بستن

مربیان بدن‌سازی به کلاس‌های فدراسیون رفتند

گریشنا (هفت برکه): جمعی از مربیان بدن‌سازی و پرورش اندام گراش در کلاس عملی و تئوری مربی‌گری که زیر نظر فدراسیون برگزار گردید شرکت کردند. علیرضا دانشور، حمید متین، علی اکبر سالاری از گراش، و محمد قدسی از لار و شریف امینی از اوز در این دوره شرکت داشتند، که با حضور مدرسان فدراسیون‌های کشتی و بدن‌سازی و بیش از ۲۰۰ مربی در سالن اجتماعات غدیر دانشگاه پیام نور در شهرک گلستان شیراز از ۱۸ الی ۲۲ آبان‌ماه برگزار شد. پیش از این در مهرماه نیز ۳ کارگاه آموزشی اجباری برای مربیان برگزار شده بود.

به گزارش علیرضا دانشور، در این کلاس‌ها دکتر عبدالمهدی نصیرزاده که عناوینی چون ریاست کمیته آموزش فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام، استادیاری دانشگاه پیام نور، عضویت انجمن اتحادیه مربیان کشتی جهان، عضویت دپارتمان علمی فدراسیون جهانی کشتی و مدیرکلی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور را دارد، به همراه الیاس کوثری، مدرس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام به تدریس پرداختند.

دانشور درباره حضور همکارانش در این کلاس‌ها می‌گوید: «جامعه بدن‌سازی و پرورش اندام گراش با توجه به کسب عناوین کشوری و بین المللی، نیاز بیشتری به مربی در سطح‌های مختلف دارد. این موضوع مورد تایید همه شرکت‌کننده‌هاست، ولی به دلیل عدم اطلاع‌رسانی از سوی هیات بدن‌سازی شهرستان و اداره ورزش و جوانان گراش به باشگاه‌ها متاسفانه ….» این فعال ورزشی گراش می‌افزاید: «گراش با این همه فعالیت در رشته بدن‌سازی و زیررشته‌های این فدراسیون، هنوز هیچ کسی حتی یک مدرک که فدراسیون صادر کرده باشد ندارد. فدراسیون بدن‌سازی ۶ رشته را به طور جداگانه پوشش می‌دهد که فقط یکی از آنها رشته پرورش اندام است.»

Badansazi01 Badansazi02

9 نظر

  1. سلام.
    در جواب آقای دانشور عزیز که گفتند عدم اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان باید عرض کنم که نامه کلاس مربیگری درجه سه در تاریخ ۹۴/۲/۲۸ از فدراسیون بدنسازی بدست این اداره رسیده که در تاریخ ۹۴/۲/۳۱ به هیئت بدنسازی گراش از طریق فاکس اطلاع رسانی شده است و آقای علی اکبر سالاری رسید فاکس را تایید کردند..و مدارک و اسناد در این اداره موجود می باشد.درضمن هیئت بدنسازی استان در مرحله بعد با تماس تلفنی به دوستان اطلاع دادند.

  2. باعرض سلام خدمت رءیس پر تلاش اداره ورزش وجوانان
    جناب آقای حسن نژاد
    در جواب روابط عمومی آن اداره:
    از آنجا که اینجانب با آقایان رحمانیان ودانشور مسوول باشگاههای هلال احمر ودانشور صحبت کردم این عزیزان ابراز کردند به هیچ عنوان اطلاع رسانی نشده که آنها بتوانند به ورزشکاران وعلاقه مندان این رشته اطلاع رسانی کنند.واز آنجا که گراش ۳باشگاه بدنسازی داردصرف اطلاع به آقای سالاری مسوول باشگاه آبشار شما نمیتوانید بگویید اطلاع داده ایم واز آنجا که این رشته در این شهرستان هیات دارد ومسوول مستقیم دارد به نظرم روالش باید به این نحو باشد که اداره به رءیس هیات اطلاع دهد وایشان به تک تک باشگاهها ابلاغ کند وهیچ توقعی از جناب سالاری نمیرود که نامه ها را به باشگاههای دیگه برسونه ویا اطلاع بدن چون ایشون هیچ وظیفه ومسوولیتی ندارند.و این که فرمودید از هیات استان تلفنی به ورزشکاران تماس گرفته شده است !!!به نظرم اگه کسی ورزشی باشه میفهمه که این کار را هیچ هیات ورزشی نمیکنه که بیاد به ورزشکاران هر شهرستان تماس بگیره!!! با آقای دانشور که صحبت کردم ایشان گفتن منم بواسطه یکی از دوستانم از شیراز مطلع شدم وبا التماس تونستم به غیر از خودم دوتا سهمیه دیگه را دقیقه نود با همکاری رءیس هیات استان بگیریم که یکیش آقای متین بود ویکی هم آقای امینی از اوز بودن البته آقای دانشور گفتن نه فقط اطلاع رسانی این دوره بلکه کلاس مربیگری درجه ۳بانوان -درجه ۲آقایان-کارگاههای آموزشی-مسابقات پرس سینه استانی .و…که شروع سال جدید وبا تحول هیات پر تلاش ومتخصص استان برگزار شده نیز به ماهیچ اطلاع رسانی نشده

