بستن

باران در ممسنی، گل‌باران در گراش

 گریشنا: در هفته‌ای که بارش باران بازی‌های لیگ برتر فوتبال فارس را در شهرستان ممسنی تعطیل کرد، تیم‌های بزرگ‌سالان و نوجوانان هلال‌احمر در ورزشگاه شهدای گراش با دو برد ۴ بر صفر، گل‌باران به راه انداختند. 

نوجوانان هلال‌احمر با برد این هفته، به تنهایی در صدر قرار گرفتند. جوانان با وجود برگزار نشدن بازی خود، همچنان صدرنشین هستند و بزرگ‌سالان نیز کمی به وضعیت خود سر و سامان دادند و تا رده هفتم جدول بالا آمدند.

helal ahmar4

گل‌باران در دقایق پایانی

در هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان فارس، جمعه، هشتم آبان ماه با پیروزی هلال احمر گراش در مقابل شهرداری نورآباد ممسنی به پیروز پر گل چهار بر صفر رسید.

به گزارش حجت عابدی؛ در این دیدار نادر بختیار؛(دروازبان) غلامرضا جوکار، مرتضی چوبین، خلیل کهندلی، مصطفی رادمرد، سعید بلاغی، مرتضی دانیالی(علی غلامی۵۷)، ابوالفضل مبارکی(مرتضی کمالی۷۶)، محمد خشرو، محمد‌جواد آذرایین و علی زاهدی(سعید چترآبگون۶۷) به مربی‌گری خلیل اغواری و سرپرستی قاسم فرسوده به میدان مسابقه رفتند.

پاس در عمق علی زاهدی و ضربه تماشایی سعید بلاغی بازیکن شماره ۷۷ هلال‌احمر در دقیقه هیجده، هلال احمر را یک بر صفر از نورآباد ممسنی جلو انداخت.

نیمه اول بازی با یک گل به نفع تیم هلال‌احمر و دریافت یک کارت زرد برای بازیکن نورآباد ممسنی به پایان رسید. در نیمه دوم تیم فوتبال شهرداری نور‌آباد ممسنی بازی را هجومی شروع کرد اما در دقیقه پنجاه‌وپنج، ابراهیم حسینی بازیکن شماره شش نورآباد دومین کارت زرد خود از غلامحسین خورشیدی داور مسابقه دریافت و از زمین اخراج شد. به دنبال آن اعتراض علی رضایی مربی تیم نورآباد  باعث شد او هم به بیرون از نیمکت ذخیره هدایت شود.

دقیقه پنجاه‌وهفت در اولین تعویض هلال‌احمر علی غلامی به جای مرتضی دانیالی وارد زمین شد و در دقیقه پنجاه‌وهشت صادق رضایی از نور‌آباد ممسنی جای خود را به یعقوب زارع داد.

تعویض دوم هلال‌احمر با ورود سعید چترآبگون به جایی علی زاهدی در دقیقه شصت‌وهفت همراه شد و در دقیقه شصت‌وهشت سعید بلاغی زننده اولین گل هلال احمر از داور کارت زرد گرفت.

مرتضی کمالی سومین تعویض هلال احمر بود که در دقیقه هفتاد‌وشش جای ابوالفضل مبارکی را در زمین گرفت تا جریان بازی هجومی تیم هلال احمر شکل بگیرد.

هلال‌احمر در دقیقه هشتاد‌وشش در حالی که علی غلامی پا به توب زمین حریف را در‌می‌نوردید، با اشتباه مدافعان نورآباد و استفاده از موقعیت محمد جواد آذرایین، به گل دوم رسید.

در تعویض دوم تیم فوتبال شهرداری نورآباد ممسنی، احمد موسوی از زمین خارج و علی حسینی وارد زمین شد و سومین تعویض نور‌آباد در دقیقه هشتاد‌ونه با ورود امین رضایی و خروج حمید دهقان همراه بود.

در دقیقه نود این بار قاسم میرزایی دروازبان تیم نورآباد از دست داور کارت زرد را گرفت.

گل سوم هلال احمر در دقیقه هشتاد‌ونه توسط بازیکن شماره هفت هلال‌احمر سعید چترابگون به ثمر رسید تا هلال احمر سه بر صفر در دقایق پایانی این دیدار از نورآباد جلو بیافتد اما سعید بلاغی در سومین دقیقه وقت اضافه این دیدار چهارمین گل هلال‌احمر را به ثمر رساند تا شهرداری نورآباد در ورزشگاه شهدای گراش شاهد شکست سختی از تیم هلال احمر باشد.

غلامحسین خورشیدی داور وسط، علیرضا سپاه‌پور، مهدی ظهرابی و حسینی یزدانی اکیپ داوری این بازی را تشکیل دادند و باقر سیستانی به عنوان ناظر داوری و علی شعبانی به عنوان نماینده هیات استان بر برگزاری این مسابقه نظارت داشتند.

helal ahmar11

هفته هشتم پانزدهم آبان ماه هلال احمر گراش به مصاف تیم شهید باقری جویم می‌رود.

