بستن

۶۰ درصد بودجه ماده ۱۸۰ به روستاها رسید

گریشنا: در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان دو میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبارات ماده ۱۸۰ در بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شد.

به گزارش فرمانداری؛ فرودی، فرماندار شهرستان گفت: «مجموع اعتبارات ماده ۱۸۰ سال جاری گراش دو میلیارد و پانصد میلیون تومان اعلام شده است که بین دستگاه‌های اجرایی بر اساس ارزیابی شاخص‌ها و نیاز‌ها توزیع می‌شود.» ۶۰ درصد این بودجه به بخش ارد و بخش مرکزی رسید. ماده ۱۸۰ یکی از بودجه اصلی است که به شهرستان اختصاص داده می‌شود.

اصغر فرودی با بیان این که این اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هزینه می‌شود، اظهار داشت: «از محل اعتبارات ماده ۱۸۰، یک میلیارد و ۱۵ میلیون تومان برای گراش، ۷۲۵ میلیون تومان برای بخش مرکزی و ۷۶۸ میلیون تومان به بخش ارد اختصاص داده شده است.»

وی با بیان این که مجموع کل اعتبارات اختصاص داده شده در سال جاری به شهرستان گراش تاکنون بیش ازهشت میلیارد تومان بوده است، افزود:«این اعتبارات از محل دو درصد نفت و گاز، تملک دارایی و سرمایه‌ای و ماده ۱۸۰ و اعتبارات ملی بوده است که قطعا با جذب صد درصد آن در سال جاری به روند توسعه متوازن شهرستان کمک می‌کنیم.»

رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان گراش گفت: «این اعتبارات در بخش‌های احداث و تکمیل مدارس، توسعه اماکن ورزشی، اجرای طرح هادی روستاها، احداث خانه‌های بهداشت روستایی، توسعه و تکمیل پروژه‌های راه‌سازی و جاده، توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی، اصلاح شبکه آب روستا و شهر، ساماندهی اراضی کشاورزی و افزایش سرانه فرهنگی میان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان توزیع شده است.»

اصغر فرودی، رویکرد دولت در اختصاص بودجه تکمیل و ساماندهی پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: «تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت ادارات باشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به جذب بودجه‌های ملی اتمام و تلاش گسترده داشته باشند و اگر مدیری در این راستا کوتاهی کند باید پاسخ گو مردم باشد.»

فرماندار گراش با بیان این که در دولت یازدهم با اختصاص اعتبارات لازم بسیاری از پروژه‌های عمرانی راکد شهرستان فعال شده است، اظهار داشت: «دولت با وجود مشکلات موجود همچنان در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام ظرفیت به مردم خدمت می‌کند. »

در این جلسه که با حضور کارشناس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس در فرمانداری گراش برگزار شد نحوه توزیع و جذب بودجه سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت به تصویب شورای برنامه‌ریزی شهرستان رسید.

FARMANDAR

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

  1. جهتم بخش فرهنگی که ما ازفرهنگ بریده ایم و شورای فرهنگی گراش تعطیل شد . اینهم بودجه ماده ۱۸۰ وافعا ما۳۴۰ سال دیگرازنظرفرعنگی به شهرستان اوز میرسیم ؟ بوالله نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top