بستن

استعدادیابی بدمینتون برای خانم‌ها؛ نام‌نویسی در رقابت استانی دو و میدانی برای آقایان

گریشنا (هفت برکه): هیات بدمینتون گراش از بانوان علاقه‌مند به این رشته‌ی ورزشی برای شرکت در دوره‌ی استعداد‌یابی دعوت می‌کند. هیات دوومیدانی گراش نیز برای نام‌نویسی ورزشکاران برای حضور در مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی استان فرخوان داد.

indexبه گزارش روابط عمومی هیات بدمینتون و هیات دو و میدانی شهرستان گراش؛ در راستای برنامه‌ی استعداد‌یابی بانوان در رشته‌ی ورزشی بدمینتون، علاقه‌مندان به عضویت در این رشته می‌توانند با ارسال پیامک و فرستادن کلمه‌ی «بدمینتون» به شماره‌ی ۰۹۳۶۲۶۴۶۴۶۳ و یا درخواست حضوری در اداره‌ی ورزش و جوانان شهرستان، در دوره‌ی استعداد‌یابی که روز سه‌شنبه بیست‌ و ششم آبان‌ماه ساعت ۱۵ تا ۱۶ در سالن الزهرا (س) برگزار می‌شود، شرکت کنند.

این دوره‌ی استعداد‌یابی زیر نظر هیات بدمینتون و اداره‌ی ورزش و جوانان گراش و با حضور سولماز عظمیی و خانم شیرزادی به عنوان داور برگزار می‌شود.

رئیس هیات دو و میدانیدو و میدانی شهرستان نیز از برگزاری مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی استان به مسافت شش کیلومتر در طبیعت اطراف شهرستان کوار خبر داد و گفت: «این مسابقه سیزدهم آذرماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به حضور در این رقابت تا نهم آذر فرصت دارند از طریق شماره‌ی ۰۹۱۷۸۸۲۴۳۶۶ و یا به صورت حضوری در اداره‌ی ورزش و جوانان اعلام آمادگی کنند. شرکت در این مسابقه محدودیت سنی ندارد و شهرستان‌ها مجاز به اعزام ورزشکاران خود بدون محدودیت نفری هستند. جوایز نفرات اول تا سوم به صورت نقدی و به نفرات چهارم تا ششم نیز جوایزی نفیسی اهدا می‌شود.

3 نظر

  1. با سلام وخسته نباشید خدمت سرپرست های رشته های دومیدانی وبتمینتون اومیدوارم این رشته ها درشهرستان جا بیا فتد و ارزو موفقیت در مسابقات دومیدانی کوار دارم ما توانایی ندارم ولی علاقه مندیم بچه ها شرکت کنند.

  2. من به عنوان یک بانوی ورزشکار از رییس پرتلاش اداره ورزش و جوانان بابت اهتمام به ورزش گراش ممنونم در این مدت واقعا شاهکار کردید بقیه هیات که کم کار هستند را به نحوی تغییر دهید و به انتظار چند ساله ما ورزشکاران پاسخ مثبت بدهید

  3. چرا خبر ها این قدر دیر گزارش میشه ی روز قبل از برگزاری مراسم
    حداقل ی هفته قبلش باید اطلاع رسانی کنن
    چرا این قدر بد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top