بستن

نوجوانان هلال احمر صدرنشین بی‌رقیب لیگ برتر فوتبال فارس

گریشنا(هفت برکه): نوجوانان هلال‌احمر برای ادامه صدرنشینی در داراب پیروز شد اما بزرگسالان در خانه مغلوب تیم مقاومت بسیج پاسارگاد شدند.

شکستی دیگر در کارنامه بزرگسالان

از سری مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان فارس هلال‌احمر گراش میزبان تیم مقاومت بسیج پاسارگاد بود که با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شد.

به گزارش عبدالرضا حسین‌پور؛ تیم هلال‌احمر در ابتدای دیدار بازی را هجومی آغاز کرد و در دقایق نخست بازی توانست چهار کرنر پشت سر هم از حریف پاسارگادی خود بگیرد ضربه دیدنی برگردون علی غلامی و برخورد توپ به تیره دروازه، آه از دل تماشا‌چیان بلند کرد چندین موقیعت برای هلال‌احمر به وجود آمد اما حاصلی در پی نداشت تا این که در دقیقه ۷۵ تیم اسارگاد توانست توپ را وارد دروازه گراش کند تا نتیجه این دیدار با توجه به بازی خوب دو تیم یک بر صفر به نفع تیم پاسارگاد به پایان برسد.

برای تیم هلال‌احمر نادر بختیار، سعید بلاغی، علی غلامی، محمد‌جواد آذرایین، حمید رحیمی (محمد رضا روزبه۷۵ )، مصطفی رادمرد (علی زاهدی ۸۷)، محمد خشرو (ابوالفضل مبارکی۸۳ )، خلیل کهندلی، مرتضی چوبین، سعید چترآبگون و حسین کلوانی به سرپرستی قاسم فرسوده و مربی‌گری خلیل اغواری به زمین مسابقه رفتند.

در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان فارس، هلال‌احمر گراش جمعه بیست‌ونهم آبان ماه ساعت ۱۴ در ورزشگاه سیمان به مصاف تیم صدر جدولی آرمان صدرا می‌رود. هلال‌احمر در حاضر در جدول ۱۲ تیمی رقابت‌های با ۸ امتیاز در رده دهم قرار دارد.

نتایج هفته نهم لیگ برتر فوتبال فارس:

لیدوما نورآباد ۱-۱ شهرداری نورآباد
استقلال لار – آلپ سون قشقایی (لغو گردید)
پادنا میمند ۲-۱ شهید باقری
عقاب شیراز ۰-۰ امیرکبیر
هلال احمر گراش ۰-۱ بسیج پاسارگاد
گلستان فاروق ۰-۵ آرمان صدرا

استراحت جوانان

در هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان استان فارس، تیم جوانان هلال احمر بازی نداشت. هلال‌احمر با دو بازی کمتر هشت امتیازی و در رده ششم جدول قرار دارد.

هفته بعد پنج‌شنبه،بیست‌وهشتم آبان ماه ساعت دو بعد از ظهر تیم جوانان هلال‌احمر در ورزشگاه شهدا میزبان تیم جوانان سایپا لامرد خواهد بود.

امید قائمیه ۳ – وصال شیراز ۰
سایپا لامرد – ستاره جنوب (لعو گردید)
۲۲ بهمن ۰ – باران ممسنی۰

helalahmar17

یکه‌تازی نوجوانان در صدر جدول

از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان فارس، هلال احمر گراش در ورزشگاه جهان پهلوان تختی مهمان تیم توکلی داراب بود که توانست با نتیجه دو بر یک تیم داراب را در خانه شکست دهد.

نوجوانان هلال‌احمر در این دیدار طبق روال قبل بازی را تهاجمی شروع کردند و حملات گسترده گراشی‌ها باعث شد تا این تیم صاحب چندین و چند موقیعت خوب گلزنی شود تا این که در دقیقه ۳۰ ابراهیم کامیاب با ضربه استادانه خود توانست از روی نقطه کرنر توپ را وارد دروازه دارابی‌ها کند و تیم هلال‌احمر را یک بر صفر جلو بیندازد.

کامیاب، بازیکن شماره ده هلال‌احمر در این بازی توانست دهمین گل خود را وارد دروازه حریف کند تا بتواند در صدر جدول گلزنان لیگ برتر نوجوانان باقی بماند.

در نیمه دوم هم که نوجوانان هلال‌احمر می‌دانستند یک گل حاشیه امنیت نیست برای رسیدن به گل دوم بر تلاش‌های خود افزودند تا اینکه در دقیقه هفتاد با پرتاب بلند اوت محسن محمدی کاپیتان هلال احمر، مهدی مهیایی مهاجم هلال‌احمر با زیرکی و ضربه‌ای فنی دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

مهدی مهیایی بازیکن شماره نه هلال‌احمر در این بازی چهارمین گل امسال خود را به ثمر رساند.

دارابی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند روی به توپ‌های بلند آوردند که در دقیقه ۸۳ با اشتباه مدافعان هلال‌احمر و گل به خودی توانستند نتیجه را به حداقل برسانند ولی بازی با برتری تیم هلال‌احمر و نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

helalahmar8
تیم داراب در بازی رفت در گراش نتیجه را سه بر یک واگذار کرد و در دیدار برگشت دو بر یک از حریف گراشی خود عقب ماند.

برای هلال احمر جواد غفاری، ابراهیم کامیاب، عباس اسماعیلی، حسین کشاورز، علیرضا زارعی( محمد رضا برازش ۸۰) مهدی مهیایی، مهدی محمدی( محمد امین هنر ۷۵) فرزاد پورشمسی، امیرحسین فتحی، محمد علی کرباسی، به کاپیتانی محسن محمدی و سرپرستی حجت عابدی و مربی‌گری ابوالحسن غلامی به میدان مسابقه رفتند. نتایج دیگر بازی‌های هفته سیزدهم:
داراب ۱ – هلال احمر ۲
پیروانی ۱ – پیام صفر
صفا شهر ۰ – وصال ۳
کوار ۳ –  کازرون صفر
قایمه و فیروز آباد بازی برگزار نشد

نوچوانان هلال احمر با ۲۸ امتیاز در جایگاه نخست جدول لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان فارس قرار گرفته است و این هفته جمعه، بیست‌ونهم آبان ماه ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه شهدا گراش میزبان تیم فیروزآباد خواهد بود.

سرپرست تیم نوجوانان هلال احمر گراش درباره بازی تیمش با توکلی داراب گفت:«این هفته تمرینات خوبی داشتیم ولی به دلیل وضعیت آب و هوا نگران برگزار نشدن بازی بودیم که به لطف خدا و تلاش مربی و همت بازیکنان و عنایت بی دریغ مدیر عامل و خیرین بازی داراب را به نفع خودمان به پایان رساندیم.»

حجت عابدی با بیان این که جلسات تمرین تیم نوجوانان با جدیت پیگیری می‌کنیم، افزود:«این هفته مقابل فیروز‌آباد به میدان خواهیم رفت و امیدواریم که ان شالله بتوانیم پیروز این بازی باشیم.»

وی از رئیس سازمان هلال‌احمر استان، رئیس جمعیت هلال‌احمر گراش، قاسم فرسوده؛مدیر عامل تیم، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس کمیته داوران، کمیته اجرایی هیات فوتبال ، خیرین و هواداران و تماشاگران در همراهی تیم هلال احمر تقدیر و تشکر کرد.

helalahmar6

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top