بستن

۱۲ پزشک متخصص جدید در بیمارستان گراش

گریشنا (هفت برکه): دوازده پزشک متخصص به کادر درمانی بیمارستان گراش اضافه شدند.

به گزارش دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش، مجتبی راستی، مدیر بیمارستان امیرالمومنین علی (ع)، درباره پزشکان متخصص جدید گفت: «دوازده پزشک متخصص به گراش اختصاص داده شد که در حال حاضر ده نفر از این متخصصین کار خود را شروع کرده‌اند و دو پزشک دیگر نیز به زودی شروع به کار خواهند کرد.» دو پزشک متخصص اطفال، دو پزشک زنان، به همراه متخصصان قلب، داخلی، کلیه و مجاری ادرار، جراحی مغز و اعصاب، داخلی مغز و اعصاب (نورولوژی)، اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی و چشم، متخصصین جدید بیمارستان گراش هستند.

esteghbal2

در مراسمی با حضور فرماندار گراش، سرپرست دانشکده علوم پزشکی، رییس و مدیر بیمارستان، از پزشکان تازه‌وارد به گراش استقبال شد. دکتر جعفر حسن‌زاده، سرپرست دانشکده علوم پزشکی گراش، ضمن ابراز خرسندی از حضور متخصصین جدید و خوش‌آمدگویی به آنان، به بررسی تحولات در حوزه سلامت پرداخت. او با اشاره به این که بسیاری از بیماری‌ها ساخت دست بشر است گفت: «تغذیه نامناسب و صنعتی شدن جوامع باعث شده است بسیاری از بیماری‌ها در جوامع شیوع پیدا کند.» دکتر حسن‌زاده چاقی و تصلب شرایین را از جمله این بیماری‌ها دانست و افزود: «اولین قدم ما، قبل از درمان، بحث پیشگیری است که باید هر یک از ما با آگاهی دادن به مردم در این امر موثر باشیم.»

دکتر حسن‌زاده در ادامه به توضیح درباره مردم این شهرستان پرداخت و گفت: «مردم این شهرستان مردمی ولایی با اعتقادات خوب مذهبی هستند که در همه جا زبانزد هستند.» وی خطاب به پزشکان متخصص گفت: «مردم انتظاراتی نیز از کادر درمانی دارند و آن این است که هیچ چیز به غیر از درد و رنج بیماری بر آلام آنان نیفزاید و امیدوارم ما با برخورد مناسب و درمان موثر بتوانیم به خوبی به مردم خدمت کنیم.»

علی اصغر فرودی، فرماندار گراش، نیز ضمن خوش‌آمدگویی به متخصصین جدید بیمارستان و تبریک حلول ماه ربیع، گفت: «در شهرستان گراش، تعامل دولت و ملت به خوبی مشخص است.»  وی گفت: «خیرین این شهرستان با اعتماد به دولت، هزینه‌های زیادی را در اختیار دولت‌مردان قرار داده‌اند و دولت نیز به موازات آن، خدمات بسیار ارزنده‌ای را در شهرستان انجام داده است.»

فرودی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) که هرجا دولت و ملت دست به دست هم دهند، آبادانی و پیشرفت حاصل می‌شود، گفت: «ما این سخنان امام راحل (ره) را در این شهرستان به وضوح می‌بینیم و همین بیمارستان نمونه‌ی بارزی از این تعامل است.»

esteghbal3

فرماندارگراش با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت افزود: «یکی از سیاست‌های ارزشمند دولت تدبیر و امید، همین بحث اجرای طرح تحول نظام سلامت است که بحمدالله رضایت مردم را در پی داشته است.» وی اضافه کرد: «کاهش هزینه‌های درمان، دغدغه‌های مردم را در بحث پرداخت بسیار کاهش داده است و این افتخاری است برای جمهوری اسلامی ایران.»

نماینده عالی دولت در گراش در ادامه افزود: «ما در مرکز شهرستان در بحث پزشکی و خدمات درمانی تقریبا به نقطه مطلوبی رسیده‌ایم و باید تلاش کنیم روستاهای این شهرستان نیز از این خدمات بهره‌مند شوند و به آنان خدمت ارائه کنیم.» وی در ادامه تصریح کرد: «همه با تعامل و همکاری باید به تدریج تلاش کنیم در بحث پیشگیری، خطرات مصرف دخانیات به خصوص قلیان و نیز تغذیه نامناسب را به مردم گوش‌زد کنیم.»

