا

  6. حمید حسن نزاد!!!!! اله ؟!! دوران طلایی؟؟ کی شماره های رند مخابرات رو هاپولی کرد؟؟؟ بهش میگم طلایی ثبتش کنن.

  7. اصلا بعضی نشستن که فقط پول بگیرن و کاری نمیکنن آلان شهرک فرهنگیان که تازه تلفن کشیدن بغل فضا سبز سیم کشی نکردن و میگن باید پول بدین خودتون پایه بکشین یه بار میگن کابل نیست.اگه قرار بود خودمون پایه بکشیم که همون دوسال پیش اینکار میکردیم……..هر چی آدم تو مخابرات هست.خیر نبینن یه مشت […] هستن.این عدالت نیست.[..]

  8. یه مشت کارمند … دارن تو اداره مخابرات کار می‌کنند، واسه نصب تلفن اومدن پانزده هزار تومان گرفت کارمند مخابرات، دوباره واسه اتصال اینترنت اومده پانزده هزار تومان دیگه گرفته باز هم همون کارمند مخابرات این پولا واسه مخابراته یا واسه کارمند؟؟
    بعد چرا اینترنت مسکن مهر و شهرک فرهنگیان و شهرک شیخی و مسکن طلاب رو فقط اینترنت بیست نت وصل میشه چرا به زور به مردم اینترنت خودشون رو می دن.
    چرا قبض ها رو درست به دست مردم نمیرسونند.

  9. چهارسال است رفته ایم خانه نودرشهرک اکبری زاده هنوز تلفن نداده اند ازهمان موقع ثبت نام کردیم هرموقع رفتم ادمهای محترم هستند کاررواج می دهند مثلا ده روز قبل رفتم گفتند برو چهارسال دیگه بیا حلاف نکردند بیچهارها

  10. واقعاوضعیت بدیه تومخابرات یابایدپول داشته باشی تاکارت راه بیفته یابادعواکارت روراه بندازی وگرنه به درستی هیچ کاری انجام نمیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top