بستن

ناوگان مینی‌بوس‌های شهری نوسازی خواهد شد

گریشنا: با پایان قرارداد هفت‌ساله رانندگان مینی‌بوس‌های خطی، ناوگان مینی‌بوس‌رانی شهری گراش نوسازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا، با پایان یافتن مهلت قرارداد هفت ساله‌ی فعالیت خط‌ واحد‌های سطح شهر، چهارشنبه ۲۹ مهرماه ۱۳۹۴ جلسه‌ای با حضور راننده‌‌های این مینی‌بوس‌ها در دفتر شورای شهر با محوریت تحویل نهایی سند مینی‌بوس‌ها به رانندگان برگزار شد.

زحمت‌کشان، مسئول سازمان حمل و نقل شهرستان، به راننده‌ها قول مساعد می‌دهد که تا دو روز آینده نسبت به تحویل سند اقدام شود و در مورد وضعیت آینده خطوط مینی‌بوس‌رانی می‌گوید: «در نظر داریم  در این مدت تاکسی‌پلاکی‌ها که در خط لار و گراش فعالیت دارند به کار خودشان ادامه دهند و روزی سه تا چهار ساعت در سطح شهر برای ارائه خدمات به همشهریان فعال باشند. بعد از آزاد شدن مینی‌بوس‌ها نیز دستگاه مینی‌بوس نو را جایگزین آن‌ها می‌کنیم تا در ادامه‌ی خدمت‌رسانی به همشهریان، مسیرهای قبلی را طی کنند. در حال حاضر هزینه‌ی استفاده از خط‌‌ واحدهای درون شهری پانصد تومان در نظر گرفته شده که البته این میزان در هر سال متغیر است.»

روستائیان راننده‌ی یکی از خط واحد‌ها که در این جلسه حاضر است می‌گوید: «دلیل کم‌رنگ شدن فعالیت خط واحدها، تمام شدن قرارداد هفت‌ساله بین راننده‌ها و سازمان حمل و نقل و شهرداری است. بعد از تحویل سند به راننده‌ها، طی جلسه‌ای که با حضور مسئولین سازمان حمل و نقل و شهرداری و همچنین راننده‌ها خواهیم داشت، مشخص می‌شود که آیا بعد از پایان قرارداد باز هم خط واحد‌ها فعال خواهد ماند یا خیر. البته از بین هفت نفر راننده‌ای که در خط واحد‌ها مشغول به کار بودند، حداقل چهار نفر باید انصراف بدهند، چون موقعیت شهر به گونه‌ای است که وجود سه راننده برای حمل و نقل مسافرین در سطح شهر کفایت می‌کند. اگر تعداد راننده‌ها بیشتر باشد، کم بودن مسافر باعث ضرر و زیان راننده‌ها خواهد شد.»

 

mine boos

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. با سلام
    از بچه های سازمان حمل ونقل همگانی گراش و حومه خصوصآ اقای
    زحمتکشان ممنونیم که با تلاش و کوشش سازمان حمل ونقل را اداره و با رانندگان متخلف برابر قانون از طریق بازرس برخورد و موجبات رضایت و امنیت خاطر شهروندان گراشی را فراهم مینماییند.
    دست مریضاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top