بستن

کتابخوانی بین دو نیمه فوتبال

گریشنا: به منظور ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه باشگاه هلال‌احمر با همکاری بنیاد فرهنگی مذهبی مهدی موعود (عج) در نیمه بازی دو تیم هلال احمر گراش و ستارگان قائمیه کازرون در ورزشگاه شهدا، اقدام به پخش کتاب کردند.
به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش؛ سرپرست تیم نوجوانان هلال احمر گفت:«این اقدام شایسته و زیبا در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه و آشنایی نوجوانان با سبک زندگی بزرگان و علمای دینی، توسط بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) انجام گرفت.»
حجت عابدی با بیان این که  ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی نقش تاثیر‌گذاری در ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه دارد، اظهار داشت:«یکی از راه‌های مهم و تاثیر‌گذار ترویج فرهنگ مطالعه، هدیه کتاب است و باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر در این راستا پیش قدم شد.»
وی با اشاره به برنامه‌های باشگاه هلال‌احمر در هفته دفاع مقدس افزود:«در هفته گرامیداشت دفاع مقدس تجلیل از مقام جانبازان و دیدار با خانواده معظم  شهدا، حضور در مراسم و برنامه‌های این هفته و گلباران قبور مطهر شهدا را در برنامه‌های فرهنگی باشگاه داشتیم و در دهه محرم قرار است با همکاری بازیکنان خیمه حضرت امام حسین(علیه‌السلام) را برپا کنیم.» 
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی هنر‌پیشه؛ نماینده کانون فرهنگی مذهبی مهدی موعود (ع) هدف خود را ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در جامعه عنوان کرد.
تعداد صد جلد کتاب زندگی به سبک روح الله با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان در ورزشگاه شهدا بین بازیکنان تیم میزبان و مهمان و تماشاگران توزیع شد.
ketab2

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

5 نظر

  1. کار بسیار خوبیه ترویج این فرهنگ کتاب خوانی و بهتره سرپرست محترم تیم فضای درون تیم رو بیشتر کنترل کنن تا خلاف وارد فوتبال نشه البته این مشکل در تمام تیم ها هست چون این تیم معروف تر و موفق تر هست واسه شهر گفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top