بستن

نایب قهرمانی بدنساز گراشی در مسابقات قهرمانی جهان در کشور روسیه

گریشنا: محمد‌رضا آذرمینا، در مسابقات پرس سینه قهرمانی جهان(RAW) به میزبانی روسیه، با حضور هیجده کشور در دسته‌ی نود کیلو گرم مقام دوم را از آن خود کرد.

به گزارش حسین‌شیری؛ مسابقات پرس سینه قهرمانی جهان (RAW ) با حضور هیجده کشور در روسیه برگزار شد که محمدرضاآذرمینا از ایران در دسته‌ی نود کیلو دراین مسابقات نائب قهرمان شد.

گزارش تصویری این رقابت‌ها را با لنز دوربین روح‌الله نیساری با هم می‌بینیم.

m1

 

 

28 نظر

  1. با‏ ‏عرض‏ ‏تبریک‏ ‏و‏ ‏خسته‏ ‏نباشید‏ ‏خدمت‏ ‏آقای‏ ‏‏ ‏آذر‏مینا‏ ‏
    ان‏ ‏شاء‏ ‏الله‏ ‏همیشه‏ ‏موفق‏ ‏باشی‏ ‏
    و‏ ‏برای‏ ‏گراش‏ ‏افتخار‏ ‏‏آ‏‏فرین‏ ‏

  2. افرین مااااشاللله عالی بود واقعا مایع افتخاره…. عالی بود عالییییی … افتخار میکنیم بت قهرمان…. با افتخار ترین شهر که چه عرض کنم با افتخار ترین کشوری… کاش قدرتو بدونن و زحمتاتو بتونن حس کنن…. خدا یارت

  3. سلام. اگر واقعا بوده خوب هست. در سال های گذشته فیلیپین هم عنوان شد و در شهر بنر زده شد ولی تربیت بدنی استان از چنین مسابقه ای اظهار بی اطلاعی می کرد.و در شهر هم میگفتند تمام عکس ها از دوبی گرفته شده بود.

  4. سال قبل یعنی فیلیپین صحت نداشته؟ شاید این هم صحت نداشته باشه؟ بهتر است واقعیت را به مردم بگیم و خودمان و مردم را سر کار نگذاریم. به نظرم گریشنا باید بذاره تا خود فرد از این صحبتها دفاع کند

  5. به نظرم گریشنا بایستی اول از صحت وسقم یک خبر دقیق مطلع شود بعد اقدام به درج یک مطلب کند. حالا که یک مطلب را درج نموده اید بذارید مردم نظر بدند و اگر واقعیت داشته باشد خود ایشان پاسخ دهند. یعنی این رسم روزنامه نگاری است. پس گریشنا هم مشخص هست در درج این مطلب با دقت عمل نکرده. و در شک و تردید هست.

    1. شهروند عزیز . این سایت فعلا فعالیت خبریش در سطح کراش است . بیایید یاد بکیریم برای که با تشویق جوانان و بزرک جلوه دادن کار های خوبی انجام میدن باعث ایجاد فضای خوبی برای جوانان باشد .تا ایجاد انکیزه بشود برای انها. شاد باشید.

  6. الان برو تو سایت نگاه کن و یک دانشجوی ساکن بومهن براش تقدیر وتشکر زده و تو این وزن مقام نائب قهرمانی را آورده. ویک نفر هم از تهران. به نظرم گریشنا با فدراسیون تماس بگیرند و اگه صحت داشت ان را درج نمایند. اصلا بدون کسب اطلاعات دقیق به نظرم با داشتن یک عکس و نظر خود فرد جالب به نظر نمیاد گزارشی را درج نمود.

