بستن

گراش، شهرستان برتر تنیس‌ روی میز فارس

گریشنا (هفت برکه): عمل‌کرد و کارنامه‌ی پربار یک‌ساله‌ی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، این هیات را به برترین هیات در استان تبدیل کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، سمینار روسا و نواب هیات تنیس روی میز استان و شهرستان‌های فارس در روز پانزدهم آبان‌ماه در هتل پارسیان شیراز برگزار و عمل‌کرد یک‌‌ساله استان و شهرستان‌ها بررسی شد. در پایان، رده‌بندی نهایی شهرستان‌ها اعلام گردید و تنیس روی میز گراش بر بام استان فارس قرار گرفت.

این رده‌بندی در دو شاخص قهرمانی-همگانی و جذب منابع مالی-درآمدزایی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته است که در رده‌بندی قهرمانی و همگانی، تنیس روی میز آقایان گراش در رتبه دوم پس از شیراز قرار گرفت و در بخش بانوان، گراش مثل سال گذشته رتبه چهارم استان را کسب کرد. در رتبه‌بندی نهایی عملکرد قهرمانی و همگانی نیز گراش توانست جایگاه دوم استان را به خود اختصاص دهد. شیراز رتبه اول و داراب رتبه سوم را کسب کرد.

در رده‌بندی جذب منابع مالی و درآمدزایی، هیات تنیس روی میز گراش با اختلاف امتیاز توانست در جایگاه نخست استان قرار گیرد، شیراز دوم و لارستان و فسا در رتبه سوم ایستادند.

در پایان رده‌بندی نهایی عملکرد هیات‌ها در دو بخش جذب منابع مالی و درآمدزایی، هیات تنیس روی میز گراش توانست رتبه اول استان را به خود اختصاص دهد. شیراز و لارستان در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

رده‌بندی تنیس روی میز شهرستان‌ها از دی ماه ۱۳۹۱ در استان عملیاتی شده است. این رده‌بندی تمام شهرستان‌ها را در شاخص‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌دهد. پس از دو سال کسب رتبه دوم، امسال گراش توانست جایگاه نخست را کسب کند.

مرتضی موغلی، رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، که به همراه فاطمه آخوندی، نایب رئیس هیات، در سمینار حضور داشتند، ضمن تشکر از تمامی اعضا، هیات رئیسه، مربیان و بازیکنان هیات شهرستان بیان کرد: «امیدوارم بتوانیم از جایگاه خود در سال ۹۵-۹۴ دفاع کنیم.» موغلی اظهار داشت: «تنیس روی میز گراش در این سمینار به عنوان سه شهرستان برتر در بخش استعدادیابی نیز برگزیده شد.»

در پایان از سوی هیات تنیس روی میز استان فارس به چهارده شهرستان برتر هدایایی اهدا شد. گراش با دریافت بیست‌ و دو میلیون ریال بیشترین سهم را به خود اختصاص داد. شیراز هفده میلیون ریال دریافت کرد، و به لارستان پنج‌ و نیم میلیون ریال به اضافه یک دستگاه میز تنیس روی میز اهدا شد.

ping-pong

 

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top