لیدوما – پادنا میمند (عدم برگزاری)

آلپ سون قشقایی ۱-۱ امیر کبیر

هلال احمر ۴-۰ شهرداری نورآباد

استقلال لار ۲-۳ آرمان صدرا

گلستان فاروق ۲-۱ باقری گویم

عقاب شیراز۰-۰ بسیج پاسارگاد

در جدول رده‌بندی عقاب شیراز و آرمان صدرا با ۱۵ امتیاز صدرنشین هستند و تیم هلال‌احمر گراش با ۲ برد، ۲ تساوی و ۳ باخت، هشت امتیاز به دست آورده است و در رده هفتم قرار دارد.

جوانان بازی نکردند و صدرنشین ماندند

از سری مسابقات لیگ برتر جوانان استان فارس، تیم جوانان هلال احمر گراش پنجشنبه، هفتم آبان مهمان تیم باران ممسنی بود که به دلیل باران شدید در این شهرستان، این بازی به تعویق افتاد.

در  هفته هشتم پنجشنبه چهاردهم آبان ماه تیم جوانان هلال احمر در کوار به مصاف تیم کارا این شهرستان خواهد رفت.

باران ممسنی – هلال احمر گراش (عدم برگزاری)

وصال شیراز ۲ – ۰ سایپا لامرد

امید قائمیه یک-صفر ۲۲ بهمن شیراز

در جدول هفت تیمی رقابت‌های لیگ برتر جوانان همه تیم‌ها مدعی هستند چهار تیم هشت امتیازی، دو تیم هفت امتیاز و یک تیم شش امتیازی در این جدول حضور دارند. هلال‌احمر با وجود برگزار نشدن بازی این هفته با هشت امتیاز و تفاضل گل ۳+ همچنان صدرنشین است.

helal ahmar6

آتش‌بازی نوجوانان برای تصاحب صدر جدول

هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان فارس پنجشنبه، هفتم آبان ماه هلال احمر گراش در ورزشگاه شهدای این شهرستان میزبان تیم فجر صفا شهر بود که این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به نفع هلال‌احمر گراش به پایان رسید.

در این دیدار امیر اکبری(دروازبان)، عباس اسماعیلی، محمد‌علی کرباسی، امیر حسین فتحی(امیر حسین رحمانیان ۷۷)، ابراهیم کامیاب، محمد حسین کشاورز، آرمین جمالی، مهدی مهیایی، سید یحیی مجلسی، علیرضا زارعی(محمد کاظم روستائیان ۸۰) به کاپیتانی محسن محمدی (فرزاد پورشمسی ۷۵)و سرپرستی حجت عابدی و ابوالحسن غلامی پا به میدان گذاشتند.

محمد جواد غفاری، منصور سروش، محمد‌رضا برازش، حمید رضا پاک‌سرشت، احمد‌رضا مرادی و محمد‌امین هنر نیمکت ذخیره تیم هلال احمر را تشکیل دادند.

در دقیقه بیست این دیدار سانتر از جناح راست و ضربه سر ابراهیم کامیاب هلال احمر را صاحب اولین گل کرد. ابراهیم کامیاب بازیکن خوش تکنیک هلال احمر با این گل در این بازی‌ها ۹ گل به ثمر رسانده است.

در دقیقه سی‌وپنج مهدی مهیایی مهاجم تیز پای هلال‌احمر توانست در حرکت زیبا هلال احمر را دو بر صفر جلو بیندازد تا نیمه اول این بازی دو بر صفر به نفع نوجوانان هلال احمر به پایان برسد.

گل سوم هلال احمر در دقیقه شصت توسط بازیکن شماره هفت سید یحیی مجلسی با پاس به عمق مهدی مهیایی و در یک ضربه تک به تک به ثمر رسید. مجلسی دومین گل خود را به ثمر رسانده است و چهارمین گل هلال احمر توسط مهدی مهیایی در دقیقه هفتاد‌وچهار به ثمر رسید مهیایی با این گل سه گله شد.

نوجوانان فجر صفا شهر در حملات خود به سد محکم دفاعی اسماعیلی، کرباسی، محمدی و فتحی برخورد کردند و نتوانستند در این بازی به گل برسند.

در هفته دهم هلال احمر با ۲۲ امتیاز و  دو امتیاز بیش از سرخپوشان فیروز آباد به تنهایی در صدر جدول قرار دارد.

در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال استان فارس،پنجشنبه، چهاردهم آبان ماه ساعت دو بعد از ظهر نوجوانان هلال احمر در خانه میزبان وصال شیراز است.

هلال احمر ۴-۰ فجر صفا شهر

ستاره جنوب کوار ۰ -۲ پیروانی

وصال ۳-۳ ستارگان قائمیه

سرخپوشان فیروزآباد ۰-۰ پیام

توکلی داراب – سلمان کازرون (عدم برگزاری)

کمیته هواداران تیم فوتبال هلال‌احمر گراش از حضور تماشاگران، حامیان جامعه فوتبالی، حاج نجات آشفته، مهدی مهروری، کمیته دواران، رئیس هیات فوتبال، نیروی انتظامی و هلال احمر تشکر کرد.

helal ahmar2

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top