دکتر احمد عبدالهی، رییس مرکز پیشگیری از سرطان و قائم مقام دانشکده علوم پزشکی گراش، نیز ضمن خوش آمدگویی به پزشکان متخصص از اعلام آمادگی مرکز پیشگیری از سرطان با پزشکان متخصص خبر داد و افزود: «ما امیدواریم با همکاری با هم بتوانیم آلام مردم را کاهش دهیم و بتوانیم برای جامعه موثر باشیم.»

دکتر گلستان، رییس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی (ع)، نیز به پزشکان متخصص و مهمانان خوش‌آمد گفت و افزود: «ان‌شالله بتوانیم با همکاری و تعامل، خدمات خوبی به مردم ارائه کنیم.»

راستی مدیر بیمارستان گراش در این جلسه گفت: «در راستای حل مشکلات مردم، این تعداد متخصص به متخصصین موجود اضافه شده‌اند که مردم برای مراجعه به متخصصین مشکلات کمتری داشته باشند.» او در ادامه بیان داشت: «این متخصصین به صورت تمام وقت در بیمارستان حضور دارند و محل ویزیت بیماران، درمانگاه بیمارستان خواهد بود. مردم شریف گراش می‌توانند برای کسب اطلاع از چگونگی ویزیت با خط مستقیم درمانگاه با شماره ۵۲۴۵۱۱۰۲ تماس بگیرند.»

در پایان جلسه، پزشکان متخصص به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

esteghbal1(1)

38 نظر

  1. صدتا دکتر هم بیاد دیگه هم نوبت نمیشه مخصوصا اگه بگی اردی هستم دیگه که اصلا نوبت نمیدن وضعیت نوبت دهی درمانگاه بیمارستان گراش افتضاحه

    1. من فکر میکنم شما توهم توتئه دارید . آخه برای پرسنل بیمارستان گراش چه تفاوتی داره اردی یا فداغی یا زینل آبادی بودن مراجعه کننده؟
      با این کارتون دارید بذر تفرقه میان مردم شریف ارد با مردم گراش رو میکارید اخوی

  2. با تشکر از مسولین بیمارستان گراش ،الحق که بیمارستان گراش تو منطقه بهترین هست از همه لحاظ

  3. با سلام و خسته نباشید به تمام خدمتگذاران به مردم
    در جواب دوستمون از بخش ارد بگم که تا این تفکر غلطت تو فکر و وجود امسال شماست هیج جای پیشرفت تو منطقه دیده نخواهد شد ،مگر پرسنل بیمارستان پدر کشتگی با شما دارند که حق ویزیت شدن شما رو بگیرند،بر فرض محال اگه همینطور بوده چرا پیگیری نکردید…
    شاید مشکلاتی باشد ولی صرف اینکه مثلا شما اهل فلان منطقه هستید کارشکنی کنند اصلا اینطور نیست ،و در اخر بهتره کمی اطلاعاتتون رو با پرس و جو کردن از شورا و رابط شورا ارد با مرکز بهداشت گراش بالا ببرید ،.

  4. اگر خیرین این کارهای خیر بزرگ نکرده بودند و متخصصین و پزشکان محترم نیز به گراش نمی امدند وضعیت ما مثل برخی نقاط فقیر کشور بود باید قدر نعمات را شناخت .از همه تشکر میشود بخصوص از کادر مدیریت دانشگاه و بیمارستان ‌.
    برادر اردی .درست که برخی مشکلات است ولی پرسنل بیمارستان انقدر سرشان شلوغ است که به پبشانی کسی نگاه نکنند .اخر مگر روی پیشانی افراد کجایی بودن نقش بسته .کمی انصاف چراغ راه زندگی است .

  5. خدا قوت به همه عزیزان
    خداراشکر بیمارستان گراش از همه نظر قابل قبوله. تمام کادر پزشکی و پرستاری و همه پرسنل . خدمات و بقیه عزیزان عااالی هستن . افتخار میکنیم ب داشتن اون همه امکانات . امیدوارم همگی سلامت و سربلند باشن .

