بستن

افتخاری دیگر برای حافظ گراشی

گریشنا (هفت برکه): مجتبی فردفانی از گراش، در سی‌امین جشنواره ملی قرآنی دانشجویان، عنوان برترین حافظ کل قرآن مجید را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)؛ پس از پایان مرحله فینال با اعلام هیئت داوران، مجتبی فردفانی و مجید فقیه به ترتیب برترین حافظ کل و مرتل در سی‌امین جشنواره ملی قرآن دانشجویان شناخته شدند.

با پایان یافتن مرحله فینال مسابقات قرآن رشته حفظ کل، چهره نفرات برگزیده این مسابقات مشخص شد که بر اساس آن مجتبی فردفانی نماینده دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم موفق به کسب رتبه اول در این دوره از مسابقات شد.
در این رشته چهار نفر موفق به حضور در فینال شدند که پس از پایان مسابقات و با نظر هیئت داوران، حائزین رتبه‌های برتر به ترتیب مجتبی فردفانی، رضا نژادتبریزی، علیرضا سامری و موسی معتمدی بودند.

مجید فقیه، ابوالفضل خلیلی و بهنام رحمانی نیز در رشته‌ی ترتیل صاحب مقام شدند. مراسم اختتامیه این مسابقات بیست‌ و یکم آبان‌ماه برگزار شد.

fardfani

 

4 نظر

  1. با سلام و تبریک به حافظ محترم و دوست عزیزم
    در خبرگزاری ایکنا بخش عکس ها و مراسم اختتامیه سی امین جشنواره ملی قران و عترت دانشجویان سراسر کشور میتونید عکسای ایشون رو توی اون مراسم بگیرید
    همچنین توی خبرگزاری فارس ، ایحا و سایت جشنواره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top