بستن

برای اولین بار «گراش» در نمایشگاه مطبوعات

هفت‌برکه (گریشنا): برای نخستین بار در سال‌های اخیر، رسانه‌ای از جنوب استان فارس به شکل مستقل در نمایشگاه مطبوعات حضور دارد.

به گزارش گریشنا از شنبه ۱۶ آبان‌ماه ۱۳۹۴ به مدت یک هفته بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات ایران در مصلای بزرگ تهران کار خود را آغاز کرد. افتتاحیه این نمایشگاه یکشنبه ۱۷ آبان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود.

نخستین شماره دو هفته‌نامه گراش در زمان برگزار نمایشگاه مطبوعات منتشر می‌شود و این نشریه به صورت مستقل در غرفه ۱۳۶ نمایشگاه میزبان اهالی رسانه است. در غرفه ۱۳۶ رسانه‌های متعلق به موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش در کنار یکدیگر حضور دارند. چهار رسانه شامل هفته‌نامه خبری گراش، پایگاه خبری هفت‌برکه (گریشنا)، ماهنامه فرهنگی هیمه و نشریه ادبی اینترنتی الف، به این نمایشگاه رفته‌اند و در روزهای برگزاری مدیران این رسانه‌ها با مراجعه‌کنندگان گفتگو می‌کنند.

محمد خواجه‌پور مدیر مسئول نشریه گراش در مورد دلیل حضور در نمایشگاه گفت: «نمایشگاه مطبوعات محل حضور رسانه‌های بزرگ و سراسری است و رسانه‌های محلی کمتر در نمایشگاه حضور دارند. اما برای استفاده از تجربیات دیگر رسانه‌ها و همین‌طور مرتبط شدن با رسانه‌های ملی با هدف پوشش بهتر اخبار شهرستان و جنوب استان فارس در نمایشگاه امسال حاضر شده‌ایم.»

خواجه‌پور از همشهریان ساکن تهران دعوت کرد تا از نمایشگاه مطبوعات و غرفه ۱۳۶ بازدید کنند.

20151107_Matbohat

 

Matboat

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

11 نظر

  1. اححححسسسسننننتتتتت. مایه افتخار و خوشحالیه. از […] همه زحمتکشان موسسه هفت برکه و گریشنای عزیز. لطفا اگه ممکنه در مورد دو هفته نامه گراش بیشتر توضیح بدین. موفق باشید.

  2. سلام و خسته نباشید خدمت تمامی زحمت کشان عرصه خبر و خبرگزاری.در شهرستان گراش.
    خدا قوت .موفق باشید جناب خواجه پور و دوستان همراه و زحمت کش

    1. با سلام و خسته نباشید به جناب آقای خواجه پور و زحمتکشان محترم!!
      کار بزرگ و خوبی رو انجام دادین.
      ان شالله بازم تو همچین مراسماتی خوش بدرخشین.
      درود بر موسسه فرهنگی هنری هفت برکه
      موفق و سربلند باشید.

  3. دیروز عصر که برای دیدن یکی از دوستانم به نمایشگاه مطبوعات سری زدم توی یکی از راهروها یهو با اسم “گراش” چشمام برق زد و رفتم جلو تر دیدم دوستان گراشی توی غرفه ایستادن و با استقبال گرم خودشون ما رو خوشحال تر کردند.
    واقعا خوشحال شدم از اینکه امسال توی نمایشگاه مطبوعات اسم گراش رو می بینم،
    همیشه سربلند و برقرار باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top