  6. با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مسولین.خیرین.ودلسوزان شهرستان گراش.
    خدا قوت و خسته نباشین.
    بنده همیشه و همه جا تعریف شهر گراش و مردم شریف و عزیزش رو بر زبان دارم.
    اگه اون بیمارستان بزرگ و مجهز نبود الان دوتا از عزیزان من در این دنیا نبودن..پس جا داره از همین جا دست تمامی دلسوزان و خدمت گزاران عرصه پزشکی گراش رو صمیمانه بفشارم.
    جای بسی افتخار برای جنوب کشور و مخصوصا اچمی زبانان و خودمونی هاست..که چنین مجموعه پزشکی بزرگی و مجهزی رو داریم

  7. هر امکاناتی هم که اضافه بشه،وقتی سیستم نوبت دهی افتضاح و سخت باشه،انگار هیچی به هیچی
    از ریشه به فکر باشید.به قول گراشیا لی جوو ته خراب

    1. در جواب یک اردی و سارا
      ضمن تقدیر و تشکر از تک تک پرسنل دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان و درمانگاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان گراش
      حق و الانصاف خدمات و امکانات پزشکی در حد مراکز استانها می باشد و حتی بالاتر از بعضی مراکز استانها. ما بسیار سپاسگذاریم
      عزیزان سارا و یک اردی و امثالهم!!!
      انتقاد سازنده چیزی خوبی است ولی متأسفانه افراد امثال شما همیشه از در طلبکاری وارد می شوید. لطفاً آگاهیتان را کمی بالا ببرید. و بروید خدارا شکر کنید که چنین امکاناتی توسط خیرین بزرگوار در این منطقه محروم برقرار می باشد.
      لطفاً از شهروند بستگی و گل بانو کهنه اوز و محمد علامرودشت فرهنگ و محبت یاد بگیرید.

  8. بااحترام به همشهریان اردی ازخوانندگان عزیزخواهشمندم به نظرات […] بی تفاوت باشند.
    ضمنابنده فکرمیکنم یکی ازدلایلی که باعث شده نوبت ویزیت گیرنیاد استقبال زیادمراجعه کننده باشه که این حجم مراجعه کننده رومادرسطح دیگربیمارستانهای منطقه نمیبینیم

  9. برای سیستم نوبت دهی براحتی می توان از روشهای انلاین اینترنتی استفاده کرد هزینه راه اندازیش هم ناچیزه از سایت وزین گریشنا تقاضامندیم در نشریه اتی گراش گزارشی از وضعیت نوبت دهی بیمارستان تهیه شود

  10. دست همه ی مسئولین و مدیران عزیز بیمارستان درد نکند ، بیمارستان گراش بهترین بیمارستان از نظر پزشکی و تجهیزات در منطقه است.

  11. با سلام من اگر گفتم که اگر تو بیمارستان گراش بگی اردی هستم بهت نوبت نمیدن حدود یک سال پیش مجبور شدیم ساعت دو نیمه شب به بخش اورژانس مراجعه کنیم اول که پذیرش کلی ما رو سرزنش کرد بعدش دکتر شیفت دکتر گراشی بود بهمون گفت اردی ها همیشه مزاحم هستن چون مجبور شد از خواب بیدار بشه خلاصه کاری کردن که ما بیمارستان رو رها کردیم وبه لار رفتیم و ویزیت شدیم و در بیمارستان گراش تنها جرممان اردی بودن ما بود اگرمن حرفی زدم چون این بلا سر خودم اومده

  12. باسلام جناب اقای اردی ضمن احترام به شما شاید یکی اینجوری کوتاهی کرده شما نبایداون رابه کل پرسنل بیمارستان تعمیم بدهید تازه شما باید این را به رییس بیمارستان شکایت کنید تامشکلتان حل شوددرمنطقه گراشی واردی وفداغی نداریم همه وهمه باهم برادر وخواهریم ودریک شهرستان زندگی میکنیم بیایید اختلافات راکناربگذاریدوبا هم خوب باشیم بس است دامن زدن به تعصبات بی فایده

  13. اردی گراشی فداغی اوزی خنجی جویمی صحراباعی بنارویه ای همه باهم درانتخابات اینده به گراشی رای میدهیم چون تنها کسی که باعث شهرشدن ارد بخش شدن فداغ وشهرستان شدن اوزوجویم وپیشرفت صحراباع وبنارویه میشه فقط گراشی است چون تا حالا ازلاریها چیزی به مانرسیده

