بستن

رضا باقری؛ نماینده فداغ در لیست ثبت‌نامی‌های مجلس

هفت برکه (گریشنا): دهستان فداغ هم یک داوطلب نامزدی در انتخابات امسال دارد. رضا باقری امروز با حضور در فرمانداری لارستان، نامش را در لیست نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت کرد.

به گزارش هفت برکه؛ رضا باقری متولد سال ۱۳۵۴ و اهل فداغ است. او دو مدرک لیسانس حسابداری و علوم قضایی در کارنامه‌‌اش دارد و مدرک کارشناسی ارشد خود را نیز در رشته‌ی حقوق جزا و جرم‌شناسی گرفته است.

او در حال حاضر در دستگاه قضایی لارستان مشغول به کار است و علاوه بر چهارده سال سابقه‌ی خدمت در دستگاه‌ قضایی دادگستری‌های خنج، گراش، بیرم و لارستان، سه سال سابقه‌ی خدمت در دانشگاه آزاد خنج دارد و رشته‌ی حقوق را هم در دانشگاه پیام نور لار و اوز تدریس می‌کند.

باقری می‌گوید: «چهار سال از دوران دبیرستانم را در گراش تحصیل کردم. سال اول در دبیرستان حاجی‌پور بودم و سه سال بعد را در دبیرستان لطافت گذراندم.»

او از نظر سیاسی مستقل است و عقیده دارد وابسته بودن به جناح‌های خاص باعث محدودیت می‌شود و با استقلال می‌توان کارها را به نحو بهتری انجام داد. باقری در مورد دلیل نام‌نویسی‌اش در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار می‌کند: «اگر کسی این توانایی را در خودش ببیند که می‌تواند به هموطن‌هایش خدمت کند، وظیفه دارد که در انتخابات شرکت کند. مسئولیت نمایندگان مجلس این است تا علاوه بر قانون‌گذاری، نیازهای منطقه‌ی تحت پوشش را بداند و با انجام رایزنی ذر زمینه‌ی برطرف کردن نیازها و رفع مشکلات پیگیری و اقدامات لازم را انجام دهد.»

Bagheri03

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top