بستن

شناگران برتر دانش‌آموز مشخص شدند

گریشنا: به مناسبت روز دانش‌آموز، بیش از هشتاد شناگر دانش‌آموز در چهار رده‌ی سنی در مجموعه‌ی استخر و سونای آبشار اندیشه مسابقه‌ی شنا دادند.
به گزارش روابط عمومی هیات شنای شهرستان گراش؛ این مسابقه روز پنج‎‌شنبه، هفتم آبان‌ماه برگزار شد. هیات شنا، شیرجه و واترپلوی شهرستان گراش، فرهنگ‌سرای آبشار اندیشه و انجمن دانشجویان و دانش‌آموختگان تربیت بدنی گراش برگزارکننده‌ی این دوره از مسابقات شنای دانش‌آموزی‌ بودند.
در رده‌ی زیر هشت سال، ماده شانزده متر کرال سینه، سینا باقرزاده از مدرسه‌ی شهید بهزادی، علی‌رضا عظیمی از مدرسه‌ی شهید رامیارپور، محسن مهیایی از مدرسه‌ی شهید بهزادی، مهدی نوروزی، محمدهادی جنگجو و علی حسینی‌فرد از مدرسه‌ی شهید بهزادی به ترتیب بر سکوی اول تا ششم این مسابقات ایستادند.
اما در همین رده‌ی سنی، در ماده شانزده متر کرال پشت، علی‌رضا عظیمی از مدرسه‌ی شهید رامیارپور، مهدی نوروزی، محسن مهیایی از مدرسه شهید بهزادی؛ سینا باقرزاده، محمدهادی جنگجو و علی قائدی از مدرسه‌ی شهید بهزادی مقام اول تا ششم را به دست آوردند.

shena2
در رده‌ی سنی ۹ تا ۱۰ سال، ماده‌ی ۳۳ متر کرال سینه، محمدابراهیم آتشی از مدرسه بهزادی، امیر‌محمد بیگلری از مدرسه پیام‌آوران، رضا نورافکن از مدرسه شهید بهزادی، عدنان صالحی از مدرسه فرامرزی، مهدی دبستان از مدرسه شهید عالمی و ابوالفضل خنده از مدرسه رامیارپور در لیست مقام‌آوران این مسابقات قرار گرفتند.
در همین رده‌ی سنی، در ماده‌ی ۳۳ متر کرال پشت، امیر محمد بیگلری از مدرسه‌ی پیام‌آوران، محمد‌ابراهیم آتشی از مدرسه شهید بهزادی، ابوالفضل خنده از مدرسه شهید رامیارپور و رضا نورافکن از مدرسه شهید بهزادی اول تا چهارم شدند.
اما در ماده‌ی ۳۳ متر شنای قورباغه، محمد‌ابراهیم آتشی از مدرسه شهید بهزادی، امیر‌محمد بیگلری از مدرسه‌ی پیام‌آوران، علی نوروزی از مدرسه فرامرزی، عدنان صالحی از مدرسه فرامرزی و ابوالفضل خنده از مدرسه رامیارپور عناوین اول تا پنجم را کسب کردند.
در رده‌ی سنی یازده تا دوازده سال، ماده ۳۳ متر کرال سینه، مهدی صادق‌فرد از مدرسه بهزادی، حسین صافی از مدرسه مهر سلیمی، حسن خواجی از مدرسه غدیر، میثم جنگجو و مرصاد جنگجو از مدرسه شهید عالمی و آرتین صفری از مدرسه‌ی شهید عالمی موفق شدند مقام اول تا ششم را از آن خود کنند.
در ماده‌ی ۳۳ متر کرال پشت، مهدی صادق‌فرد از مدرسه شهید بهزادی، میثم جنگجو و حسین صافی از مدرسه مهر سلیمی، حسن خواجی از مدرسه غدیر، مرصاد جنگجو از مدرسه عالمی، و مسعود صادقیان از مدرسه سعادت به ترتیب نفرات برگزیده این رقابت‌ها بودند.
در ۳۳ متر شنای قورباغه نیز مهدی صادق‌فرد از مدرسه شهید بهزادی، میثم جنگجو و حسن خواجی از مدرسه غدیر، مرصاد جنگجو از مدرسه عالمی، محمد‌علی دبستان از مدرسه غدیر و حسین هرمی از مدرسه عالمی مقام اول تا ششم را به دست آوردند.

shena1
در رده‌ی سنی سیزده تا چهارده سال، ماده ۶۶ متر کرال سینه، علی رهنورد، علی دلخوش، امیرحسین رشیدی از مدرسه سعادت، عبدالرسول عاشوری، محمد آب‌افکن، علی قربانی از مدرسه شهید عالمی به کسب مقام اول تا ششم رسیدند.
در ماده ۳۳ متر شنای قورباغه، علی رهنورد و علی آتشی از مدرسه شاهد، علی دلخوش و امیرحسین رشیدی از مدرسه سعادت، علی قربانی از مدرسه عالیان، حامد نخبه از مدرسه سعادت نفرات برتر بودند.
در ماده ۳۳ متر کرال پشت، علی رهنورد، امیرحسین رشیدی، و علی دلخوش از مدرسه سعادت، عبدالرسول عاشوری از مدرسه عالیان، علی آتشی از مدرسه شاهد و مهدی زارع از مدرسه عالیان موفق به کسب مقام‌های اول تا ششم شدند.
و در نهایت در ماده‌ی ۳۳ متر پروانه، علی رهنورد اول شد؛ امیر‌حسین رشیدی و علی دلخوش از مدرسه دلخوش مقام دوم و سوم را به دست آوردند؛ و علی آتشی از مدرسه شاهد مقام چهارم را از آن خود کرد.
فروزان به عنوان سرداور، مهرابی به عنوان داور استارتر، وفایی‌فرد به عنوان داور وقت‌نگهدار، سراجی و کارگر به عنوان داوران برگشت و فقیهی و جبرالدینی به عنوان داوران رده‌بند در برگزاری این مسابقات همکاری داشتند.
هماهنگ کنندگان این مسابقات نیز خوشبخت در رده زیر ۸ سال، آرمان‌مهر در رده ۹ تا ۱۰ سال، نوروزی در رده ۱۱ تا ۱۲ سال و افسانه در رده ۱۳ تا ۱۴ بودند. پورشمسی به عنوان هماهنگی صوت و خانم‌ها محسنی و جعفریان در سمت منشی با این گروه همراه بودند.
هیات شنای شهرستان گراش از محسن افشار به خاطر همکاری با هیات شنا در برگزاری این مسابقه تشکر ویژه‌ای دارد.

shena

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top