  14. جناب شهروند گراشی اگاهیمون بالاست که اومدیم نظر دادیم اینجا در ضمن بنده منکر کار خیرین نشدم شما یادداشت بد برداشتین.قرار هم نیست فقط از بقیه یاد بگیریم خودمون چشم و گوش داریم و میبینیم و میشنویم و بارها به بیمارستان گراش مراجعه کردیم و نوبت سخت گیر اوردیم.پس لطفا بی جهت به نظرمون خورده نگیر.اطلاعاتتون راجع به بیمارستان انگارا که فوق العاده پایینه

  15. در مورد سیستم نوبت دهی بنده چندبار اعلام آمادگی جهت راه اندازی سیستم نوبت دهی به روز و پیشرفته با حداقل امکانات، حداکثر کارایی، حداکثر سطح دسترسی، حداکثر روشهای نوبت دهی، با تضمین حضور به موقع پزشک و استفاده از برترین و به روز ترین سیستمهای جهانی را داده ام، اما متاسفانه هیچ استقبالی از مسؤولین مربوطه ندیده ام.
    ظاهرا مسؤولین نمیخوان این قسمت کاری پیشرفتی داشته باشه… چرا رو نمیدونم!

  16. خواهران وبرادران گراشی واردی ضمن قبول پاره ای مشکلات در تمامی ادارات لطفا توجه فرمایید که با توجه به نزدیک بودت انتخابات شهرستانی گروههای منافق و ورودی از […] قصدشون گل الود کردن این روابط هست پس وظیفه شرعی وملی ما در این برهه همدلی وهمزبانی هست.فرض محال این کلام دوست اردی ما درست باشد ایشان اگر به موقع اقدامی برای برخورد با این عوامل انجام ندادند یا نمی فهمیدند که باید از طریق مراجع ذیصلاح اقدام کند و یا چشم پوشی کرده است ولی با این حال ما در این برهه خاص باید خدمات بیشتری برای عزیزان غیر بومی داشته باشیم.مثلا بعنوان یک پیشنهاد به دانشگاه علوم پرشکی گراش در زمان درخوایت نوبت بین مریض های گراشی و سایر نقاط می توانند ابتدا به غیر بومی ها نوبت دهند بهد به گراشیها به این صورت که مثلابین دو نوبت مریض در شرایط مساوی ابتدا به کار غعیر بومی وسپس مریض گراشی رسبدگی شود چرا که این امر من در یک بیمارستان ایران در طول این مدت ۲۰ سال که مریضم دیدم و ارزو کردم شاید در گراش هم روزی همچین اتفاقی بیفتد .بخشی از مشکل به ما گراشی ها هم مرتبط هست اگر من شما و شما اول و ابتدا در یک تصمیم شخصی به انسانیت افراد احترام بگذاریم مطمین هستم که همین دوست مثلا اردی هم با دیدن روی خوش ما تفکرش نسبت به گراش عوض خواهد سد

  17. این که در یک بیمارستان نوبت به سختی گیر میاد نشان دهنده نامناسب بودن سیستم نوبت دهی نیست پزشکان تعداد خاصی بیمار در یک روز میتونن ویزیت کنند و چون تقاضا زیاده نوبت به سختی گیر میاد حتی شیراز هم مردم از راه های بسیار دوری میان و از صبح زوود میرن تو صف ممکنه نوبت گیرشون نیاد و الان در جهت رفع این مشکل تعداد متخصصین رو افزایش دادند
    هر چند راه هایی برای تسهیل نوبت دهی وجود داره ولی حتما مشکلاتی بر سر این راه بوده وگرنه چه کسی دنبال رفاه و آسایش بیشتر مردم نیست؟
    در جواب دوست اردی اگر بخوایم یک مثال رو به همه تعمیم بدیم من هم عرض کنم خودم بیمارستان‌ رفتم مردم همه نوبت داشتند ولی دکتر که تشریف آوردند گفتند تعداد کمتری مریض میبینن و اون روز دکتر غیر گراشیا رو ویزیت کرد

