بستن

مراسم تجلیل از استاد سید مصطفوی در شهر لار برگزار شد

عکس از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد لارستان

روز دوشنبه در تالار وحدت با حضور مهمانان و اعضای بنیاد بازشناسی لارستان کهن، جمعی از مسئولین و علاقه‌مندان مراسم تجلیل از استاد سید مصطفوی برگزار شد. به نقل از سایت بنیاد یازشناسی لارستان کهن، در این مراسم که با سخنرانی ولی‌الله کاووسی پژوهشگر و مولف درحوزه خوشنویسی و عضو هیئت علمی دانشنامه جهان اسلام، شمس‌الدین جام‌گوهری استاد فوق ممتاز خوشنویسی و مسئول انجمن خوشنویسان اوز، دکتر بهزاد مریدی عضو هیأت علمی و استاد دانشگاه تهران و مدیر بنیاد بازشناسی لارستان و حجت االاسلام والمسلمین دکتر رمضانی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و امام جمعه موقت لار همراه بود، از استاد مصطفوی با اهدا لوح سپاس، درفش لارستان و قالیچه از سوی بنیاد لارشناسی، لوح سپاس انجمن خوشنویسان و لوح تقدیر و یک هدیه از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، تجلیل شد.

استادسید مصطفوی مصطفوی با بیان این مطلب که هرچه داریم از اسلام و شهداست و  یاد از امام راحل و ابراز خرسندی از وجود پربرکت مقام معظم رهبری به بیان مطالبی درخصوص فعالیتهای خود در حوزه تعلیم و تربیت پرداختند.

شایان ذکر است حجت الاسلام سید مصطفی مصطفوی استاد ارزشمند خط، فنون خط را از مرحوم پدرش فرا گرفته است. علاوه بر این از محضر بزرگانی چون استاد سیدحسن میرخانی، استاد غلامحسین امیرخانی و یدالله کابلی نیز بهرهء وافر برده است. انجمن خوشنویسان لارستان از سال ۱۳۶۰ به همت حجت الاسلام سید مصطفی مصطفوی تاسیس شده و در حال حاضر با بیش از ۶۰۰ نفر عضو در مقاطع مختلف خوب،متوسط، عالی و ممتاز و فوق ممتاز را دارا است.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top