  3. با سلام
    در جواب باید بگم که این هیئت بدنسازی گراش مستلزم یک تلنگر هست که واقعا هیچ گونه در راستای بهبود پرورش کارها و پرسورها نداره.البته حرف اینجانب رو میتونید طی تحقیق از باشگاه بدنسازی در سطح شهر به عمل بیارید.و کمال تشکر رو از اقای دانشور دارم حرف دل ورزشکار رو زد.

  4. سلام
    اقا این چه وعضشه.من نوعی میام تمریناتمو روز به روز سخت تر میکنم که و خودمو میکشم که یه مسابقه استانی برم ولی خداشاهده هیچ وقت نشد سر موقع بهمون بگن.اقای رییس هییت اگه از مسابقه خبر داری و نمیگی پس نمیخوای ما پیشرفت کنیم.اگه از مسابقات خبردار نمیشی پس چرا شدی رییس هییت؟؟؟؟؟؟؟
    اقای رییس جدید تربیت بدنی شهرستان گراش لطفا خواهشا و نمیدونم دیگه چطور بگم که ما هم میخوایم مسابقه بدیم.

  5. سلام و خسته نباشید
    بیزحمت جواب قانع کننده و منطقی بنویسید افراد ذی ربط. از زیر بار مسئولیت شونه خالی نکنید که من به فلانی فکس زدیم و تایید کرد.مگه ملاک یک باشگاه هست که به یه نفر فکس ارسال کردید؟پس بقیه که این ورزش رو دنبال میکنن پشم؟؟؟؟ وقتی یه تقدیر و تشکر میشه همه میگن چرا از ما نشد.حالا جواب سوال منو بدید چرا الان کسی نمیاد بگه من مقصر و کوتاهی ازمن بوده در هر زمینه. همه به نحوی شونه خالی می‌کنن. اقایون خانمها که کامنت بنده حقیر رو میخونید و ورزشکارید و یا ورزشکار رو حمایت می‌کنید یکم دل داشته باشید حرفتونو بزنید.
    اگه بخوان اینجور پیش برن پس بهتره از شهر های همجوار اطلاع بگیرید و واسه اونا مدرک و مقام و عزت بیارید. اگه ما لایق ورزشیم پس همو حمایت کنیم.اگه هم لیاقت نداریم همون بهتر که لار و اوز از ما بالاتر باشن.فقط من میدونم ما گراشی جماعت ادعا داریم متحد هستیم ولی در عمل نه.

  6. نامه تاریخ ۳۱/۲/۹۴ مربوط به دوران مسولیت رییس قبلی اداره ورزش گراش بوده یعنی شش ماه قبل در ضمن چون اقای اکبری اقای ادرمینا را مسول هیات کرده بود با هماهنگی ایشان نامه ها به محل تمرین ایشان ارسال می شده

  7. تشکر میکنم از روابط عمومی اداره ورزش که احترام به مخاطب گذاشتند و هرچند مربوط به قبل از مسولیت گذشته است پیگیر شدند و پاسخ دادند

  8. سلام.دوستان اینجوری که پیداست میخوان بگن عملکرد رییس هیئت بدنسازی ضعیفه ولی مستقیم نمیتونن بگن و اداره ورزش رو بردن زیر سوال.
    تاجایی که میدونم آقای آذر مینا خودشون گفتن نامه ها بدست آقای سالاری برسه.پس اداره وظیفه خودشو درست انجام داده.
    از این به بعد تقاضا داریم هم از هیئت ها و هم اداره بهتر اطلاع رسانی کنند تا کسی گلایه نکنه.
    گذشته گذشت…اینده رو بهتر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top