بستن

برنامه‌های خودجوش یادبود شهید آیت‌الله نمر در گراش

IMG-20160103-WA0020 گریشنا (هفت برکه): با هدف محکومیت شهادت آیت‌الله نمر باقر نِمِر، رهبر شیعیان عربستان، مراسم‌های مختلفی در شهرستان گراش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار هفت برکه؛ به مناسبت شهادت مظلومانه‌ی رهبر شیعیان عربستان، آیت‌الله نمر‌ باقر نمر، مراسم عزاداری و محکوم کردن دولت سعودی امشب، سیزدهم دی، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد مهدیه برگزار شد.

در این مراسم سرگرد درستکار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گراش سخنرانی کرد و حاج احسان حسین‌شیری به عنوان مداح حضور داشت.

به همین مناسبت فردا، چهاردهم دی‌ماه، ساعت ۱۰ صبح، مراسم تجمع همگانی در اعتراض به این اقدام شوم در مقابل حسینیه‌ی چهارده معصوم (ع) برگزار می‌شود. و در برنامه‌ای دیگر، فردا ساعت ۱۶، مراسم سومین روز شهادت آن عالم بزرگوار و مجاهد راه حق، مجلس ختم و قرائت قرآن در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برقرار است، هیات امنا و کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب‌الزمان (عج) از عموم مردم برای شرکت در این برنامه دعوت می‌کند.

 

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

17 نظر

  1. همون کسانی که سال ۹۰ از دیوار سفارت بریتانیا بالا رفتن و حدود چهار سال رابطه دو کشور به پایین ترین سطح دیپلماتیک رسید.
    این دفعه هم نوبت سفارت عربستان بود.
    بعدش هم این حمله رو به نیروهای خودسر نسبت میدن. من موندم کسی نیس جلو این نیروهای به اصطلاح خودسر رو بگیره.
    در ضمن من اقدام عربستان رو هم در اعدام شیخ نمر به شدت محکوم میکنم.
    یه چی دیگه اینکه عربستان ۴۷ نفر رو اعدام کرد که از این ۴۷ نفر ۴۳ نفرشون از اعضای القاعده شبه جزیره عربستان بودن و از سنی های افراطی بودن.

  2. جناب آقای قبلی! مثل اینکه شماهم مثل شیختان جناب آقای هاشمی کم حافظه شده اید وبه جای محکوم کردن عامل خارجی عامل داخلی را چسبیده اید؟
    جل الخالق.البته کسی کار گرفتن سفارت آل یهود را به جا نمی داند.همانطور که قبلا مقام معظم رهبری در مورد سفارت دولت خبیث انگلیس فرمودند.ولی غیرتشان به جا بود.
    هیچ کس حتی عربستان هم نگفته آن چند نفری که شما افاضه فرمودید از القاعده و سنی افراطی بودند.میشه از سخن شما برداشت کرد که شیخ شهید آیت الله نمر هم افراطی بوده.
    اخوی انصاف هم خوب چیزیه.والله

    1. جبناب عمران خان لطفا” به سایت داخلی خودتون که وابسته به همون نیروهای به اصطلاح خودسر هستن اکتفا نکنید.
      بد هم نیست یه سر به سایت های داخلی وخارجی بزنید.

  3. جناب فعلی.مثل ابنکه شما کاتولیک تر از بنده که پاپم شده اید!!!
    اگر دولتتان در قبال هتک حرمت دو نوجوان و شهادت حاجیان در فاجعه منا هم موضع گیری مناسب انجام داده بود از این جور اتفاقات نمی افتاد!

  4. ۷۰ میلیون نفر باید تاوان خودسری ۲۰۰ نفر رو بدن. این اقدام به سود سعودی ها شد . خودسرها با این کارشون باعث میشه اعدام شیخ نمر به فراموشی سپرده بشه. وهدیه خوبی برای عربستان و مظلوم نمایی سعودیها فراهم کردند.هدف این خودسرها فقط ضربه زدن به دولت بود .
    پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
    سرویس سیاسی «انتخاب»: دوستان دلواپس سؤال می پرسند که چرا رئیس‌جمهور، بلافاصله در مورد حادثه تروریستی فرانسه پیام محکومیت صادر نمود اما در اعدام شیخ نمر دیر پیام می‌دهد؟

    از کوچکترها انتظاری نیست ولی بزرگ‌ترهای این دوستان حتما این نکات را می‌دانند که:

    ۱- محکوم کردن یک اقدام تروریستی با محکوم کردن یک اقدام دولتی از لحاظ دیپلماسی بسیار متفاوت است.

