بستن

مرتضی فتحی: تعدد نامزدها نشانه بلوغ سیاسی است

هفت‌برکه (گریشنا): با ثبت‌ نام دکتر مرتضی فتحی، هر سه رییس شورای شهر گراش برای حضور در انتخابات ثبت‌ نام کرده‌اند. فتحی در دوره سوم شورای شهر بیش از شش سال رییس شورا بود.

به گزارش هفت‌برکه؛ مرتضی فتحی دیپلم‌اش را در امارات متحده عربی گرفت و برای تحصیل پزشکی به دانشگاه بلگراد کشور یوگسلاوی رفت. او از بیست سال پیش به عنوان پزشک در شهر گراش مشغول به کار است.  مهم‌ترین مسئولیت او ریاست شورای شهر در دوره‌ای است که گراش به شهرستان ارتقا یافت.

1394 Majles Fathi-Dr (11)

دکتر فتحی مهم‌ترین وظیفه نمایندگان را قانون‌گذاری می‌داند: «سعی خواهیم کرد قوانینی به تصویب برسانیم که در راستای بهبود وضعیت اشتغال باشد.»

استفاده از منابع زیرزمینی مهم‌ترین برنامه فتحی برای منطقه است: «مثلا در قسمت نفت و گاز می‌توانیم هم ایجاد اشتغال کنیم و هم دو درصد نفت و گاز عاید خود منطقه شود که شهرستان‌های لار و گراش از این موهبت کمتر برخوردارند.»

رییس پیشین شورای شهر، خود را «مستقل معتدل» می‌داند و درباره ارتباط با بقیه مناطق می‌گوید: «برنامه‌ای همگرایی منطقه‌ای را از ۱۲ سال پیش داشتیم که با همکاری نخبگان هر شهرستان صورت بگیرد. پنانسیل‌های زیادی داریم که باید با همکاری مسئولین منطقه و سرمایه‌گذاران به عرصه عمل برسانیم.»

مرتضی فتحی در مورد ساختار کارگروه انتخابات شهر گراش می‌گوید: «همیشه قبل از انتخابات برای مشارکت حداکثری مردم، عده‌ای از معتمدین کاندیداها را برای شرکت در انتخابات ترغیب می‌کنند. چون یک نماینده بیشتر نداریم، امیدواریم با همگرایی لار، خنج و گراش و اوز یک همدلی داشته باشیم تا یک فرد اصلح را انتخاب کنیم که در کنار قانون‌گذاری، مشکلات منطقه را با همکاری نخبگان حل کند.»

دکتر فتحی خود عضو کارگروه انتخابات شهر گراش است: «هر تصمیمی که کارگروه گرفت، مطیع امر هستیم.» دکتر فتحی تعداد زیاد کاندیداها از گراش را نشانه بلوغ سیاسی می‌داند.

 

1394 Majles Fathi-Dr (12)

3 نظر

  1. اقاى دکتر شماچرا ثبت نام کردید به امید خدا اگه راى اوردین ، کسانى که در طرح پزشک خانواده زیرنظر شما هستن بى درکجا مى شوند ، وسلام با امید موفقیعت شما همه عزیزان کاندیداتورى

  2. جناب دکتر فتحی ازاینکه اعتدالگرا هستید جای خوشحالی هس موفق وپایدار باشید پبش بسوی آینده بهتر

  3. من یه سوال داشتم از اونایی که خودشون رو معتدل میدونن! منظور از معتدل یعنی که دقیقا تو خط و پشت سر امام و رهبری هستند یا معانی دیگری شبیه اعتدال دولت منظورشونه؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top