بستن

استخدام یک کارشناس در اداره ورزش و جوانان گراش

هفت‌برکه (گریشنا): سهم گراش از دومین آزمون استخدامی یک نفر در اداره ورزش و جوانان است.

gerashsportبه گزارش خبرنگار هفت برکه؛ حسن‌نژاد؛ رئیس اداره‌ی ورزش و جوانان در این رابطه گفت:« از این لحاظ که کمبود نیروی متخصص در این اداره احساس می‌شد با پیگیری آقای اکبری در دوره‌ی ریاستش و ادامه دادن روند پیگیری‌ها بعد از ریاست او، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با درخواست ما موافقت کرد و امسال یک نفر با قبولی در آزمون استخدامی‌ها به جمع کارکنان اداره‌ی ورزش و جوانان افزوده می‌شود.

البته قرار بر داشتن دو نیرو بوده که امیدوارم معاونت توسعه و منابع نیروی انسانی اداره کل به این مورد هم جواب مثبت دهد. و ما نیز برای گرفتن سهمیه در آزمون‌های استخدامی بعد نیز تلاش خود را ادامه خواهیم داد.»

مهلت ثبت‌نام در این آزمون از بیستم دی ماه از طریق سایت سنجش آغاز شده و تا بیست‌وششم دی ماه ادامه دارد. این آزمون روز جمعه بیست‌ویکم اسفند ماه برگزار می‌شود. و تنها افرادی که دارای مدرک فوق لیسانس تربیت بدنی هستند می‌توانند در آن شرکت کنند.

 

 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. بنده شاهد تلاش های حسن نژاد برای استخدام نیرو بوده ام فکر نکنم کسی دیگر در این امور دخالت داشته شاید بزرگواری ایشان هست که نخواستند به خودشان منتسب کنند

  2. بعد از سی سال افزودن نیرو به اداره ورزش شاهکار است امار نیزوهای سه منطقه را مشاهده کنید لار ۱۶ نیزوی استخدامی خنج ۸ اوز ۷ گراش ۲ نفر توقع دارید رییس اداره معجره کند خدا را شکر که با پیگیری مسول جدید در این چند ماه هرچند دیر هنگام باز هم کاچی به از هیچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top