    ۲- در مورد عربستان، که تنش‌ها میان ایران و عربستان به اوج رسیده، احتیاط فوق العاده‌ای برای نیفتادن در بازی دشمنان لازم است.

    ۳- نوع محکوم کردن و برخورد با یک دولت از سوی حکومت و دولت ایران، جزو سیاست‌های کلان نظام است که طبق قانون اساسی به عهده رهبری است و رئیس جمهور باید پس از مشورت با رهبری و بررسی واو به واو جملات و معانی آنها توسط کارشناسان زبده اقدام به بیانیه کند.

    ۴- دیدیم که رهبر معظم انقلاب که در جایگاه رهبری ملاحظات رئیس‌جمهور در جایگاه دیپلماتیک را ندارند، سخنانشان در ابتدای درس خارج فقه ایشان حاوی جملات تندی که مطلوب تندروهای داخلی است نبود، چراکه ایشان با فراست از برخورد احساسی و عجولانه مانند آنچه در فاجعه منا رخ داد پرهیز می‌کنند. و البته این فرق یک مجتهد سیاسی است.

    متاسفانه این مطلب محملی شده است برای تخریب و ظلم به دولتی که زیر بار خرابکاری‌های محصولات این دوستان در حوزه داخلی و خارجی است. دوستان دلواپس اگر کمکی برای جبران خسارت‌های هشت ساله خود به دولت نمی‌کنند، از روی ملت ایران شرم کنند و اینقدر بار مضاعف نشوند.

  5. آقای مقتدری چرا قصد دارین بیخود خودتون و مردم و قانع کنید؟؟؟! یک کلام : جناب روحانی هم غرب پرست تشریف دارن…
    حالا سر قضیه عملیات تروریستی لبنان که چن روز قبل عملیات تروریستی پاریس بود چرا بیانه صادر نکردن؟

    1. ما کاری به آقای روحانی نداریم. اقای روحانی هم اشتباه میکنه. مسئله حمله به سفارت یک کشور است . که توسط۲۰۰ نفر انجام شده است. که این کار باعث ضررهای فراوان برای ایران میشود. دوره این وحشی گریها گذشته است. ثانیا برادر شیخ نمر نیز این اقدام(حمله به سفارت) را محکوم کرده است. حالا شما دایه دلسوزتر از مادر شدید.

  6. آقای روحانی، اگر مردم به سفارت عربستان نمی رفتند تا شما آن را محکوم کنید! و در کنارش اشاره ای هم به جنایت عربستان کنید، آیا چشم مان به این زودی ها به واکنش شما روشن میشد یا مثل جنایت های گذشته، روزها باید منتظر می ماندیم؟!

  7. جناب فعلی! همانطور که شما این سایت‌ها و خبرگزاری‌ها رو که به نیروهای خودسر متصل میکنید قبول ندارین، انتظار این رو هم داشته باشین که دیگران سایت‌های داخلی مورد نظر شما رو قبول نداشته باشند. همچنین برخی سایت‌های خارجی که از دولت حمایت میکنن.
    و البته ناگفته نماند حمله عده‌ای به سفارت مورد تایید خیلی‌ها از جمله مخالفین شما نیست. از شما که الحمدلله از نوشته‌هاتون پیداست بیشتر از ما سر از سیاست در میارین بعیده این عده کم رو به مخالفین‌تون بچسبونین.
    همونطور که رهبری فرمودن این‌جور حرکات به هیچ وجه قابل قبول نیست.