  7. چرا ما گراشیها جشم دیدن موفقیت دیگران را نداریم اول اینک نوشته تو عکس مشخصه که خط روسی است دوم اینکه مسابقات مشت ذنی م توسط ۴ فدراسیون متفاوت برگرار می شود و این رشته هم سبک های مختلفی دارد بنابرین انشاله با استقبال با شکوه از ایشان دلگرمی برای دیگر ورزشکاران ایجاد می کنیم

  8. به نظرم باید انسان واقع بین باشد. چند سال قبل بنر زدند فیلیپین کسب مقام نائب قهرمانی بعدش هم روسیه عنوان میشه. مگه میشه یک فرد از کشور برای یک رشته ورزشی خارج بشه ولی فدراسیون خبر نداشته باشه. الان که این طور است. به نظرم گذرنامه ایشان باید کنترل بشه ببینم در این تاریخ از کشور به مقصد روسیه خارج شده یا نه. شک نکن که این عکس ها در دوبی گرفته شده است و اصلا روسیه صحت نداره. به سایت مراجعه کن.

    1. در مورد حضور در مسابقات. آقای آذرمینا به روسیه سفر داشته‌اند و در این مسابقات شرکت کرده‌اند.
      اما در مورد سطح مسابقات باید بررسی بیشتر انجام شود. اعزام از طریق فدراسیون نبوده و به نظر نمی‌رسد مسابقات در سطح یک مسابقات جهانی باشد.

  9. من هم به نوبه ی خودم به دوست عزیزم جناب آقای آذرمینا این موفیقت بزرگ رو تبریک میگم. به امید موفیقت های بیشتر برای تمام گراشی ها.

  10. لطفا لطف کنین نظر های چرت نذارین که مسابقات کاملا رسمی بوده و کاملا در سطح جهانی… تمام اسنادش هست و لطف کنین شمایی که هیچی از ورزش نمیدونین کار ایشون رو خراب نکنین‌… زحمت کسیدن ۱۷۰ کیلو پرس سینه زدن اونوخ شما میگین تقلبیه؟؟؟ متاسفم همشهری…

  11. باسلام و احترام.
    جناب آقای آذرمینا
    کسب مقام دوم مسابقات پرس سینه بین المللی را تبریک عرض می کنم.
    از این افتخارات بزرگ نباید به راحتی گذشت.به امید موفقیت های آتی

  12. تبریک واژه کوچکی است در مقابل زحمات پرتلاش شما دوست عزیز؛
    تبریک ما را بپذیر ؛به امید موفقیت شما در مسابقات آینده

  13. با سلام خدمت همشهریان عزیز
    در خصوص پیام عزیزان که فرمودند سالهای گذشته هم بنر زدند ورزشکار گراشی در مسابقات پرس سینه گلوبال(جهانی) که در کشور فلیپین برگزار شده و مقام قهرمانی را کسب کرده . کاملا صحت داشته و به کشور فلیپین سفر داشته اند . اینکه میگفتند در دبی هستش شایعه مردم بوده.اما این مسابقه گلوبال یک تورنمنت جهانی (بین چند کشور)برگزار میشود و در ایران بر این حکم و مدال ارزشی قائل نمیشوند و تورمنت ها در سایت فدراسیون ثبت نمیشود و این مسابقه جهانی که در روسیه برگزار گردیده مثل همان گلوبال فلیپین هستش و اقای اذرمینا به روسیه سفر داشته اند و مقام نائب قهرمانی را کسب کرده اند. اینو بدونید که از شهرستان گراش یک ورزشکار برون مرزی داشته ایم و این باعث افتخار شهر ماست.

    ولی اما در سال ۲۰۱۱ عزیزانی از گراش به همراه تیم ملی عازم مسابقات اسیایی پرس سینه در کشور تایوان (چین تایپه) شدند که مقامهای قهرمانی را به کشور اوردند و این مسابقه کاملا رسمی و در سایت فدراسون اسیا و بین المللی ثبت شده است
    اسامی عزیزان:
    ابراهیم اسدی در وزن ۵۳kg با رکورد ۱۲۷.۵ کیلوگرم مقام اول
    محسن چترایگون در وزن ۵۹kg با رکورد ۱۱۷.۵ کیلوگرم مقام اول
    محمد سراجی در وزن ۸۳kg با رکورد ۱۷۰کیلوگرم مقام اول

