بستن

مراسم بزرگداشت و تجلیل از هنرمند پیشکسوت خوشنویس لارستانی

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان مراسم تجلیل از استاد خوشنویس، حجت الاسلام سید مصطفی مصطفوی به پاس سالها  تلاش در امر تعلیم و ترویج هنر خوشنویسی به عنوان بنیانگذار انجمن خوشنویسی لارستان  و از مفاخر فرهنگی هنری منطقه برگزار می‌شود.

این مراسم با همکاری بنیاد بازشناسی لارستان کهن، پژوهشگاه هنر و ارتباطات، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و انجمن خوشنویسان لارستان با حضور اساتید و بزرگان خوشنویس کشور و هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری ۸ خرداد ساعت ۱۷ در محل تالار وحدت برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است نمایشگاه خوشنویسی از هنرمندان خوشنویس لارستان  و آثاری از استاد حجت الاسلام سید مصطفی مصطفوی به همین مناسبت دوشنبه ۱۰ صبح در محل نگارخانه سبز  و کارگاه آموزشی مربوطه سه شنبه ساعت ۹ صبح با حضور تعدادی از اساتید برتر کشوری در تالار فردوسی جهت علاقمند به این هنر برگزار می‌شود.

گفتنی است حجت الاسلام سید مصطفی مصطفوی استاد ارزشمند خط، در سال ۱۳۰۵ در شهر لار به دنیا آمد. وی فنون خط را از مرحوم پدرش حجت الاسلام مرحوم آقا سیدحسن فرا گرفت . علاوه بر این از محضر بزرگانی چون استاد سیدحسن میرخانی، استاد غلامحسین امیرخانی و یدالله کابلی نیز بهرهء وافر برده است انجمن خوشنویسان لارستان از سال ۱۳۶۰ به همت حجت الاسلام سید مصطفی مصطفوی تاسیس شده و در حال حاضر بیش از ۶۰۰ نفر عضو در مقاطع مختلف خوب،متوسط، عالی و ممتاز دارا است.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top