بستن

فوتسال شهدا گام اول را مقتدرانه برداشت

گریشنا:‌ تیم فوتسال شهدا در اولین بازی لیگ برتر فوتسال فارس با نتیجه سه بر یک پیروز شد

به گزارش باشگاه فرهنگی ورزشی شهدا، در اولین هفته از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال استان فارس شهدای گراش میزبان تیم خرامه بود. بازی ساعت ۱۴در سالن فوتسال ورزشگاه شهدای گراش باحضور عده زیادی از تماشاچیان آغاز شد.

دو تیم پا به پای همدیگر بازی را آغاز کردند ولی بر خلاف جریان بازی در دقیقه ۱۲تیم خرامه به گل رسید. پس از اشتباه دروازه‌بان تیم شهدا که بیرونمحوطه جریمه توپ را جمع کرده داور مسابقه خطای هند اعلام کرد که تیم خرامه به خوبی توپ را درون دروازه محمدامین اکبری قرار داد با این گل جذابیت بازی دو چندان شد وحملات تیم شهدا شدت گرفت.

در دقیقه ۱۶شهدا صاحب یک ضربه پنالتی شد و حمید عالی‌پور بازیکن خوش تکنیک تیم شهدا پشت توپ قرار گرفت. بادرخشش دروازه‌بان تیم خرامه توپ وارد دروازه نشد و  تیم خرامه با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

احسان جوکار سر مربی تیم شهدا که نمی‌خواست سه امتیاز خانگی را از دست بدهد تغییر تاکتیک داد و تیم را هجومی‌تر به زمین فرستاد. در نیمه دوم سرانجام در دقیقه ۷ سید مصطفی موسوی با یک شوت سر کش دروازه خرامه را فرو ریخت و کار را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و بر اثر حملات تیم شهدا بازیکن شماره ۴ خرامه مجبور به خطا در محوطه جریمهشد تا تیم شهدا صاحب دومین ضربه پنالتی در این بازی شود و این بار فرهاد شمسی بازیکن کار کشته شهدا پشت توپ قرار گرفت و تیم شهدا را پیش انداخت.

تیم خرامه که بازی را از دست داده می دید از لاک دفاعی خارج شد و این برای بازیکنان تیم شهدا کافی بود تا یکبار دیگر با پاس تماشایی سید مصطفی موسوی حمید عالیپور را در موقعیت تک به تک قرار داد. عالی‌پور به تلافی پنالتی که از دست داده بود این بار گلر تیم خرامه را با ضربه چیپ مغلوب خود کرد تا تیم شهدا به گل سوم برسد و سالن را غرق در شادی کند.

احسان جوکار سرمربی تیم شهدا در گفتگو با هفت برکه در مورد شرایط برگزاری مسابقات گفت: «شهدا نماینده فوتسال گراش است اما حمایتی از سوی مسئولین نداشته‌ایم. مثلا برای خوابگاه توقع داریم هیات فوتبال همکاری بهتری داشته باشد. از بازی بچه‌های راضی هستم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر شویم.»

در دیگر بازی‌های این گروه نبرد داراب دو بر صفر ققنوس خاوران جهرم را شکست داد و تیم شهدای استهبان با نتیجه پنج بر صفر برابر شهرداری صغاد پیروز شد. مسابقات لیگ برتر فوتسال فارس در دو گروه هفت تیمی برگزار می‌شود.

Shohada

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top