    ادرس سایت هم ۲۰۱۱-ajia-bench-result را وارد کنید فایلpdf ان را دانلود کنید و تمام اطلاعات مسابقه و اسامی نوشته است

    همچنین عکسی از صفحه سایت فدراسیون بین المللی و اسامی عزیزان هم با همکاری گریشنا در سایت قرار میدهیم

  14. سلام
    با تشکر فراوان از اقای emm از اطلاع رسانی کامل و جامع.
    من یه شهروند عادی هستم که کاری به جناح این و اون ندارم.
    ولی خدایی هم هست وارد لینک که بشید دسته -۶۶رو هم نگاه کنید شخصی به نام hamid.matin هم هست که فکر کنم گراشی باشه.درسته مقام ششم رو اورده ولی پرسیدم مثل اینکه این سه نفری که افتخار افرین ایران و گراش بودن تحت نظر این شخص بودن.
    سلامتی ورزشکاران جوانمرد صلوات
    […]

  15. سلام. در جواب به اقای حسین.
    اقای محترم ایشون میگن مسابقه پرس رفتن و همه گفته مسابقه پرس جهانی پس چرا ایشون لیفت و اسکوات رفتن؟ نکنه یه هویی مسابقات از پرس سینه به پاور تغییر کرد؟ اگه دوس داری عکسهای که ایشون دارن لیفت می‌کشن برات ارسال می‌کنم.الان مسابقات در لوکزامبورگ جهانی داره برگزار می‌شه می‌تونی این مسابقات رو دنبال کنی اگه اینستاگرام داری برو لطف کن ایدی theipf رو یه نگاه بنداز.
    وقتی یه خانمی با وزن ۴۷ کیلوگرم می‌آد ۱۳۱کیلو پرس می‌کنه. آقای اذرمینا با ۹۳ کیلو وزن با رکورد ۱۷۰ چندم جهان میشه؟؟؟؟ وقتی یه خانم با وزن ۸۴ کیلو وزن ۱۸۸ کیلو پرس می‌کنه چطور ایشون با ۹۳ کیلو وزن و رکورد ۱۷۰ کیلو می‌شه دوم؟؟؟
    وقتی یه اقایی به نام konovalov می‌آد وزنه ۴۷۰کیلوگرم اسکوات می‌کنه.ایشون با ۱۴۰ کیلو اسکوات چطور دوم می‌شه؟؟ بسی جای شگفتی‌ است. دو حالت داره عزیز من یا ایشون مسابقه‌ای نرفته یا اگه رفته هم چند جانبه بوده. لطفا سایت ipf. رو چک کن.اگه هم نمیدونی ipf مخفف چه کلماتی هست تا بنویسم international powerlifting federation .
    یکم اطلاعاتتو ببر بالا بعد بیا کامنت بذار.چشم و گوش بسته حرف کسیو باور نکن.برو خودت تحقیق کن.تو که اینترنت داری پس تحقیق کن و بعد تصمیم صحیح رو بگیر.

  16. سلام.ماکه درروسیه نبودیم ونمی توانیم قضاوت کنیم اگرتودرست می گویی باهم بریم باشگاه آبشاراندیشه وازنزدیک رکوردمحمدرضاآذرمیناراببینیم.تاقضاوت درستی داشته باشیم.وخودراگناه ی نکنیم.
    من شخصاشاهدبودم در برج۳سال۹۳ درسالن مشتاقی آقای آذرمیناوزن۲۵۰
    کیلوگرم راثبت کرد.که رییس کمیته داوران کشورآقای امیرسالاری این وزنه را تاییدکرد.یادمان نرودآقای آذرمینا۱۳قهرمانی، نایب قهرمانی وسومی کشور را درکارنامه دارد وایشان توانسته۲۵قهرمانی و۲نایب قهرمانی استان فارس رابه خوداختصاص دهد اوتابه الان۹۵حکم قهرمانی داردکه باقی حکم های ایشان
    بین شهرستانهای استان فارس بوده است.
    اگربازهم براین جوان موفق گراشی شک داریم به خانه ی آقای آذرمینابرویم واز نزدیک ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

28 نظر
scroll to top