بستن

دیدار روسای دو هیات ورزش‌های آبی فارس از آبشار اندیشه

گریشنا (هفت برکه): دبیری، رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان فارس؛ مداحی‌فرد، رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو فارس؛ و خانم زر‌آور، نایب رییس هیات شنا و نجات غریق استان فارس، به گراش سفر کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات شنای شهرستان گراش، روسای هیات نجات غریق و هیات شنای فارس، روز شنبه، بیست‌ و چهارم آبان‌ماه به گراش آمدند. این حضور جهت بازدید و نظارت سالیانه از استخرهای فعال منطقه جنوب استان فارس (جهرم، لار، لامرد، گراش، مهر و خنج) صورت پذیرفت.

خانم جعفریان، رئیس هیات شنا و نجات غریق شهرستان گراش؛ و صادق فروزان، مدیر عامل فرهنگ‌سرای آبشار اندیشه، از روسای هیات نجات غریق و هیات شنای فارس استقبال کردند و پس از بازدید از مجموعه استخر و سونای آبشار اندیشه، در جلسه‌ای با حضور مربیان و منجیان غریق فعال شهرستان و همچنین مرتضی موغلی و واحدی از اعضای هیات امنای هیات شنای شهرستان، شرکت کردند و این استخر را به عنوان یکی از مجهزترین و بهترین استخرهای استان فارس معرفی کردند.
فروزان ضمن خیر مقدم از مهمان‌های جلسه از حسن نیت و توجه هیات استان نسبت به گراش تشکر کرد و گزارشی در خصوص امکانات و حمایت‌های مجموعه از هیات شهرستان ارائه داد.

در ادامه جلسه طیبه جعفریان گزارشی از فعالیت‌های دو هیات در هشت‌ماهه امسال ارائه کرد و با بررسی مسائل و عملکرد هیات‌ها، خواستار توجه ویژه هیات استان به این شهرستان نوپا شد و همچنین آمادگی خود را جهت میزبانی برگزاری دوره مربی‌گری شنا درجه ۲ و ۳ ، واترپلو و آب‌درمانی را اعلام کرد.
مداحی‌فرد نیز با تشکر از همکاری مجموعه آبشار اندیشه با هیات استان و شهرستان، هیات شنای گراش را به عنوان یکی از سه هیات برتر استان فارس دانست و خواستار حضور فعال مربیان در کلاس‌های بازآموزی شنا و آمادگی سالانه ناجیان و همچنین ارتقاء سطح کیفی کار آموزش شنا شد.
در پایان نیز طی بازدیدی که از دفتر هیات مستقر در فرهنگ‌سرای آبشار اندیشه صورت گرفت، رئیس هیات شنای استان جهت تجهیز و تهیه امکانات قول مساعد داد.

shena1 shena2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top