بستن

بازدید امام جمعه از مرکز بهداشت گراش

گریشنا: حجت‌‌ الاسلام و المسلمین حسینی، امام جمعه گراش، با هدف اطلاع از چگونگی خدمات‌رسانی به  مردم به صورت سرزده از معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی گراش، مستقر در درمانگاه علی بن ابیطالب (ع)، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی؛ امام جمعه گراش ضمن بازگو کردن درخواست‌های مردم از این معاونت گفت: «خدمات به مردم در هر اداره‌ای باید به نحو مطلوب صورت گیرد و کم‌کاری و عدم حضور مسوولین و کارکنان هر اداره به هیچ عنوان پذیرفته نیست.» او افزود: «بنده این گلایه را در جلسه فرمانداری نیز مطرح کرده‌ام و امیدوارم شهرستان گراش روز به روز در امر خدمت‌رسانی به مردم موفق‌تر عمل کند.»

حجت الاسلام حسینی از قسمت‌های مختلف این معاونت بازدید کرد و در جریان چگونگی خدمات‌رسانی بهداشتی به مردم قرار گرفت. او گفت: «مردم شهرستان گراش بسیاری از مشکلات را به دفتر امام جمعه انتقال می‌دهند و وظیفه‌ی ماست که برای بررسی این مشکلات اقدام نماییم.»

در این بازدید که دکتر احمد عبدالهی، قائم مقام دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، نیز حضور داشت، امام جمعه شهرستان گراش در مورد مشکلات بهداشتی درمانی بخش ارد و فداغ و روستاهای توابع شهرستان نیز مطالبی بیان کرد و خواستار تسریع در رفع مشکلات موجود شد.

دکتر احمد عبدالهی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور امام جمعه گراش در معاونت بهداشتی، دغدغه‌های او را ارزش‌مند دانست و گفت: «رفع مشکلات بخش ارد و فداغ و روستاهای اطراف و درخواست‌های امام جمعه شهرستان را در اولویت کار خود قرار می‌دهیم و ان‌شالله با همدلی و همکاری و تعامل بتوانیم بهترین خدمت‌رسانی به مردم را انجام دهیم.»

hoseni

4 نظر

  1. در جواب به دوست اردی دستهای پشت پرده در دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان گراش هست که هیچ کاری از دست دکتر عالیقدر عبداللهی برنمیاد.مثل قضیه اخراج دکتر بهمنی

  2. یک مسوول باید به وظیفه اش عمل کند اگر نکرد ، یا نمیتواند یا نمیخواهد که در هر دو صورت ماندنش در آن مسولیت خلاف و خیانت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top