بستن

مشکلات گاز کشی در بیدله، آبیاری و باغ موسی روی میز شورا

هفت برکه(گریشنا): در جلسه‌ی ۱۹۶ شورای شهر گراش، مشکلات گازکشی نقاط مختلف شهر برررسی شد. گازکشی خیابان جنب مسجد مهدیه انجام می‌شود اما عملیات گازکشی انتهای خیابان آبیاری به بعد از الحاق آن قسمت به طرح جامع موکول شد.

به گزارش هفت برکه؛ شانزدهم دی ماه، در محل شورای شهر جلسه‌ای با حضور اعضای شورای شهر، مهندس انصاری، کارشناس فنی شهرداری؛مهندس جعفری، کارشناس فنی فرمانداری و مهندس احمدی، رئیس اداره‌ی گاز  تشکیل شد.

در این جلسه تصمیم بر آن شد که چون کف و بر خیابان از جنب مدرسه‌ی مهدیه به سمت مدرسه‌ی پاکزاد هنوز تعیین نشده، شهرداری تا نوزدهم دی ماه پیاده‌رو، کف و بر را در این منطقه تعیین و اسناد را به اداره‌ی گاز تحویل دهد و رئیس اداره‌ی گاز نیز در خصوص بحث خط انتقال لوله‌ی گاز در آن بخش از شهر، قول مساعد داد که همکاری لازم را انجام دهد و تا پایان سال کار را به اتمام برساند.

در بخش دیگری از شهر با توجه به مغایرت طرح هادی با طرح جامع و به دلیل این که آن بخش از شهر از روی پل آبیاری به بعد در محدوده‌ی خدماتی شهر نیست، اهالی آن منطقه نسبت به ارائه‌ی مستندات از قبیل پروانه ساختمان و پایان کار ساختمانی که در طرح هادی صادر شده به شهرداری ارائه دهند و شهرداری نسبت به رای کمیسیون ماده ۵ در اولین جلسه‌ی آن اقدام تا پس از موافقت رای کمیسیون در مورد الحاق آن قسمت از طرح هادی به طرح جامع، اداره‌ی گاز شهرستان گراش عملیات گازکشی را آغاز کند.

همچنین در این جلسه پیشنهاد داده شد از آن‌جایی که منطقه‌ی باغ موسی در انتهای خیابان درمانگاه خارج از محدوده خدمات شهری است و اداره‌ی گاز در حال حاضر هیچ نوع خدماتی را به این منطقه نمی‌تواند ارائه کند، فرمانداری نسبت به گرفتن کد روستایی برای این منطقه اقدام لازم را انجام دهد تا در آینده بتوان بحث خدمات زیر‌بنایی شهری از طریق مراجع ذی‌صلاح بنیاد مسکن و اداره گاز در این منطقه صورت گیرد.

alamak

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

6 نظر

  1. با سلام
    مشکل نداشتن گاز طرف مدرسه رامیارپور رو هم مد نظر قرار بدین.روی رودخانه کندوران منظورمه.
    بخدا هوا که سرد میشه گرفتاریم بخاطر کمبود نفت و کپسول.این محل رو فراموش نکنین لطفا

    1. سلام خسته نباشید
      پس گاز کشی مسکن طلاب، شهرک شیخی و اطراف آن منطقه چی میشه؟ مگه این قسمت جزء شهر نیست؟! ، خیلی ها سکونت دارن و مشکل گاز دارن و شرکت گاز هم هی امروز و فردا میکنه.

  2. به فرمانده محترم وشهردار محترم وشورا محترم ……باسلام اگه قسمت باغ موسی وطرف چاه زمانی که جز محدود شهرنیست، خوبه دیگه بلخره یه روستای جدیدی بنام روستای باغ موسی تشکیل بدید تا یه روستا به شهرستان اضاف بشه، زیرا ساکنان باغ موسی وزمانی همشهری گراشی و الاصلند وحق وحقوقی دارند، حالا تلفن وبعض چیزها پیش کش لااقل تو ای سرما نفت براحتی بهشون بدین، وآسفالت انتهای باغ موسی طرف باغ زمانی انجام بدن، مگه ما توشهرکسی نداریم که جلو ده تن ها ولودرا وعمل ونقل مصالح بگیرن تاای آسفالت جدید ب موسی خرابترنشه، بخدا زمین از اوقاف گرفتن بجای زراعت اومدن انبار خاک کردن واقعا حق کشیه وتمام باغات ومنازل مسکونی وروستا نشینان باغ خاک میخورن، یاعلی تشریف بیارید ازنزدیک ببینید آخه مابه کجا داد بزنیم التماس دارم به نوشتم توجه بشه که از طرف اهالی وساکنان باغ موسی وبه طرف باغ زمانی مینویسم باتشکراز رواسای گراش،

  3. به اداره اوقاف
    آخه این زمین بر جاده بالاتر از باغ موسی طرف چاه زمانی، را دادید برای انبار خاک برداری؟
    آقایانی خیراندیش زمانی چند سال قبل آسفالت کردند، حالا با این کار خاک فروشی، روزی ده ها ده‌تن و ده ها سایپا خاک میفروشن و گرد وخاک فراوان به باغها و به منازل ساکنین باغ موسی اصابت میکنه، و تموم خونه‌ها شده گرد و خاک، و آسفات تو را خدا بیایید ببینید خراب شده و گودال فراوان ایجاد کردند.
    آیا کسی نیست رسیدگی کنه؟ اگه هم نیست، روز قیامت حق مردم دامن کسی میگیره که زمین به اون آقای مصالح فروش فروخته.
    و السلام. اگه کس است یه حرف بس است.

  4. باسلام به رییس شورا شهر
    بای دو تومن ظلمه ، اگه هر کورسی حساب کنید ۴ نفر۲ تومن، از۱ الی ۴ کرس درگراش رانندگان طی میکنن ۲ تومن ،
    یا زحمت بکشید تاکسی متر مثل قبل ایجاد کنید تا حقی پایمال نشه ممنونیم، زیرا گراش دارای اتحاد نیستیم و بعضی رانندگان نمیان برای حقشان،
    آقای مهرابی شما بزرگواری کنید تصمیمتان را تصویب کنید و هرچه صلاح میدونید به آژانس ها ابلاغ کنید ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top