بستن

دو جام قهرمانی فوتبال فارس در دستان هلال‌احمر گراش

گریشنا (هفت برکه): مسابقات لیگ برتر فوتبال فارس با قهرمانی هلال‌احمر در رقابت‌های جوانان و نوجوانان ادامه یافت. جوانان هلال احمر در هفته آخر، با نزدیک‌ترین رقیب خود مساوی کرد و به قهرمانی رسید. نوجوانان هلال‌احمر نیز یک هفته مانده به پایان بازی‌ها قهرمان شد. بزرگسالان این تیم نیز در دربی جنوب فارس، استقلال لطیفی لارستان را در شهر لار شکست دادند تا هفته خوب هلال‌احمری‌ها تکمیل شود.

برد در لار

از سری مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان فارس، هفته سیزدهم، هلال احمر گراش در ورزشگاه تختی لار تیم استقلال لطیفی لارستان را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش، در این بازی، برای هلال‌احمر نادر بختیار،رضا جوکار، سعید بلاغی، محمد جواد آذرایین، محمد رضا روزبه( محمد خشرو ۷۰) ، مرتضی جوبین،خلیل کهندلی، ابوالفضل مبارکی(حسین خورشیدی۶۰)، مصطفی رادمرد، سعید چترآبگون(بهروز گنجی ۸۰)، علی غلامی به مربی‌گری خلیل اغواری و سرپرستی قاسم فرسوده به میدان مسابقه رفتند.
محمد جواد آذرایین با دو گل و محمد‌رضا روزبه و سعید چترآبگون هر کذام با یک گل برای هلال‌احمر توانستند در این دیدار گل به ثمر برسانند.

helal ahmara16

جشن قهرمانی جوانان در خانه

در هفته دوازدهم و آخرین هفته مسابقات لیگ برتر جوانان استان فارس، تیم جوانان هلال‌احمر گراش در مصاف با تیم نورآباد ممسنی به نتیجه ۱ بر ۱ رضایت داد و قهرمانی این فصل را در خانه جشن گرفت.

در حساس‌ترین بازی هفته آخر این مسابقات تیم جوانان هلال‌احمر گراش که نیاز به یک امتیاز برای قهرمانی در این مسابقات داشت، میزبان باران ممسنی بود که دو تیم در پایان به نتیجه یک بر یک رضایت دادند و هلال‌احمر توانست با کسب حداقل امتیاز از این بازی قهرمان این رقابت‌ها شود.

آرمان کامیاب بازیکن شماره ۵ هلال‌احمر توانست تک گل این دیدار را برای هلال احمر به ثمر برساند.

برای هلال‌احمر احمد‌رضا محمودی، محسن محمدی، ابراهیم کامیاب( مرتضی فانی ۸۰) ، مرتضی غیرتمند، آرمان کامیاب(سعید مهر آور ۷۵)، محمد آتشی،رضا سوزنده، محمد رضا درقه(مجتبی چوپانی۸۵)، فرزاد آذری، سید امیر حسن جهانبانی، علی زاهدی به مربی‌گری جواد آذربادگان کمک مربی مهدی چوبین و سرپرستی قاسم فرسوده به میدان رفتند.
تیم جوانان هلال‌احمر با دوازده بازی، شش برد، دو مساوی و سه باخت و همچنین بیست‌ و یک امتیاز، قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر استان فارس شد.

نوجوانان قهرمان زودهنگام فارس

در رده نوجوانان، در هفته هفدهم، هلال احمر گراش روز جمعه، بیست‌ و هفتم آذرماه، میزبان تیم سلمان کازرون بود. تیم کازرون که امسال نتوانسته بود نتایج رضایت‌بخشی را کسب کند، مقابل هلال احمر حاضر نشد و تیم نوجوانان هلال احمر توانست یک هفته مانده با پایان مسابقات برای دومین بار قهرمان لیگ برتر نوجوانان استان فارس شود.

