بستن

شناگران دختر گراشی دوم شدند و صعود کردند

هفت برکه (گریشنا): تیم شنای دختران گراش موفق شد با کسب مقام دوم در مسابقات لیگ شنای دختران منطقه جنوب، جواز حضور در دور نهایی مسابقات را به دست آورد.

به گزارش منفرد، روابط عمومی هیات شنای شهرستان گراش، جمعه چهارم دی‌ماه، دور دوم مسابقات لیگ شنای دختران منطقه جنوب، جام خلیج همیشه فارس، با شرکت ۵ تیم و باحضور ۱۲۰ شناگر در فسا خاتمه یافت. در پایان مسابقات، تیم میزبان با ۹۴۳ امتیاز بر سکوی اول ایستاد و تیم گراش با امتیاز ۹۰۷ به مقام نایب قهرمانی دست یافت و تیم لار با امتیاز ۸۶۸ به مقام سوم رسید.

به گزارش رهنورد، از بین ۱۵ مدال توضیح شده در پایان مسابقات، ۷ مدال به تیم گراش رسید، که شامل ۳ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز بود.

تیم گراش با حمایت مجموعه آبشار اندیشه و داوری و مدیریت خانم جعفریان، به مربی‌گری خانم‌ها محسنی و شیردم و سرپرستی حسن‌زاده در این مسابقات حضور پیدا کرد.

امتیازات نهایی انفرادی به شرح زیر است:

در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال: زهرا کریم‌زاده مقام دوم انفرادی، و هانیه حسینی مقام هشتم انفرادی را کسب کردند. مهدیس هاشمی، زهرا روزگاران، شیما کشاورز نیز دیگر شناگران این رده بودند. یاسمین یوسفی، شناگر خردسال، هم به صورت افتخاری در هر دو دور رفت و برگشت شنایی دیدنی و جذاب را به نمایش گذاشت و تحسین کادر داوران و مربیان پنج تیم شرکت‌کننده را برانگیخت.

در رده سنی ۱۰-۹ سال: نگار واحدی مقام چهارم انفرادی، و اسماء حسنی مقام هفتم انفرادی را کسب کردند. کیانا سهرابی، یاسمن نظری و مریم کمالی نیز در این رده شنا کردند.

در رده سنی ۱۲-۱۱ سال: مقام اول را رویا کریم زاده، مقام سوم را زهرا رادمرد، و مقام پنجم را فاطمه محسن‌زاده و عاطفه تراب‌پوران کسب کردند.

در رده سنی ۱۴-۱۳ سال: مقام اول را انسیه حسنی، و مقام دوم را مریم امیدوار کسب کردند. لیلا حسین‌شیری، مریم کریمی و حدیث حسین‌شیری نیز در این رده شرکت داشتند.

در رده سنی بالای ۱۵سال: مقام اول را سعیده کشوری، مقام دوم را نازنین بیگدلی، مقام پنجم را الهام عظیمی، مقام ششم را سیده طاهره موسوی، و مقام هشتم را نورالهدی بیگدلی کسب کردند.

و در بخش تیمی، این نتایج برای تیم گراش به دست آمد:

در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال: مقام سوم در ماده ۵۰*۴ متر آزاد تیمی و ۲۵*۴ مختلط تیمی

در رده سنی ۱۰-۹ سال: مقام سوم در ماده ۵۰*۴ متر آزاد تیمی و ۵۰*۴ مختلط تیمی

در رده سنی ۱۲-۱۱ سال: مقام دوم در ماده ۵۰*۴ متر آزاد تیمی و ۵۰*۴ مختلط تیمی

در رده سنی ۱۴-۱۳ سال: مقام سوم در ماده ۵۰*۴ متر آزاد تیمی و ۵۰*۴ متر مختلط تیمی

در رده سنی بالای ۱۵ سال: مقام اول ۵۰*۴ متر آزاد تیمی و ۵۰*۴ متر مختلط تیمی

ShenaDokhtaran (2)

ShenaDokhtaran (3)

ShenaDokhtaran (1)

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top