بستن

راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در گراش و ارد

گریشنا: راهپیمایی سیزده آبان در شهرستان گراش از دو مسیر مدرسه‌ی سیدالشهدا (ع) و میدان شهید بهشتی به سمت حسینیه‌ چهارده‌ معصوم (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ این برنامه از ساعت ۱۰شروع شد و بعد از اتمام راهپیمایی، مردم برای شنیدن قطعنامه و سخنان امام‌ جمعه در حسینیه‌ی چهارده معصوم (ع) تجمع کردند.

aban13

همچنین، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد؛ راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان همچنین با شکوه و عظمت خاصی در بخش ارد همزمان با تمام نقاط کشور برگزار شد.

فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ساعت ۸:۳۰ صبح از جلوی حوزه‌ی مقاومت بسیج شهدای ارد با حضور گسترده‌ی مردم و دانش‌آموزان تمام مدارس در مرکز بخش ارد طنین‌انداز شد.

این راهپیمایی باشکوه از جلوی حوزه مقاومت بسیج تا حسینیه ارشاد ادامه داشت و راهپیمایان فریادهای “گفته چنین رهبر بیدار ما / هیچ اعتمادی نیست بر آمریکا”، “مرگ بر آل سعود جنایتکار”، “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” سر می‌دادند.

در محل حسینیه ارشاد، روزنامه دیواری‌های دانش‌آموزان مدارس بخش ارد در مورد روز دانش‌آموز در معرض دید عموم قرار گرفت. راهپیمایی با شعرخوانی و دیکلمه خوانی دو نفر از دانش‌آموزان و سپس سخنرانی امام جمعه بخش ارد و قرائت قطعنامه به پایان رسید.

گزارش تصویری راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در شهرستان گراش و بخش ارد را از لنز دوربین‌های محمد جهاندیده، محمد‌رستم‌پور و یونس آفتاب می‌بینیم.

arad3

aban1

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top