بستن

حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری میهمان مردم گراش

در ایام میلاد امام محمد باقر(ع) و سالروز آزادسازی خرمشهر، برنامه‌های متنوعی با حضور سخنران مطرح کشوری در گراش برگزار شد. سوم خرداد، حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) و کانون بیت‌النور با حضور بیش از هزار نفر از خواهران، میزبان حجت‌الاسلام ماندگاری بود که در این برنامه که با مولودی‌خوانی همراه بود شیعیان به سخنرانی پرداخت. چهارشنبه شب نیز حوزه علمیه باقرالعلوم پذیرای این شخصیت کشوری بود. در این مراسم که با سخنرانی حجت‌الاسلام حلاجی، امام جمعه گراش شروع شد، دو نفر از طلاب این حوزه ملبس به لباس روحانیت شدند. طلبه گراشی، حسن جعفری و سید جلال یزدان‌شناس از مبارک آباد، با حضور حجت‌الاسلام ماندگاری ملبس به لباس روحانیت شدند.

حجت‌الاسلام ماندگاری در این برنامه که با حضور بیش از هزار پانصد نفر از مردم همراه بود، با ذکر این نکته که امروز، بشریت دچار جهل است، درباره کسب علوم ظاهری و باطنی و سعادت مردم جامعه در کسب علم با استناد به احادیث و آیات قرآن سخن گفت.

امشب نیز گرامیداشت سوم خرداد در محل گلزار شهدا با حضور حجت‌الاسلام ماندگاری برگزار می‌شود. حوزه مقاومت شهید قاسم بهادری و هیئت رزمندگان اسلام و دفتر امام جمعه این برنامه را برگزار می‌کنند.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top