بستن

دستگاه‌های جدید تشخیص سرطان در مرکز پیشگیری از سرطان گراش

گریشنا: با خرید دستگاه اندوسکوپی و کولونوسکوپی و نصب و راه‌اندازی آن در مرکز پیشگیری از سرطان بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش، پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان‌های دستگاه گوارش (معده و روده) انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی، دکتر فیروزه زارعی، متخصص بیماری‌های داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد، که برای اولین روز جهت انجام اندوسکوپی و کولونوسکوپی بیماران در مرکز پیشگیری از سرطان حضور داشت، در گفت‌وگو با روابط عمومی علوم پزشکی گفت: «خرید این دستگاه پیشرفته برای مرکز پیشگیری از سرطان بیمارستان گراش بسیار ارزشمند است و پس از این نیاز نیست بیماران برای تشخیص بیماری‌های دستگاه گوارش به مرکز استان مراجعه کنند و در بحث زمان و هزینه بسیار برای مردم شهرستان سودمند است.«

وی در ادامه درباره این دستگاه گفت: «ما می‌توانیم با انجام اندوسکوپی و کولونوسکوپی، وجود بیماری‌های معده و روده که شاید به سرطان منجر شود را سریع تشخیص دهیم و با نمونه‌برداری و درمان لازم از سرطان‌های شایع دستگاه گوارش جلوگیری کنیم.»

ando11

دکتر زارعی قرار است هر دو هفته یک روز، در روزهای پنجشنبه، در مرکز پیشگیری از سرطان بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش، بیماران را ویزیت کند.

به نقل از کارشناس مرکز پیشگیری، مردم می‌توانند برای اخذ نوبت هر روز به این مرکز مراجعه کنند و روزهای حضور دکتر زارعی ده تا پانزده بیمار ویزیت می‌شود که در صورت نیاز و تقاضا، تعداد ویزیت‌شوندگان افزایش خواهد یافت.

دکتر سید جواد محقق قائم مقام بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش و معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی نیز درباره خرید این دستگاه گفت: «این دستگاه به قیمت یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال توسط بانی خیر بیمارستان خریداری شده است. این دستگاه ساخت کشور ژاپن است  و یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها محسوب می‌شود.»

ando22

ando

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

5 نظر

  1. خداوند سایه حاج شیخ احمد از سر مردم گراش کم نکند،ان شاالله زودتر شفا عاجل بگیرد بحق این شبهای عزیز،الهی امین

  2. با تشکر فراوان از استاد ارجمند جناب دکتر عبدالهی ریاست مرکز پیشگیری از سرطان و دکتر محمدی قائم مقام ایشان و دیگر عزیزانی که برای راه اندازی بخش کولونوسکوپی و اندوسکوپی زحمت کشیدن خدا قوت وهمچنان بانی خیر عزیز که انشاالله هر چه زودتر سلامتی خودشونو بطور کامل بدست بیارن امروز اولین روز کاری خانم دکتر زارع بود خداراشکر چندین موارد اندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام گرفت و این برای منطقه خیلی ارزشمنده تا کنون همه ی بیماران به جهرم و شیراز مراجعه میکردن ولی به امید خدا مرکز پیشگیری از سرطان گراش بخش اندوسکوپی و کولونوسکوپی خود را امروز افتتاح و راه اندازی کرد

  3. خدا هر چی توی دل خیرین هست بهشون بده
    اگر در گراش إمکانات رفای و هتل ساخته بشه با وجود این همه پیشرفت که در بیمارستان گراش هست میشود از کشورهای دیگه هم بیماران جذب گراش کرد و گراش رو قطب درمانی منطقه کرد

  4. استاد ارجمند جناب آقای دکتر عبداللهی دلسوزی شما ستودنی است.تشکر از بانی خیر و جناب آقای دکتر محقق و پرسنل زحمت کش مرکز آموزش درمانی امیرالمؤمنین

  5. خداوند سایه حاج شیخ احمد و دیگر عزیزان خیر و زحمت کش که برای بیمارستان گراش و پیشرفت آن تلاش میکنند، از سر ما مردم گراش کم نکند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top