  18. عزیز اردی اگر در بیمارستان به شما کم مهری شده که کار درستی نیست این رو بدونید که در هر بیمارستانی نسبت به مراجعه کنندگان ممکنه پیش بیاد ولی جایی که گفتید دکتر اورژانس گراشی بود باید به عرضتون برسونم در اورژانس بیمارستان گراش در چند سال اخیر اصلا دکتر گراشی وجود نداشته و پزشکان عمومی گراشی در سطح شهر مطب دارند اگر انتقاداتی دارید بیخودی اون را شور نکنید

  19. دراستانه انتخابات عده ای با هماهنگی مرکزیکی ازشهرهای همجوارسعی دارند گراش وگراشی را طوری جلوه دهندکه به فکرخدمت رسانی به اطراف نیست درحالیکه گراش وگراشی همیشه به فکراطراف خودبوده وخواهد بودوانشاالله همیشه همینطور خواهدبودومردم اطراف نیزبه این حیله انان واقفند فقط وفقط همه باهم به گراشی رای خواهیم داد انشاالله

  20. ضمن عرض خسته نباشید به دست اندر کاران محترم بیمارستان و دانشگاه وبخصوص خیرین گرانقدر که این امکانات را مهیا کردن ،واقا جای صدهزاربارشکر است که بیمارستان را داریم الحمدلله ،انشالله که خدا به همه سلامتی عنایت کنه وهیچ بیمارستانی مریض نداشته باشه
    وخیلی راحت نوبت گیربیاد

  21. سرکارخانم سارا!!!
    ماهم همین آرزو را داریم تمام مردم منطقه سطح آگاهیشان بالا باشه و تحت تأثیر شعارهای مسموم و مغرضانه قرار نگیرند. و معنی خدمات خالصانه و غیرخالصانه را از هم تشخیص دهند.
    قابل ذکر است: حتماً تا حالا مسیر ۷۰۰ کیلومتری رفت و برگشت شیراز طی نکردی و متوجه هزینه گزاف سفر و بیمارستان و دکتر متحمل نشدی و خدای ناکرده عمل ۲۰ میلیون تومانی قلب رو نداشتی که قدر زحمات و نعمات فراوانی که در بیمارستان گراش فراهم شده رو بدونی. حالا گیرم یک قسمت بیمارستان عمداً یا سهواً کم کاری کرده باشه ما دیگه نباید این قدر پرتوقع باشیم با این همه امکانات فراهم شده باید همیشه شاکر باشیم.
    جهت اطلاع: بیمارستان گراش توسط وزارت بهداشت و درمان یکی از بهترین بیمارستانهای نمونه جنوب کشور شناخته شده است و مجهزترین و بزرگترین خدمات دهنده به مردم شریف جنوب استان فارس شامل هرمزگان، شرق بوشهر می باشد که با کمترین هزینه و اکثر هزینه توسط خیرین بزرگوار و هیئت امنا بیمارستان تأمین و پرداخت می شود. حالا بازهم بگین اطلاعات بنده فوق العاده کم است.
    بعضی از شهرها مردم برای مداوای عزیزانشون کلیه خود را می فروشند. پس ما باید سجده شکر بجای بیاریم و قدردان زحمات نیک اندیشان باشیم.
    به امید فرداهای بهتر ان شالله

  22. باسلام
    یه چیزی که خودم دیروز تو بیمارستان اوز مشاهده کردم، خانومه بچش رو دستش بود نوبت دکتر اطفال منشی بهش نمی داد.
    یکم بحث کردن با منشی نوبت دهی. و در آخر گفت میرم گراش واسه درمان. اگه بگن نوبت نداریم بازم صدتای نه گفتن شما می ارزه.
    من ازش پرسیدم دکتر نیست یا نوبت نمیدن؟ گفت شماها همتون مثل همین. بچم داره میمیره خب!
    گفتم ببخشید من گراشی ام. من با کسی واسه نوبت داخلی اومدم. کلی معذرت خواهی کرد و گفت شما گراشیا نباید به اینچنین افرادی رو بزنید. شما بهشت دارین بخدا نه بیمارستان.
    خدا جون شخ احمد و دکتر عبداللهی نگه دره. هه
    خلاصه که… گاهی وقتا تو همه جا البته یکم کم کاری، سهل انگاری، پیش میاد. ولی دیگه همه چی رو بردن زیر سوال یکم بی انصافیه.

