بستن

هفته‌ی ۲-۱: تدوام صدرنشینی نوجوانان، شکست جوانان و بزرگسالان

گریشنا: در ادامه‌ی رقابت‌های استانی هلال‌احمر، تیم نوجوانان با پیروزی در مقابل تیم وصال شیراز در صدر جدول ماند اما تیم جوانان در برابر تیم کارا کوار و بزرگسالان  در رقابت با تیم شهید باقری گویم با شکست مواجه شدند.

ادامه صدرنشینی نوجوانان

به گزارش عبدالرضا حسین‌پور؛ نوجوانان هلال احمر که با شایستگی در صدر جدول قرار داشتند برای حفظ صدر‌نشینی خود می‌بایست در بازی با تیم وصال شیراز  نیز به پیروزی می‌رسیدند. محسن محمدی؛ کاپیتان هلال احمر در دقیقه یازده با ضربه سر دیدنی از روی ارسال زیبای کرنر کامیاب، گل اول تیمش را به ثمر رساند. در ادامه و در دقیقه سی‌وشش علیرضا زارعی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا هلال احمر نیمه اول را با حساب دو برصفر از حریف شیرازی‌اش پیش بیافتد.

با شروع نیمه دوم کمی بازی متعادل شد و دو تیم موقعیت‌هایی را بر روی دروازه همدیگر خلق نمودند بازی زیبا و تماشایی ابراهیم کامیاب، بازیکن آینده‌دار هلال احمر و پاس‌های دیدنی‌اش حاضرین در ورزشگاه را به وجد آورده بود.

فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رفت تا این که در دقیقه هفتاد و هشت، تیم وصال از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند هرچند هلال احمری‌ها معتقد بودند توپ از خط دروازه عبور نکرده بود. این گل باعث شد بازی در دقایق پایانی جذاب‌تر دنبال شود.

helal ahmar1
تا این که سوت پایان مسابقه با برتری دو بر یک هلال احمر به صدا درآمد تا نوجوانان هلال احمر با روحیه مضاعف و حفظ صدرنشینی به مصاف دیگر حریفان روند.

برای هلال احمر در این بازی جواد غفاری، عباس اسماعیلی، محسن محمدی، محمد علی کرباسی، امیر حسین فتحی، حسین کشاورز (۸۴آرمین جمالی)، ابراهیم کامیاب، مهدی محمدی، علیرضا زارعی (۷۳منصور سروش)، سید یحیی مجلسی (۷۸فرزاد پورشمسی)، مهدی مهیایی، به میدان رفتند و اکبری، پاک‌سرشت، برازش، مرادی و روستاییان بازیکنان ذخیره هلال احمر بودند.
هلال‌احمر با ۲۵ امتیاز و دو امتیاز بیشتر از سرخپوشان فیروزآباد در صدر قرار دارد. ابوالحسن غلامی سرمربی و حجت عابدی سرپرست این تیم بود. عابدی؛ سرپرست تیم هلال‌احمر پس از بازی گفت:«بازی سختی را پشت سرگذاشتیم و خدا را شکر، برنده شدیم.تمرینات منظم، مدیریت فرسوده به همراه حمایت محسنی؛ رییس جمعیت هلال احمر و تلاش و سخت‌کوشی بازیکنان و کادر فنی علت اصلی این پیروزی‌ها محسوب می‌شود.» او در ادامه گفت:«حالا که به سختی صدر جدول را در اختیار گرفته‌ایم نمی‌گذاریم به راحتی آن را از دست بدهیم.»

helal ahmar4

سقوط جوانان از صدر به رده چهارم

از هفته هفتم لیگ برتر جوانان، تیم هلال‌احمر در کوار به مصاف تیم کارا کوار رفت و در حالی که بازی تا دقیقه نود‌وسه یک بر یک دنبال می‌شد ولی در لحظات پایانی تیم کوار صاحب ضربه پنالتی شد و گل دوم را به ثمر رساندند تا جوانان هلال احمر علی رغم شایستگی متحمل شکست دو بر یک شوند.

امید جوانان هلال احمر به یک بازی عقب افتاده با باران ممسنی است تا صدر جدول را پس بگیرند. این بازی در هفته گذشته به خاطر بارندگی در نورآباد برگزار نشد.

شکستی دیگر در کارنامه بزرگسالان

تیم بزرگسالان هلال‌احمر که هفته قبل در گراش نماینده نورآباد را با چهار گل شکست داده بود امیدوار بودند تا نوار پیروزی‌هایش را با شکست دادن تیم شهید باقری گویم ادامه دهد.

بازی با برتری نسبی تیم گویم شروع شد ولی کم‌کم بازیکنان هلال احمر به خود آمدند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند در دقیقه بیست‌وسه ضربه سرکش خوشرو از کنار دروازه با فاصله‌ای اندک به بیرون رفت.

در حالی که همگان منتظر سوت پایان نیمه اول بودند، مدافعان هلال‌احمر با بی‌احتیاطی یک پنالتی را تقدیم تیم گویم کردند تا هلال احمر یک بر صفر عقب بیافتد.

مصدومیت جوکار و غیبت شمسی،چترابگون ،بلاغی ،مبارکی و گنجی کمی کار را برای هلال‌احمری‌ها سخت کرده بود ولی باز هم بازیکنان جوان این تیم نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردند و در دقیقه شصت‌وپنج توسط علی غلامی به گل مساوی دست یافتند.