نوجوانان هلال‌احمر سال گذشته دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر توانست قهرمان شود و امسال به عنوان نماینده استان فارس در مسابقات کشوری شرکت خواهد کرد.

تیم نوجوانان هلال احمر در هفده بازی توانست سیزده برد، دو مساوی و دو باخت، سی گل زده و سیزده گل خورده با چهل‌ و یک امتیاز یک هفته زود‌تر قهرمان این فصل شود.

helal ahmara5
برای تیم نوجوانان هلال‌احمر امسال،آرمین جمالی، قرزاد پورشمسی، محسن محمدی، ابراهیم کامیاب، محمد علی کرباسی، امیر حسین فتحی، محمد جواد غفاری، امیر حسین رحمانیان، منصور سروش، محمد امین هنر، عباس اسماعیلی، امیر اکبری، محمد رضا برازش، محمد حسین کشاوز، مهدی مهیایی، سید یحیی مجلسی، علیرضا زارعی، مهدی محمدی، حمید رضا پاکسرشت و امیر حسین فانی لاری به سرپرستی حجت عابدی و مربی‌گری ابوالحسن غلامی بازی کردند.

تیم نوجوانان هلال احمر مدعی بهترین خط دفاعی این دوره از رقابت‌ها است و ابراهیم کامیاب با دوازده گل زده به عنوان آقای گل این دوره از مسابقات مطرح است.

قاسم فرسوده، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش گفت: «امسال در رده جوانان از مهر ماه هفت تیم از پنج شهرستان شیراز(۲ تیم وصال – ۲۲ بهمن شیراز )، باران نور‌آباد ممسنی، قائمیه کازرون، سایپا لامرد، هلال‌احمر گراش و کارا کوار در لیگ برتر شرکت کرده بودند که در نهایت هلال احمر با کسب بیست‌ویک امتیاز قهرمان این دوره از رقابت‌های استان شد و توانست به مرحله کشوری راه یابد.»

وی افزود: «در رده نوجوانان تیم هلال‌احمر توانست برای دومین بار زوتر از پایان مسابقات قهرمان لیگ برتر نوجوانان استان فارس شود و جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کند و امسال از شهریور ماه در رده نوجوانان ده تیم از شهرستان‌های شیراز (۳ تیم پیروانی- پیام – وصال ) سلمان کازرون، قائمیه کازرون، هلال احمر گراش، کارا کوار، توکلی داراب، سرخ پوشان فیروز‌آباد و فجر صفا شهر شرکت کردند که در نهایت تیم نوجوانان هلال احمر توانست یه هفته مانده به پایان این دوره از رقابت‌ها در هفته هفدهم با چهل‌ و یک امتیاز قهرمان شود و به مرحله کشوری راه یابد.»

قاسم فرسوده، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش از مهندس جعفری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس،تجلی معاون امور جوانان هلال احمر استان فارس، رئیس جمعیت هلال احمر گراش، مدیریت آموزش و پرورش،نیروی انتظامی، اداره ورزش و جوانان، خیرین، هواداران و پیشکسوتان جامعه فوتبالی، مطبوعات و رسانه‌های محلی، کمیته برگزاری مسابقات هیات فوتبال استان فارس، کمیته برگزاری مسابقات هیات فوتبال شهرستان و امداد‌گران جمعیت هلال احمر تقدیر کرد.

helal ahmara2

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. به آقای فرسوده مدیر زحمت کش تیم هلال احمر و مربیان تیم های نوجوانان و جوانان و همچنین بازیکنان این تیم ها این دستاورد بزرگ را تبریک می گویم.
    به امید موفقیت دیگر تیم های شهرستان.

  2. متاسفانه سنگ اندازی ها تاب و توان بازیکن را میبرد طرف معلم مملکت است ولی افتخارش این است که توی جامعه افترا و تهمت و سنگ اندازی کند
    اقای معلم شغلت مقدسه لطفا در این میسر خرجش نکن خجالت دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top