بستن

گراش، میزبان لیگ شنای پسران استان فارس

گریشنا (هفت برکه): فردا، پنج‌شنبه دوازدهم آذرماه، شهرستان گراش میزبان مسابقات لیگ استانی شنا، جام خلیج فارس، در بخش پسران خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی هیات شنای گراش، مسابقات لیگ شنای استان سالانه به صورت رفت و برگشت و در دو قسمت شمال و جنوب برگزار خواهد شد. گراش در مرحله رفت لیگ، میزبان شهرستان‌های جنوبی استان است؛ و مرودشت نیز روز جمعه، ۱۳ آذرماه، در این مرحله میزبان شهرستان‌های شمالی استان خواهد بود.

LigeShena

تیم‌هایی از گراش، فسا، جهرم، لار، فیروزآباد و استهبان در این مسابقات در گراش حضور خواهند داشت. پذیرش تیم‌های شهرستان‌ها از امروز چهارشنبه صورت می‌پذیرد. برگزاری این مسابقات برعهده‌ی مجموعه فرهنگ‌سرای آبشار اندیشه و هیات شنای شهرستان گراش است.

گفتنی است که در دور رفت مسابقات که در یک روز به اتمام می‌رسد، شناگران در مواد کرال سینه و پشت مسابقه خواهند داد. مسابقات در دو ماده قورباغه و پروانه در مرحله برگشت انجام می‌گیرد که دو هفته بعد در یکی از شهرستان‌های جنوب استان برگزار می‌شود. بعد از دور رفت و برگشت، تیم‌های برتر جنوب و شمال استان به صورت متمرکز در شیراز مسابقه می‌دهند تا سه تیم برتر استان مشخص شوند.

ShenaTeam

scroll to top