هر چند هلال‌احمری‌ها به دنبال گل دوم بودند ولی در حین ناباوری در دقیقه هشتاد‌وپنج در یک ضدحمله و غافلگیری مدافعان دروازه خود را باز شده دیدند تا در نهایت با نتیجه دو بر یک بازنده شوند و برای کشاندن خود به رده‌های بالاترجدول چشم به بازی‌های آینده داشته باشند.

helal ahmar5

5 نظر

  1. در خصوص تیم بزرگسالان و اینکه گفته شده در غیاب بازیکنان ….،فقط توجیه و بهانه آوردن هست.تیمی که شش ماه از تقویم فوتبال یک شهر رو در اختیار گرفته نباید لنگ چدتا بازیکن باشه و بهونه بیاره.
    ۱۲ ساله دارید میرید و جز بهونه هیچی نداشتین

  2. با سلام خدمت مخاطبان، دلسوزان و عزیزان منتقد
    به اطلاع مخاطب دلسوز می رساند قرعه کشی انجام شده مربوط به لیگ برتر نوجوانان است که به صورت رفت و برگشت بازی می شود. و تیم نوجوانان هلال احمر گراش قهرمان فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر استان فارس رایابی به مسابقات کشوری مناطق داشته است که یک دسته از لیگ برتر نوجوانان کشور پایین تر است و به صورت مجتمعی برگزار می شود و برای ارتقاء کیفیت لیگ برتر نوجوانان کشور، در صورتی که تیم هلال احمر گراش در بازی های کشوری مناطق قهرمان شود به لیگ برتر نوجوانان کشور صعود خواهد کرد.
    به اطلاع شما بزرگوار می رساند تیم نوجوانان حافظ امسال بعنوان نماینده استان فارس در لیگ برتر کشور حضور دارد.
    جهت استحضار شما رده بزرگسالان لیگ زیر گروه کشوری مناطق نیز آغاز شده است، ولی در رده های سنی یعنی امید، جوانان و نوجوانان هنوز مسابقات شروع نشده است.
    این رده از برگزاری مسابقات مناطق کشور در واقع برای کیفیت بخشی به لیگ برتر نوجوانان است.
    به اطلاع دوستان می رساند مسابقات کشوری مناطق در رده نوجوانان، که شهرستان گراش به عنوان نماینده استان فارس در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد در تاریخ دی ماه و بهمن ماه به صورت مجتمعی برگزار می شود که تیم نوجوانان هلال احمر در این فاصله زمانی به دنبال میزبانی این دوره از رقابت ها است.
    دوستان در صورتی که سوالات دیگری داشته باشند برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با هیات فوتبال استان فارس و کمیته مسابقات رده سنی تماس حاصل نمایند.
    لازم به ذکر است تیم هلال احمر به عنوان نماینده استان فارس در مسابقات به دنبال میزبانی است و با توجه به مشکلات زیاد مالی و برگزاری چهار رده سنی بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان در مسابقات لیگ برتر فارس نیازمند شدید کمک می باشد لذا از دلسوزان عزیز انتظار می رود از استعداد فوتبال گراش حمایت کنند.

    با تشکر و قدر دانی
    حجت عابدی
    سرپرست تیم نوجوانان هلال احمر گراش

  3. ضمن تشکر از دلسوز و منتقد
    باید خدمت شما عرض کنم که شرکت کردن در مسابقات لیگ برتر استان کار آسانی نیست و هر کسی یک دوره شرکت کند به راحتی خواهد فهمید که چه هزینه های سرسام آوری دربر خواهد داشت
    شما میگی فوتبال گراش بخاطر هلال احمر تعطیل میشه که من کاملا مخالف این حرف شما هستم
    چرا که ما ۱۲تیم در گراش داریم و الان که هیات خواهان برگزاری مسابقات نوجوانان شده است تنها ۵تیم اعلام آمادکی کرده اند!!!که جای تاسف دارد
    و اگر هیات بخواهد بازی برگزار کند چه بسا تیم هلال احمر مانع آن نمیشود بلکه هر کمکی از دستشان ساخته است نیز برای بهتر برگزار شدن انجام میدهد
    در مورد عدم نتیجه گیری باید بگویم دلیلی نمیشود که اگر هلال احمر شرکت میکند باید همه بازیها با اختلاف ببرد!چرا که شما وضعیت فجر و برق و حتی تیم بزرگی مث پرسپولیس یا فولاد رو نگاه کنید تا متوجه شوید فوتبال برد و باخت دارد و برای بهتر شدن باید بدنبال راهکار باشند؛
    ودر جواب دلسوز هم باید عرض کنم که اگر فوتبالی باشند متوجه خواهند شد که سال گذشته نوجوانان تیم هلال احمر با اقتدار قهرمان شد و جواز حضور در مسابقات مناطق کشور را به دست آورد و امسال باید در بهمن ماه در مسابقات متمرکز شرکت نماید که در صورت صعود به مرحله بعد و اگر آنجا بتواند جزءتیمهای اول و دوم شود به مسابقات لیگ دسته یک کشور راه پیدا میکند
    و اگر کمی فکر کرده بودی خودت متوجه میشدی که اگر قرار باشد هر تیمی در استانش قهرمان شود برود لیگ برتر !!باید لیگ برترمان با حضور ۶۰تیم برگزار شود
    در پایان خواهش میکنم بجای حاشیه سازی و ذهنیت منفی و نیر بکار بردنالفاظی مث(فیلم و بازی جدیدو یا دروغ پشت دروغ)بیایید به نمایندگان شهرمان کمک کنیم تا هر تیمی که وارد مسابقات شد با اقتدار قهرمان شود
    ضمن اینکه اینهفته علاوه بر تیم هلال احمر تیم فوتسال شهدا نیز نیاز به حمایت شما همشهریان دارد
    وعده ما جمعه ساعت ۱۴زمین چمن و سالن فوتسال ورزشگاه شهدا گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top