بستن

سید شکرالله زندوی: سومین حضور در انتخابات

هفت‌برکه (گریشنا): سید شکرالله زندوی با ثبت‌نام در وزارت کشور، برای سومین بار وارد رقابت‌های انتخاباتی حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش شد.

به گزارش هفت‌برکه دکتر سید شکرالله زندوی ۵۴ ساله و متولد بیرم است. زندوی فعالیت اجرایی خود را از حضور در عقیدتی-سیاسی نیروهای مسلح شروع کرد. یک سال را در نیروی انتظامی تهران بزرگ گذراند و از سال ۱۳۷۵ تاکنون رییس سازمان تبلیغات استان هرمزگان است. او در طی این مدت تحصیلات دکترای خود را نیز به پایان رساند. شاید زندوی به این دلیل از حوزه لارستان، خنج و گراش نامزد می‌شود که لزومی ندارد از پست خود استعفا بدهد.

فرزند شکرالله زندوی در مورد حضور او در انتخابات به هفت‌برکه می‌گوید: «حاج آقا زندوی از چهره‌های شناخته شده است و گروه‌های مختلف برای حضور در لیست با ایشان رایزنی داشته‌اند.» به گفته فرزند زندوی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان با گروه‌های مختلفی سیاسی در ارتباط است و در لیست‌های حامیان دولت حضور خواهد داشت.

او در پاسخ به انتشار عکسی از شکرالله زندوی در کنار موسوی لاری در همایش اصلاح‌طلبان هرمزگان گفت: «دکتر زندوی در این همایش شرکت نداشتند بلکه بعد از همایش به دلیل آشنایی شخصی با آقای موسوی لاری دیدار کردند.»

این سومین حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدشکرالله زندوی در انتخابات است. او در نخستین حضور خود در انتخابات مجلس هشتم با به دست آوردن ۲۳ درصد آرا بعد از حسنی قرار گرفت. در انتخابات مجلس نهم سید شکرالله زندوی بعد از رد صلاحیت در لار و شیراز سرانجام تایید صلاحیت خود را از شورای نگهبان دریافت کرد. او این بار ۲۹ درصد آرا از جمله بیشتر آرا بخش‌های لارستان را به دست آورد اما پشت سر جعفرپور قرار گرفت و به مجلس راه نیافت. زندوی دوره گذشته در گراش نیز فعالیت تبلیغاتی زیادی داشت و ۲۱ درصد آرا شهر گراش را به دست آورد. زندوی امیدوار است در سومین تلاش خود به صندلی سبز بهارستان برسد.

سایت شکرالله زندوی از دوره پیشین انتخابات هنوز پابرجاست، هر چند برخی از اخبار و بخش‌های زندگی‌نامه و گالری تصاویر آن حذف شده است. (Zandavi.ir)

 

Zandavi9402

Zandavi Bandar

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top