بستن

ایوب‌ مرادی؛ معلمی از کاریان کهن

هفت‌برکه (گریشنا): ایوب مرادی یکی از فرهنگیانی است که در روز آخر برای حضور در انتخابات ثبت‌ نام کرد.

به گزارش هفت‌برکه، ایوب مرادی در روزی بارانی به همراه سردار نوروزی، اولین رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان، برای ثبت‌ نام به فرمانداری لارستان آمد. مرادی یکی از نامزدهای اهل‌ سنت است که از روستای تاریخی کاریان، بخش جویم، وارد انتخابات شده است. او متولد ۱۳۵۰ است و با ۲۶ سابقه در آموزش و پرورش جویم خدمت می‌کند. مرادی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی در دانشگاه‌های آزاد و پیام نور منطقه نیز به صورت پاره‌وقت تدریس می‌کند.

مرادی احتمال ائتلاف با دیگر نامزدها را رد نمی‌کند: «با بعضی از کاندیدا‌ها روابط دوستانه داریم و احتمال هست که ائتلاف داشته باشیم.»

این معلم دیدگاه اصلاح‌طلبانه دارد و به صورت مستقل وارد انتخابات شده است: «من مستقل هستم، ولی همیشه دوست دارم همدلی باشد و جامعه را از طریق یک دید اصلاح‌طلبانه می‌بینم. من تاکنون به طیف یا حزب خاصی وابسته نبودم، ولی عقایدم این است که انسان در ذات خود اصلاح‌طلب است. همه ما به نوعی اصلاح‌طلب‌ایم.»

مرادی می‌گوید دیدگاه کلانی نسبت به موضوع نمایندگی مجلس دارد: «مجلس برای مردم، مجلس برای نظارت، مجلس برای قانون، شعار من در انتخابات است.اعتقاد دارم همه انسان‌ها در بیان عقایدشان آزاد هستند، به خصوص در کشور جمهوری اسلامی. ما به راحتی از این حق خودمان می‌توانیم برای بیان عقاید و دیدگاه‌هایمان و کار‌های اجرایی استفاده کنیم. نماینده به عنوان کسی که نماینده کل کشور است، باید توسعه پایدار کشور را در نظرداشته باشد.»

این نامزد نمایندگی مجلس، ارائه برنامه‌های خود را به بعد از تایید صلاحیت موکول کرد: «من دیدگاهم این است که نماینده باید از شر کارهای اجرایی خلاص شود. نمایندگان از بدو انقلاب تاکنون بیشتر کارهای اجرایی کردند، که به نظر من این مطلوب کشور جمهوری اسلامی ایران نیست. نمایندگان باید بیشتر بتوانند به کارهای قانون‌گذاری اکتفا کنند و یک دیدگاهی که من دوست دارم ارایه بدهم، توجه به توسعه پایدار است. این که ما برویم جایی فلان پایگاه را بزنیم و به محیط زیست ما آسیب برساند، مناسب نیست.»

1394 Majles Moradi 1394 Majles Moradi2

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top