بستن

برنامه‌های هفته کتاب: از ثبت‌ نام رایگان تا رونمایی

گریشنا: ستاد بزرگ‌داشت هفته کتاب با حضور آیینه‌افروز، مسئول اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ و رهبر، مسئول کتابخانه‌های عمومی شهر؛ در کتابخانه‌ی عمومی آبشار اندیشه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا، صبح امروز، هفتم آبان‌ماه، با نزدیک شدن به هفته‌ی کتاب و کتابخوانی در ستاد بزرگداشت هفته کتاب، برنامه‌هایی به همین منظور تنظیم شد. محمد ناصری، عضو شورای شهر؛ و جعفر رسولی‌نژاد و عبدالعلی صلاحی، اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیز در این جلسه حضور داشتند.

برگزاری جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان در روز یک‌شنبه، بیست و چهارم آبان‌ماه، مصادف با روز کتاب؛ برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت «کتاب، کتابخانه و کتابخوانی» با همکاری کانون پرورش فکری شهر گراش در کتابخانه عمومی آبشار اندیشه در روز سه‌شنبه‌، بیست و ششم آبان ماه؛ برگزاری جلسه‌ی رونمایی و نقد کتاب مولفین شهرستان با حضور نویسندگان و علاقه‌مندان به کتاب با همکاری اداره فرهگ و ارشاد در تاریخ بیست‌ و هفتم آبان ساعت ۲۰ در محل سینما شهر؛ برپایی نمایشگاه کتاب در محل باغ ملی با تخفیف حداقل سی‌ درصد؛ برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از فعالان عرصه‌ی کتاب و کتابخوانی در شهرستان ساعت ده صبح روز پنج‌شنبه، بیست‌ و هشتم آبان‌ماه در محل سینما شهر؛ حضور رییس اداره‌ کتابخانه‌های عمومی شهرستان در نماز جمعه برای ارائه گزارش به عنوان سخنران پیش از خطبه با هماهنگی ستاد نماز جمعه؛ هماهنگی با ادارات آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه جهت بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب از کتابخانه‌ها و عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی؛ ثبت‌نام رایگان از مراجعه‌کنندگان به کتابخانه‌های عمومی از بیست‌ و چهار تا سی‌ام آبان ماه؛ و ارائه خدمات اینترنتی با تخفیف پنجاه درصد در کتابخانه آبشار اندیشه از جمله برنامه‌هایی است که برای این هفته در نظر گرفته شده است.

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهر در این جلسه گفت: «از مردم و خیرین تقاضا داریم تا برای اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی یا پرداخت وجوهاتی جهت خریداری کتاب با این اداره همکاری داشته باشند.»

1jalaseh 2jalaseh

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. تیم فوتبال هلال احمر با پخش کردن کتاب در بین بازیکنان و تماشاچیان کمک به ترویج فرهنگ کتابخانی کرد اما ابی از اب به خاطز این حرکت قشنگ تکون نخورد حالا دور هم جمع شرن که چی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top