  23. جناب شهروند گراشی…دوست ندارم هی جواب بدن و جواب بشنوم ولی بعضی حرفها رو باید زد
    من فقط نوبت دهی بیمارستارن رو کفتم و هیچ چیز دیگه ای رو به چالش نکشیدم.شما هم با شکم سنگین ساعتها سر پا نایستادین واسه اینکه ایا به شما نوبت تعلق میگیره یا نه.با حال مریض و شرایط بحرانی دکتر زنان ویزیت الکی بهت نداده که کارت به سقط و عمل خودت برسه.دکتر چشم نوبت شش ماهه بهت نداده با وجود چشم درد و تاری دیدپس لطفا چرت نگو و بیخود به دیدگاه دیگران نپر.هر کس اندازه گرفتاری ک داشته نظر داده.با یه سرچ از گوگل میتونستم این اطلاعات رو کسب کنم پس حافظه مبارکتونو لازم نبود خسته کنین.
    نمیدونم چرا هر کی توی گریشنا نظر داد یکی حتمااااا باید باشه که به طرف بتوپه و نظرشو برعکس کنه.بابا جان سایت شخصی که نیست

  24. خانم سارا بسه دیگه چقدرانتقاد مشکلات توی همه بیمارستانهای کشوراست و چیزجدیدی نیست و شما لطفا مشکلات رااین همه بزرگ نکنین واب به اسیاب دشمن نرسین امکاناتی که شهرستان گراش داره هیچ شهرستانی نداره ی

    1. اله صلوات بفرسی بشم چه بوزای ودنیا! تا دشمن شاد نبوم دگه.
      هرجا روم بخت من همراه من است.
      چارمو چه؟ وخت مسوولیا حرف اما گاشکار ناکننٰ، نپه اما وحرف شما ابوم. اما طاقت اکنوم! لطفن دگه تموش واکنی!
      سارای عزیز! خومو زنم و حساس، انشنیا مردن و دل گااااتتتت!
      اللهم عجل لولیک الفرج!
      اللهم اشفع کل مریض!
      اللهم فک کل اسیر!

  25. آقای مطلع دلت زیادی خوشه ببین هر کی دیدگاهی داره پس کاسه داغتر از آش نشو مگه تو رییس بیمارستان هستی حتما مردم مشکلی داشتن و پرسنل بیمارستان کوتاهی کردن مثل سارا که به نظرم با وجود چنین شرایطی اورژانسی به حساب میاد و با ید در اسرع وقت بهش نوبت بدن

  26. باعرض سلام خدمت دوستان بنده نیز بیمارستان گراش را خیلی بیشتر از بیمارستانهای همجوار را می پذیرم ولی کم کاری و بی شخصیتی بعضی از پرسنل را هم نباید نادیده گرفت اخه باید این رو بقبولیم که در همچون ارگانی که روزانه تعداد زیادی بیمار رو پذیرش میکنه چند تا بی فرهنگ پیدا میشه که از رو بی حوصلگی و یا خستگی حرفی که نباید به بیمار یا همراه بزنه میزنه و مطمن باشید که بیمار یا همراه بیمار هم روحیه خوشی ندارن مجبور به بحث می شوند پس ما نباید چون در مورد شهرمون انتقاد میشه زود قضاوت کنیم و به نظر دوستان بی اهمیت شویم بهترین کار این است که تحقیق کنیم که اگه خدای نکرده صحت داشته باشه رو برطرف کنیم و در اخر نیز از همه پرسنل زحمتکش بیمارستان تشکر میکنم و خدا قوت میگویم

  27. با سلام خدمت تمام عزیزان ببینید سیستمهای خدمات دهی در تمامی اقصانقاط جهان دارای اشکالهای مربوط به خودش است و هیچ کسی نمی تواند ادعای مدینه فاضله رو داشته باشد ولی وقتی قیاس بین داشته های مثبت با کم کاری های منفی بگیریم متوجه وجود پارامترهای مثبت زیادی می شویم که نکات منفی درش حتی گم می شود که اون نکات را هم میشه از راهکارهای قانونی حل وفصل نمود پس نمیشه یک مجموعه را با اون همه وجه مثبت بخاطر اندک کم کاری زیر سوال برد یابه چالش کشید( تا چه باشد وچه در نظرآید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

38 نظر
scroll to top