  8. جناب استاد فعلی: هرچه ماو دوستان خودسرمان!!! گشتیم شبکه ها و سایتهایی که فرمودید ندیدیم.خود آل یهود هم که نگفته اند!!.شما آدرس را لطف بفرمایید. یا عالم الدهر
    شاید پیاله دوستان غربیتان منظورتان است.الله عالم
    شاید در زمان بی سروسامانیان بوده است. والسلام علی من اتبع الهدی

  9. همانطور که دو روز قبل گفتم ایران باید پیش دستی میکرد در اقدام دیپلماتیک و احضار و اخراج هرچند موضع ایران در قضیه فرودگاه جده و منا منفغلانه بود ولی هرگونه حرکت هیجانی و جوگیرانه به ضرر کشور است .خصوصا حمله. به سفارت امروز سالهای اول انقلاب و شرایط انقلاب حاکم نیست که تعدی شود چند روز اینده ال سعود در محاکم بین المللی طرح شکایت میکند و ادعای خسارت .در اینکه شهادت شیخ نمر مظلومانه و محکوم است شکی نیست ولی ایا ایران بابت این اعتراض به حکم قضایی یک کشور دیگر چه میزان باید هزینه بپردازد و چقدر باید منافع ملی و اعتبار بین المللی خدشه دار شود .شکی نیست که کسانی از داخل خوشحال میشوند روابط این دولت با ملل مختلف و خصوصا همسایه ها خدشه دار شود زیراکه نانشان در ایجاد تنش است .دخالت اظهار نظر بعضی نظامیان در باره سعودی شک بر انگیز است .این مقوله با دیپلمات ها است که موضع گیری کنند .نه نظامیان .این کشور فرماندهی کل قوا دارد .اگر نیاز به اظهار نظر نظامی و تهدید باشد هستند .خدا کند چند روز اینده خانواده این شهید اعمال ما را محکوم نکنند .این مسبوق به سابقه است .خانم کاواکچی و حجاب و مجلس ترکیه .احتمالا بعضی دوستان خصوصا دکتر فتحی یادشان باشد

  10. به نظر من بجای جمع شدن و دفاع از نمر باید از خانواده های شهید منا همچون شهید حسن خواجه پور دفاع کرد که فراموش شدن
    سران مملکت ما باید جوابی برای بازماندگان این واقعه داشته باشند

  11. جناب شیخ منورالفکران استاد نوبهار: بعضی وقتها احسنت به شما.ولی نظرات شمادر خصوص سخنرانی آقای نبویان بوداربود.خداونددر قرآن فرمودند،تعقل و تدبر کنیدو هنگامی که سخنی راشنیدید اربهترین آن پیروی کنید(البته معنای تحت اللفظی ایه اینست).جالب نیست مثل رهبرانتان انهابی که با شما هم عقیده نیستندجاهل!!!خطاب کنید.یاعالم
    جناب استاد دکترحسن مقتدری:یه کم بهترشدید.ولی لطف بفرمایید کجا ذکر شده حداقل بیانیه دادن جز سیاست های کلانه که باید رهبری تصمیم بگیرند.مگه جناب شیخ حسن روحانی در ببانیه دادن در خصوص حوادث پاریس نظر رهبری را جویا شدن.!مگه میخواهیم جنگ بکنیم که منتظر فرمان رهبری باشیم.چه افاضاتی یا دکتر.
    وشما ای استادفعلی:فقط این سخن شهید چمران که گفته وقتی طبل جنگ نواخته شود مردو نامرد شناخته خواهند شد.
    بازهم بنده و کلیه دوستان حمله یه عده رابه سفارت دولت فخیمه دوست وبرادر جناب هاسمی وروحانی رامحکوم میکنیم امبدوارم خدابی نکرده در اتفاق بعدی رئیس الدوله ووزیرخارجی دولت زودتر اعلام موضع بفرمایند تا جلو حوادث نامترقبه گرفته شود!!!
    البته ضمنا در دعوا حلوا خیرات نمیکنند!
    وبه قول ظریفی،ماشین وقتی خراب شداول درستش میکنند و بعد دنبال خرابکار میگردند نه برعکسش یا عزیزان من. والسلام

  12. حیف اسم اون خدابیامرز که رو خودت گذاشتی.
    اگه جنگ بشه معلومه کی مرده وکی نامرده.
    از سریال کیمیا مشخص شد.تو هشت سال جنگ و ازادسازی ودفاع از خرمشهر بیشترین موفقیت ها رو نیروهای جان برکف ارتش داشتند.
    متاسفانه تو این سریال ها که میسازن همه چی رو برعکس جلوه میدن.
    من نمیگم سهمی نداشتن چرا سهم داشتن ولی نه اینجور که صدا وسیما نشون میده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 نظر
scroll to top