بستن

نگاهی به فعالیت‌های پست در روز جهانی پست

گریشنا: هفدهم مهرماه، به مناسبت روز جهانی پست، اعضای شورای شهر، رییس جمعیت هلال احمر و هیات امنای کانون روایت آفتاب با حضور در اداره پست گراش، با رییس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کردند.
مهرابی، رییس شورای شهر گراش، روز جهانی پست را تبریک گفت و در ادامه خاطرنشان کرد: «اهمیت فرستادن محصولات پستی بسیار بالاست و بعد از تغییر مدیریتی در چند سال اخیر، در این اداره فعالیت‌های بسیار ارزش‌مندی صورت گرفته است.»
آشفته، رییس اداره پست گراش، ضمن قدردانی از حضور فرهنگیان شهر، بیان کرد: «پست هوشمند در خدمت مردم» شعار امسال ماست و در ادامه گفت: «پست، امین و امانت‌دار مردم است.» او از موسسه هفت برکه هم تشکر و قدردانی کرد و افزود: «موسسه هفت برکه همیشه حامی و پشتیبان اداره پست است.»

post1

در پایان، آشفته به مناسبت هفدهم مهرماه، هفده خدمت مهم اداره‌ی پست را در طول یک سال گذشته برشمرد:

۱. ثبت‌ نام متقاضیان کالا‌برگ نفت سفید و توزیع کالا برگ نفت سفید در سطح شهرستان؛ ۲. ارائه و واگذاری خدمات اداره ثبت‌ احوال به پست جهت تعویض کارت ملی هوشمند؛ ۳. برگزاری جلسات کارگروه فرعی دفاتر پیشخوان و بازدید ماهانه از دفاتر پیشخوان شهری و روستایی؛ ۴. توزیع بیش از ۱۰۵۸۹۱ فقره مرسولات پستی در سطح شهرستان (عادی، سفارشی، پیشتاز، امانت، ویژه، ایرانسل، رایتل، کارت سوخت و …)؛ ۵. ارسال بیش از ۱۷۴۴۹ فقره انواع مرسولات پستی به تمام نقاط کشور (عادی، سفارشی، پیشتاز، امانت و پست ویژه)؛ ۶. ارائه خدمات ثبت اسناد توسط اداره پست (سند تک‌برگی، پلمپ دفاتر، فسخ معامله و …)؛ ۷. ارائه خدمات برون‌سپاری شده عوارض خودرو شهرداری توسط پست؛ ۸. اجرای خدمات برون‌سپاری شده تشخیص هویت به پست (انگشت‌نگاری)؛ ۹. برپایی زیارت عاشورا در اداره؛ ۱۰. برپایی ایستگاه‌های صلواتی در جلوی اداره و همکاری با واحد‌های دیگر برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر؛ ۱۱. پیگیری و تکمیل تجهیزات اداری پست مرکزی گراش و تفکیک واحد‌های اداری پست (تجزیه و مبادلات، تجزیه و توزیع، نمازخانه و …)؛ ۱۲. ارائه خدمات برون‌سپاری شده امور مالیاتی و اخذ اظهار‌نامه و مفاصاحساب خودرو؛ ۱۳. ارائه خدمات برون‌سپاری شده امور مالیاتی و اخذ اظهارنامه مشاغل بند الف، ب و ج؛ ۱۴. راه‌اندازی بخش توزیع و ارائه خدمات پستی در روستاهای زینل‌آباد و خلیلی؛ ۱۵. ارائه خدمات برون‌سپاری شده جهاد کشاورزی (ثبت‌نام و توزیع سهیمه سوخت کمباین و تراکتور کشاورزان)؛ ۱۶. اجرای عملیات نصب پلاک کد پستی ده‌رقمی در سطح شهرستان؛ ۱۷. ثبت‌نام هدف‌مندی رایانه‌ها.

post2

 

 

 

2 نظر

  1. روز جهانی پست را به جناب آقای آشفته و همکاران گرامی و تلاشگرشان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی موفقیت و سلامتی برای خدمتگزاران عرصه پست و ارتباطات دارم
    خدا قوت

  2. منم به نوبه خودم روز پست را خدمت دوست خوب و زحمت کشم جناب اقای حاج شاکر اشفته و همکارانش تبریک عرض میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top